Mieheni mielestä meillä on liikaa seksiä - aion aloittaa hienovaraisen pihtaamisen
Mieheni avautui loppuviikosta siitä, kuinka hän tuntee itsensä seksuaalisesti riittämättömäksi kanssani, eikä halua niin aktiivista seksielämää kuin minä. Itse rakastan seksiä mieheni kanssa. Teen aloitteita, annan miehelleni oma-aloitteisesti suuseksiä ihan vain siksi että rakastan sitä, kehun häntä ja puhun hänestä kunnioittavaan sävyyn. Toteutan hänen toiveitaan sängysssä ja ehdotan itse uusia juttuja. Olen erittäin hoikassa kunnossa, käytän aina kauniita alusvaatteita, sheivaan karvoitukseni, pukeudun kivasti ja meikkaan päivittäin hillitysti jne...
Kuuntelin mieheni loppuviikkoisen purkauksen ymmärtäväisenä. Silitin päätä ja kehuin häntä siitä, että hänellä oli rohkeutta ottaa asia esille. Todellisuudessa olen kuitenkin hiukan loukkaantunut. Olemme olleet viikonlopun erossa aiemmin sovitun menoni takia. Olen tässä kasvatellut pimppi- ja kainalokarvoja. Ajattelin myös vaihtaa kotiasuna käyttämäni tiukat jumppatrikoot virttyneisiin kalsareihin. En myöskään aio tehdä aloitteita hetkeen. Äh. Tunnen itseni niin lapselliseksi. Harmittaa vain, että mies ei pidäkään seksistämme yhtä paljon kuin minä.
Kommentit (85)
Et voi määritellä normaalin määrää. Kukaan ei voi. Tilastot ja keskiarvot eivät kerro mitään yksittäisen suhteen halujen kohtaamisesta.[/quote]Eivät, tosin ne voivat heijastella yhteiskunnan tilaa kuten Kontula on huomauttanut. Parisuhdepsykologia ei ole vain mututuntumaa.
"Hypoteesini" on, että jos paikkoja laitettaisiin enemmän peittoon ja seksiä ei pidettäisi näin valtavan paljon esillä, keskimääräiset yhdynnät lähtisivät uuteen nousuun.[/quote]
Olen täysin samaa mieltä.
t. Mies 38v.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Jos mies rakastaa naista niin kyllä seksinhimo häntä kohtaan on lähes kyltymätön. Miehesi ei taida olla kiinnostunut sinusta. Tai sitten olen vain poikkeava.
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa.
. [/quote]
Tuollaisesta ei mielestäni pitäisi olla kyse. Olen sanonut miehelle että ei haittaa vaikka tulee nopeasti tai ei tule ollenkaan. Ap[/quote]
Tämä. Siis ei. Ei. Ei.
Taas Ap on kertomassa miehelle, mikä on ok.
Vierailija kirjoitti:
.
Tuollaisesta ei mielestäni pitäisi olla kyse. Olen sanonut miehelle että ei haittaa vaikka tulee nopeasti tai ei tule ollenkaan. Ap
Tämä. Siis ei. Ei. Ei.
Taas Ap on kertomassa miehelle, mikä on ok. Niin, tulee mieleen opettaja tai äiti.
En häivy, tämähän alkaa vaikuttaa hyvältä sunnuntaipäivän provolta eli viihteeltä mulle. Nainen, joka ei nyt niin nauti, mutta haluaa että miehensä nauttii on käärmeissään, kun mies ei olekaan nauttinut ja haluaa, että ap haluaa "auttaa" häntä hiukan vähemmän. Sopivan säälittävää mulle! Aivan sama, kaipaatko minua vai et. En mäkään sinua