Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko mieheni homo

surullinen
27.02.2016 |

Niin kauan kun olen tuntenut mieheni hänelle on kaikki kaikessa euroviisut

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo on.

Vierailija
2/14 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on yksi homoseksualismin keskeisimmistä oireista.

Pahoitteluni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä tapaus: homo mikä homo.

Vierailija
4/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kuinka kauan olet sydämessäsi tiennyt jo vastauksen? Onko miehesi kiinnostunut myös, sinun hiuksistasi, käsilaukustasi, kengistäsi? Jos vastaus on kyllä. .. voit päätellä ihan itse. P.s. jos kylässä käy myös pariskuntia, kumpaa aviomiehesi kommentoi... naista vai miestä? Just asking?

Vierailija
5/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo ei kerro seksuaalisen suuntautumisen tilaa. Mitä sitten jos tykkää euroviisuista? Kyllä naisetkin käy katsomassa jääkiekkoa, tekeekö se naisesta lesbon?

Vierailija
6/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisen suuntautumisen voi nimenomaan ja ainoastaan päätellä siitä, miten ihminen suhtautuu euroviisuihin.

Sillä, miten käyttäytyy esim. seksin yhteydessä, ei ole asian kanssa tekemistä.

Vierailija
7/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit yrittää eheyttää miestä nussimalla jatkossa vain Euroviisujen tahtiin. Aina kun coituksen aika koittaa, laitat viisut soimaan. Silloin mies yhdistää ne heteroseksiin ja eheytyy pikkuhiljaa.

Vierailija
8/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en välitä euroviisuista ja ihan umpihomo olen.

Vierailija
9/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se   lääkärien  viimevuotinen kansainvälinen suuri homoudenmäärittelykonferenssi  nimenomaan  tuota varhaista,jo sikiökaudella alkanutta, Euroviisuille altistumista piti  eräänä homouden keskeisimmistä syistä.

Siitähän siellä vallitsi laaja yksimielisyys ja tätähän kaikki johtavat alan asiantuntijat siellä juuri painottivatkin.

Jo muutaman minuutin altistus riittää,he kaikki totesivat yhteen ääneen.

Näinhän homous juuri  saa alkunsa,siitä ei ole enää lääketieteessä pienintäkään epäilystä nyt kun tämä löydös on tehty.

Huhtikuun ensimmäinen päivä on luvassa tämän kansainvälisen läpimurtotutkimuksen tutkimuksen virallinen julkistaminen netissä.

Silloin kerrotaan  myös kuka suomalainen professori siitä tulee saamaan seuraavan lääketieteen Nobel-palkinnon.

Vierailija
10/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin tähän ap:ltä vähän lisäinfoa asiasta. Olet naimisiin mennessäsi tiennyt miehesi taipumuksesta katsoa euroviisuja, mutta huolestuit asiasta vasta nyt. Onko jokin muu asia kenties saanut sinut miettimään? Luota tunteeseesi ja ota rohkeasti asia esille miehesi kanssa. Hyvä parisuhde perustuu luottamukseen ja hyvään keskusteluyhteyteen. Just saying...

Vierailija
11/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko hänellä "homomainen" ääni? Tykkääkö glitteristä? Onko sateenkaaren värit ihania? Tykkääkö vain peppuseksistä? Näitä kannattaa kyllä miettiä...

Vierailija
12/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä katso jääkiekkoa vaan juurikin niitä euroviisuja t.lesbo

Vierailija
13/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi euroviisut ovat homouden merkki? Eikö hyvästä musiikista voi pitää ilman että leimautuu homoksi?

-Heteromies joka ylpeydellä katsoo euroviisuja-

Vierailija
14/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti olla, että miehelläsi on vain käsittämättömän paska musiikkimaku. T. Homo