Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä meillä on liikaa seksiä - aion aloittaa hienovaraisen pihtaamisen

Vierailija
28.02.2016 |

Mieheni avautui loppuviikosta siitä, kuinka hän tuntee itsensä seksuaalisesti riittämättömäksi kanssani, eikä halua niin aktiivista seksielämää kuin minä. Itse rakastan seksiä mieheni kanssa. Teen aloitteita, annan miehelleni oma-aloitteisesti suuseksiä ihan vain siksi että rakastan sitä, kehun häntä ja puhun hänestä kunnioittavaan sävyyn. Toteutan hänen toiveitaan sängysssä ja ehdotan itse uusia juttuja. Olen erittäin hoikassa kunnossa, käytän aina kauniita alusvaatteita, sheivaan karvoitukseni, pukeudun kivasti ja meikkaan päivittäin hillitysti jne...

Kuuntelin mieheni loppuviikkoisen purkauksen ymmärtäväisenä. Silitin päätä ja kehuin häntä siitä, että hänellä oli rohkeutta ottaa asia esille. Todellisuudessa olen kuitenkin hiukan loukkaantunut. Olemme olleet viikonlopun erossa aiemmin sovitun menoni takia. Olen tässä kasvatellut pimppi- ja kainalokarvoja. Ajattelin myös vaihtaa kotiasuna käyttämäni tiukat jumppatrikoot virttyneisiin kalsareihin. En myöskään aio tehdä aloitteita hetkeen. Äh. Tunnen itseni niin lapselliseksi. Harmittaa vain, että mies ei pidäkään seksistämme yhtä paljon kuin minä.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuo "Olen kyllä sanonut miehelle että hän voi aina sanoa jos juuri silloin ei huvita ja ehdottaa vaikka myöhemmin uutta aikaa" on edelleen sitä samaa eli jonkinasteista painostusta. Ehdottaa uutta aikaa? Ei noin.

t. 10

Tarkoitin sitä että halutessaan hän voi itsekin pyytää suuseksiä. Kuten hän tekeekin. Ei se oksennusrefleksin pidätteleminen ja kitkerän sperman nieleminen niin mahtavaa ole, että suuttuisin jos mies joskus kieltäytyisi. Teen kuitenkin mielelläni niin koska mies nauttii suuseksistä ja kehuu sitä. Käsittääkseni hän stressaa yhdynnöistä enemmän. Huh. Uskoaltaakohan tässä enää mitään ettei vain aiheuta traumoja kenellekään tällä yliseksuaalisuudella ja painostuksella.

Ap

Hyi kun sä oot oksettava ja KAKSINAAMAINEN. Seksin on miehesi mielestä määrä varmaan tuottaa mielihyvää sinulle ja mitä teet sinä? Koet hänen kanssaan oksennusrefleksiä ja haukut spermankin makua, senkin ilkeä paskiainen, ennustan suhteellenne lyhyttä loppua! Jos mä olisin toi mies, löisin sua naamaan avokämmenellä, että kehtaatkin "tyydyttää" minua jollain mitä inhoat! Olet kuvottava, oksettava ämmä! Seksin kuuluu olla nautintoa ja sä olet joku oksettava masokisti! Olethan muistanut kesrtoa sen miehellesi? Katsos, ehkä hän haluaa rakkautta eikä kenenkään masokismia makkarissaan.

Tee palvelus kaikille palstalaisille: häivy täältä, sinua ei kaivata.

En! En varmasti häivy! Häivy itse, jos et kestä! Tässähän mä oikein isken, kun havaitsen hyvän vihani purkamiskohteen, huorulimaisen ämmän! Aloittaja on naurettava ja nolo, kuten joku just sanoi, kalastamassa miehensä silmissä sitä parhaan naisen palkintoa, jota ei koskaan saa, koska siihen yltää vain nainen, joka NAUTTII ITSE! Hihhihihiii, aloittajaaa, oletpa aika hukassaaaaa...!!! Ole vaan. Ei se mua haittaa :)

En viitsinyt lukea tätä. Mutta toistan: häivy, emme kaipaa sinua.

En häivy, tämähän alkaa vaikuttaa hyvältä sunnuntaipäivän provolta eli viihteeltä mulle. Nainen, joka ei nyt niin nauti, mutta haluaa että miehensä nauttii on käärmeissään, kun mies ei olekaan nauttinut ja haluaa, että ap haluaa "auttaa" häntä hiukan vähemmän. Sopivan säälittävää mulle! Aivan sama, kaipaatko minua vai et. En mäkään sinua

Vierailija
82/85 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi määritellä normaalin määrää. Kukaan ei voi. Tilastot ja keskiarvot eivät kerro mitään yksittäisen suhteen halujen kohtaamisesta.[/quote]Eivät, tosin ne voivat heijastella yhteiskunnan tilaa kuten Kontula on huomauttanut. Parisuhdepsykologia ei ole vain mututuntumaa.

"Hypoteesini" on, että jos paikkoja laitettaisiin enemmän peittoon ja seksiä ei pidettäisi näin valtavan paljon esillä, keskimääräiset yhdynnät lähtisivät uuteen nousuun.[/quote]

Olen täysin samaa mieltä.

t. Mies 38v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Jos mies rakastaa naista niin kyllä seksinhimo häntä kohtaan on lähes kyltymätön. Miehesi ei taida olla kiinnostunut sinusta. Tai sitten olen vain poikkeava.

Tämä ei kyllä pidä paikkaansa.

Vierailija
84/85 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

. [/quote]

Tuollaisesta ei mielestäni pitäisi olla kyse. Olen sanonut miehelle että ei haittaa vaikka tulee nopeasti tai ei tule ollenkaan. Ap[/quote]

Tämä. Siis ei. Ei. Ei.

Taas Ap on kertomassa miehelle, mikä on ok.

Vierailija
85/85 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisesta ei mielestäni pitäisi olla kyse. Olen sanonut miehelle että ei haittaa vaikka tulee nopeasti tai ei tule ollenkaan. Ap

Tämä. Siis ei. Ei. Ei.

Taas Ap on kertomassa miehelle, mikä on ok.  Niin, tulee mieleen opettaja tai äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi