Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HELP! Eilen uusi seksikumppani ja nyt aivan järkyttävää kirvelyä

Vierailija
28.02.2016 |

Uuden miesystävän kanssa siis eilen harrastettiin ensimmäisen kerran seksiä, tai tarkemmin hän oli meillä yötä pe-la yön ja seksiä oli pe iltana ja la aamuna. Kondomia käytettiin, tosin esileikissä ennen kondomin laittoa sukuelimet kyllä koskivat toisiinsa.

Eilen illalla mulle nousi kuume, flunssassa olen ollut jo melkein viikon ajan. Kun kävin tänä aamuna ensimmäisen kerran vessassa, pissaamisen jälkeen kirveli ihan todella paljon. Kirvely tuntuu olevan tuossa emättimen suulla ja jonkin matkaa sisässä. Kirvely lakkaa, kun makaa paikoillaan, mutta wc käynneillä ja esim. yskiessä yltyy ihan käsittämättömän kovaksi.

Mulla on ennen ollut virtsatietulehduksia, mutta tää tuntuu ehkä hieman erilaiselta, mitä tää voi olla? Ei kai mikään sp-tautikaan voi näin äkisti oireilla? Sainko jonkun tulehduksen tmv?

Aivan kamala olo oli jo tuon kuumeen takia ja nyt vielä tämmöinen kirvely lisäksi, ei ole herkkua.. Onko kellään ollut samanlaisia oireita ja osaisi kertoa mikä tämä on? Pitääkö mun nyt mennä lääkäriin vai meneekö itsellään ohi?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis huuliherpes ei ainakaan tartu ellei huulessa ole rakkulaa. Alapää herpeksen tarttuvuudesta en tiedä.

Vierailija
42/46 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan tarttuu huuliherpes ilman rakkulaakin. Virusta erittyy jo ennen kuin rakkula nousee ja kaikilla ei rakkula nouse lainkaan. Rakkulan nesteessä on eniten virusta ja silloin se varsinkin tarttuu, mutta ilman rakkulaakin tarttuu kun virusta löytyy.

Vai ovatko kaikki täällä hankkineet huuliherpeksensä suukotellessaan rakkulahuulta? Järki käteen ja googlettakaa oikeista terveyssivuista täyttä faktaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan tarttuu huuliherpes ilman rakkulaakin. Virusta erittyy jo ennen kuin rakkula nousee ja kaikilla ei rakkula nouse lainkaan. Rakkulan nesteessä on eniten virusta ja silloin se varsinkin tarttuu, mutta ilman rakkulaakin tarttuu kun virusta löytyy.

Vai ovatko kaikki täällä hankkineet huuliherpeksensä suukotellessaan rakkulahuulta? Järki käteen ja googlettakaa oikeista terveyssivuista täyttä faktaa.

Äärimmäisen epätodennäköistä. Tuolla logiikalla herpes oli jokaikisellä. Sulla ei selvästikään herpestä ole, kunhan kertaat joitain netin kauhutarinoita.

Vierailija
44/46 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko suuseksiä silloin perjantaina? Huuliherpes jos tartti tuolloin sun sukuelimiin niin oireet saattoivat hyvinkin alkaa jo tänään.

Ei se huuliherpes tartu jos ei ole aktiivisena huulessa! Kai ap olisi huomannut jos ukolla on herpes huulessa.

Se on monilla miltei näkymätön, esim. mulla pienen pieni finniä muistuttava, kukaan muu sitä tuskin edes huomaa. Ja on viitteitä siitä että voi tarttua myös oireettomana.

Vierailija
45/46 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äärimmäisen epätodennäköistä. Tuolla logiikalla herpes oli jokaikisellä. Sulla ei selvästikään herpestä ole, kunhan kertaat joitain netin kauhutarinoita.

No huuliherpeshän on miltei jokaisella, yli 90 % (kun verestä tutkitaan)! Se ei vaan oireile isoilla rakkuloilla kuin harvalla.

Vierailija
46/46 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huuliherpes ON lähes jokaikisellä, mutta suurimmalla osalla EI oireile ikinä eli on pelkkä oireeton kantaja, mutta VOI tartuttaa herpeksen muille. Ja joo, minulle ei ole kumpaakaan herpestä tyyppiä. Olen testannut sen verestä. Tiedän monia, joilla on jompikumpi herpes, eikä yksikään heistä ole saanut sitä suukotellessaan tai harrastaessaan seksiä jonkun kanssa, jolla on rakkuloita sillä hetkellä.

Herpes on yleinen juuri siksi, että se tarttuu oireettomana eikä ihmiset tiedä, onko heillä tartuntaa vai ei. Harva testaa sitä verestä ja vielä harvempi pyytää myös kumppaneitaan testaamaan sen verestä.

Suosittelen lukemaan oikeaa faktaa oikeilta sivuilta, eikä uskomaan näitä tietämättömiä, jotka mellastaa netissä "ei se tartu!" -väitteillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä