Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Xenian talosta tulee upea!!!

Vierailija
28.02.2016 |

Olen ihan kateellinen tuosta talosta. On juuri sellainen mistä itse pitäisin, tyyliltään ym. Meillä modernimpaa kun mies tykkää siitä. saadaan varmaan blogiinkin kyllästymiseen asti kehuja ja kuvia uudesta talosta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Xenia opiskelee? Kaupallista alaa? En löytänyt sitä tietoa blogista tai en osannut etsiä.

Vierailija
22/28 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Xenia opiskelee? Kaupallista alaa? En löytänyt sitä tietoa blogista tai en osannut etsiä.

Oikiksessa opiskelee. Eihän niistä opinnoista olekaan puhetta kuin about joka toisessa postauksessa... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikiksessa opiskelee. Eihän niistä opinnoista olekaan puhetta kuin about joka toisessa postauksessa... :D

Uutena lukijana bongasin pari juttua, mutta ei kerro niissä, mitä opiskelee.

Vierailija
24/28 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmettelen miten joillakin ihmisillä riittää noin paljon energiaa. No tuskin tulee ainakaan itse siivoamaan taloaan vaan palkkaa siivoojan. Mikä järkevääkin. Mutta silti, opiskelut, työt,pieni lapsi,koira ja talonrakennus. Todella kadehdittavaa ja hengästyttävää. 

ap

Niin, hitsi, jotkut ne tajuaa elää täysillä nuoruutensa parhaita vuosia. Hankkia pääomaa ja edetä elämässään. Olet oikeassa, se on kadehdittavaa vaikka kuka tahansa pystyy tuohon halutessaan, mutta musta ainakin on kiva nähdä että jollakin menee noin hyvin.

Vierailija
25/28 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku lukee sen blogia?

Vierailija
26/28 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sille nettikaupalle kävi? Pari vuotta sitten viimeksi olen kyseistä bloggaajaa seurannut, eli en tiedä mitä tässä välissä on käynyt.

Vierailija
27/28 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta oman blogisi mainostaminen täällä, kiitos.

Vierailija
28/28 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämää voi jarruttaa sen takia että "jotain voi mennä pieleen."Uskaltavat elää, ottaa haasteita, ovat aikaansaavia ja energisiä.Menevät elämässä eteenpäin.Siinäpä haastetta monelle sohvannurkassa makaavalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän