Xenian talosta tulee upea!!!
Olen ihan kateellinen tuosta talosta. On juuri sellainen mistä itse pitäisin, tyyliltään ym. Meillä modernimpaa kun mies tykkää siitä. saadaan varmaan blogiinkin kyllästymiseen asti kehuja ja kuvia uudesta talosta.
Kommentit (28)
Minua ihan hengästyttää silti jo Xenian tapa puhua talosta.. Sanoi suoraan että ENSI KERRALLA tämä ja tämä asia toisin ja oikeastaan tarvitse edes rivien välistä lukea että kyseessä taas vain väliaikainen koti, tämän hetken virstanpylväs jotta pian voi taas alkaa tavoittelemaan muuta koska elämä ei ole mitään ilman viisivuotissuunnitelmaa.. Hän ei todellakaan osaa elää hetkessä. No, toivottavasti kaikki menee juuri niinkuin hän haluaa 5-50 vuotis suunnitelmiensa mukaan mutta melkoisen naiivi on siinä mielessä että ei näytä ollenkaan ymmärrävän että joskus elämällä on myös tapana yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihan hengästyttää silti jo Xenian tapa puhua talosta.. Sanoi suoraan että ENSI KERRALLA tämä ja tämä asia toisin ja oikeastaan tarvitse edes rivien välistä lukea että kyseessä taas vain väliaikainen koti, tämän hetken virstanpylväs jotta pian voi taas alkaa tavoittelemaan muuta koska elämä ei ole mitään ilman viisivuotissuunnitelmaa.. Hän ei todellakaan osaa elää hetkessä. No, toivottavasti kaikki menee juuri niinkuin hän haluaa 5-50 vuotis suunnitelmiensa mukaan mutta melkoisen naiivi on siinä mielessä että ei näytä ollenkaan ymmärrävän että joskus elämällä on myös tapana yllättää.
Nää "ensi kerralla sitten taas toisin" ja sellaiset, jotka ei osaa yhtään hengähtää, jos ei muuta, niin sitten voi silittää alushousuja, on kaikki eronneet n. 40-45 -vuotiaina.
Tämä vaikuttaa kyllä just tyypilliseltä Duracell pupulta, mutta toivotaan, että kaikki menee hyvin.
Suunnitelmia kannatta aina tehdä, vaikka ne voivatkin elämän varrella muuttua. Sitten tehdään uusia uuden tilanteen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Suunnitelmia kannatta aina tehdä, vaikka ne voivatkin elämän varrella muuttua. Sitten tehdään uusia uuden tilanteen mukaan.
Tavallaan joo MUTTA tuntuu että mikään ei riitä, aina vain uusia ja uusia suunnitelmia. Liika suunnitteleminen minusta kertoo siitä että yritetään täyttää jotain aukkoa mitä sillä hetkellä täytetty tavoite ei kuitenkaan täyttänyt. Ja juuri siitä syystä että pitää saada enemmän ja enemmän.
Oiva osoitus siitä että elämä ei aina mene niinkuin on SUUNNITELLUT oli se että pieni ihme ei sormia napsauttamalla saanutkaan sitä päiväkotipaikkaa mitä olivat suunnitelleet. No toki saivat kuin saivatkin myöhemmin koska Xenia mutta hänhän myönsi itkeneensä asiasta. Jos lähes 30vuotiaana tuo on elämän yksi isoimmista vastoinkäymisistä niin...... Tarkoitan vain että voisi välillä olla onnellinen vähän tavallisemmistakin asioista eikö aina kurkotella kuuta taivaalta koska todellisuudessa hän elää melkoisen auvoista elämää.
ap.lle tulee mieleen tyylistä lattemamma. Onkohan kuin paljonkin kopioinut tyyliä. Jännä miten nyt on muodissa tuollainen "vanhanaikainen" sisustus.
Vierailija kirjoitti:
Tulee jotenkin surullinen tunne, että hän ei pysty yhtään nauttimaan tuosta uudesta, heidän ensimmäisestä omasta talostaan, kun ajatukset ovat jo seuraavassa. Tuo aika elämässä kun on juuri sitä, jolloin pitäisi syntyä ihania muistoja oman perheen alkutaipaleilta.
MIELETÖN sängynpääty! :D No, olihan se pehmustettu ja vaalea. Bloggaajat ei ikinä osta/hanki/saa mitään "ihan kivaa", vaan kaikki on aina Ihanaa-Upeaa-Mahtavaa-Luxusta, yksinkertaisesti Parasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan joo MUTTA tuntuu että mikään ei riitä, aina vain uusia ja uusia suunnitelmia. Liika suunnitteleminen minusta kertoo siitä että yritetään täyttää jotain aukkoa mitä sillä hetkellä täytetty tavoite ei kuitenkaan täyttänyt. Ja juuri siitä syystä että pitää saada enemmän ja enemmän.
Mä olen samanlainen enkä koe, että elämässä on mitään aukkoa. Olen vaan luonnostaan suunnitelmallinen ja määrätietoinen ihminen. Ihan työasioista harrastuksiin. En usko kohtaloon tai johdatukseen. Kaikki ei mene aina kuin on suunniteltu, mutta ainakin on yritetty.
Taloprojektit on osa miehen työtä ja perheen taloussuunnitelmaa joten pakkohan niitä on suunnitella etukäteen.
En saanut kyllä postauksista yhtään sitä kuvaa, että eläisi jo siinä ensi kerrassa. Hehkuttaa uutta kotia ja odottaa innolla muuttoa. Puhuu rankasta rakennusprosessista ja msinitsee, että voisivat hyvin tehdä sen koskus toisenkin kerran; ts. ei jäänyt fiilistä 'ei koskaan enää". Ka jokainen rakentanut / rakennuttanut miettii jälkikäteen, mitä olisi tehnyt/ valinnut toisin, jos nyt tekisi be päätökset. Ihan normaalia sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis häh? Nuo postaukset ovat täynnä iloa ja onnea uudesta kodista ja tästä hetkestä. Mistä oikein tevit analyysisi?
Tulee jotenkin surullinen tunne, että hän ei pysty yhtään nauttimaan tuosta uudesta, heidän ensimmäisestä omasta talostaan, kun ajatukset ovat jo seuraavassa. Tuo aika elämässä kun on juuri sitä, jolloin pitäisi syntyä ihania muistoja oman perheen alkutaipaleilta.
Musta talo on ihan tavallinen, ei mtn sytä kadehti.Naikkonen huseeraa kun ei kestä elämänsä tyhjyyttä, jonka kiireineen itse itselleen loi,kaikki on vaan niin unelmaa.Höpölöpö.
Onhan hän jo sanonut että Lopullinen talo tulee olemaan merenrannalla... Veikkaisin häiden jälkeen uutta koiruuuuuutta kaveriksi Maxille, tämään jälkeen Pieni ihme II ja sitten luultavasti tässä vaiheessa viimeistään ollaankin jo rakentamassa uutta.
ihmettelen miten joillakin ihmisillä riittää noin paljon energiaa. No tuskin tulee ainakaan itse siivoamaan taloaan vaan palkkaa siivoojan. Mikä järkevääkin. Mutta silti, opiskelut, työt,pieni lapsi,koira ja talonrakennus. Todella kadehdittavaa ja hengästyttävää.
ap
Xenia on harvinaisen aikaansaapa ja lahjakas nainen. Sinnikäs ja ahkera, joten suon hänelle mielihyvin kaiken mitä halajaa. Jos vertaa mungelin elämään, niin näkyyhän tässä aikuisempi meno. Toki tekee suunnitelmia tulevaisuuden suhteen, mutta elää mielestäni täysin tätä päivää.
Äh, en ymmärrä, kuka tuota blogia jaksaa lukea!
Vierailija kirjoitti:
En saanut kyllä postauksista yhtään sitä kuvaa, että eläisi jo siinä ensi kerrassa. Hehkuttaa uutta kotia ja odottaa innolla muuttoa. Puhuu rankasta rakennusprosessista ja msinitsee, että voisivat hyvin tehdä sen koskus toisenkin kerran; ts. ei jäänyt fiilistä 'ei koskaan enää". Ka jokainen rakentanut / rakennuttanut miettii jälkikäteen, mitä olisi tehnyt/ valinnut toisin, jos nyt tekisi be päätökset. Ihan normaalia sekin.
Minusta taas on tuntunut jo pitkään, että hänellä on niin kovasti suuria tulevaisuuden suunnitelmia ihan lähivuosille, että hetkessä eläminen on unohtunut täysin. Oman asunnon osto, miehen tapaaminen, raskaus, uuden asunnon ostaminen, koiran hankkiminen, lapsen syntymä, oman talon rakentaminen, hääsuunnittelu, kaikki muutaman vuoden sisällä ja jatkuvasti miettii seuraavaa siirtoa, eikä pysähdytä nauttimaan siitä, mitä sillä hetkellä on. Tyyliin, jos tänään on aivan täydellinen kesäpäivä, niin Xenia keskittyy pohtimaan, että minkälainen sää on sitten heidän hääpäivänään.
Vierailija kirjoitti:
Äh, en ymmärrä, kuka tuota blogia jaksaa lukea!
En enää jaksakaan, kun siirtyi naistenlehden alle tuo blogi. Profiloituu ihan liikaa tyhjäpäiseksi kiiltokuvahutuksi koko blogi.
Toivottavasti saadaan! Munkin mielestä se näyttää ihanan kodikkaalta.