Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poistettiinko se ketju 7 lasta kolmessa vuodessa?

Vierailija
28.02.2016 |

Miksi ihmeessä, ei se nyt mikään paha ollut!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtihän se, olin siirtymässä sivulle kaksi kun koko ketju katosi.

Vierailija
2/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai katosi.

Oonhan tämä Aihe Vapaa.

Kuuluu tapaan että yhtäkkiä katoaa mikä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo fiksu poistettiin, mutta monen asiattomaksi ilmoittamat karseatkin saa jäädä. Kumma logiikka.

Vierailija
4/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

What happened?

Vierailija
5/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei herännyt muita ajatuksia kuin että luojan kiitos minulla on aina sairas lapsi yön kainalossa :( Mä en vaan pysty nukkumaan jos lapsella on kuumetta ja on omassa huoneessa, kyllä mä sen unta vieläkin valvon...

Vierailija
6/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan hyvä että poistui.

Ei tuo perhe itseään varmaan mitenkään julkisuuteen tyrkyttänyt. Joku toimittaja vaan kiinnosti ja kysyi saisiko tehdä perheestä jutun.

Juttu oli ihan mukavasti ja lämpimästi kirjoitettu ja perhe vaikutti oikein onnellisilta.

Sittenkö täällä pitäisi pitää sata sivuista ketjua, jossa perhettä arvostellaan, kerrotaan kuinka sairasta touhua heidän elämänsä on, kuinka vastuutonta on paneskella kuukausi synnytyksen jälkeen, kuinka lapset ei enää tule hoidettua kun kasvavat perushoitovaiheen yli?

Oikeastiko? Tällä palstalla saa haukkua, parjata, loukata ja teilata hävyttömästi kaiken, mikä poikkeaa omasta elämäntavasta. On siis tosi hyvä, että edes ylläpito osallistuu joidenkin henkilöiden suojeluun.

Vierailija
7/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo juttu on julkaistu useammassa lehdessä. Alkuperäinen oli kait Hesarissa, mutta itse luin sen viime viikolla myös Satakunta-lehdessä. Onko ollut Turun Sanomissakin?

Vierailija
8/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lyödä vetoa että kyseinen äiti ehtii myös palstailla. Siksi.

Vierailija
9/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois Michelle Duggar kateellinen tolle mammalle. Tosin saattaapi he olla oikeesti faneja, näilläkin nimet alkaa J:llä...

Vierailija
10/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteluille on ihan selvät säännöt. Jos niitä rikotaan, ketju poistetaan. En tajua päivittelyketjuja poistamisista. Eihän normaalien, ihmisten välisten keskustelutapojen noudattaminen ole mitään kvanttifysiikkaa. Keskustelut ovat keskustelijoiden vastuulla.

Mun mielestä bussipysäkkisääntö on hyvä: jos on valmis sanomaan mielipiteensä  pysäkillä seisovalle ventovieraalle juuri samalla tavalla, sen voi kirjoittaa tänne. 

Vierailija
11/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusteluille on ihan selvät säännöt. Jos niitä rikotaan, ketju poistetaan. En tajua päivittelyketjuja poistamisista. Eihän normaalien, ihmisten välisten keskustelutapojen noudattaminen ole mitään kvanttifysiikkaa. Keskustelut ovat keskustelijoiden vastuulla.

Mun mielestä bussipysäkkisääntö on hyvä: jos on valmis sanomaan mielipiteensä  pysäkillä seisovalle ventovieraalle juuri samalla tavalla, sen voi kirjoittaa tänne. 

En mä siellä mitään kamalaa nähnyt. Ja ennenkin on riittänyt, että ne pahimmat kommentit poistetaan. Jos joku perhe levittelee elämänsä valtakunnan isoimmissa lehdissä, kai siitä saa keskustella. Onko täällä kommarit ottaneet vallan, kun sananvapautta rajoitetaan jo naurettavuuksiin saakka?

Vierailija
12/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo äiti kerkeää pysyä noin lihavana noin monen lapsen kanssa? Ja kyllä kehtaisin kysyä tätä häneltä päin naamaakin.

Miten sinä olet noin juntti?

Vierailija
13/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi tuossa ketjussa en ehtinyt nähdä YHTÄÄN sääntöjenvaistaista viestiä. Siksi se poistettiin, vaikka monta selkeästi sääntöjenvastaista keskustelunaloitusta on palstalla nytkin, eikä ne katoa vaikka on ilmoitettu asiattomiksi.

Vierailija
14/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi=silti

Vierailija
15/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siinä ketjussa myös paljon kannustavia ja sisällöltään pelkästään positiivisia viestejä. Asiattomat kommentit olisi voinut poistaa, eikä koko ketjua.

Vierailija
16/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei herännyt muita ajatuksia kuin että luojan kiitos minulla on aina sairas lapsi yön kainalossa :( Mä en vaan pysty nukkumaan jos lapsella on kuumetta ja on omassa huoneessa, kyllä mä sen unta vieläkin valvon...

Jos olisikin noin yksinkertaista... Moni vauva on viereen kuollut.