Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan joutuneet hakea teiniä nuorten selviämisasemalta?

Vierailija
27.02.2016 |

Mitä siitä seurasi ja miten nuorta tuon jälkeen kohtelitte? Meillä kävi niin ja ihan ekat humalat tietääkseni joi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tai mieheni haki, olin itse työmatkalla toisessa kaupungissa ja junassa palaamassa kotiin. Juteltiin tytön kanssa. Aikanaan tuli sitten sossusta kirje, että heihin voi ottaa yhteyttä, jos haluaa keskustella.

Vierailija
2/5 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen hakenut exän lapsen. 

Isänsä oli hullun raivona, mutta minä toppuuttelin. Tottumattomalle voi käydä noin. Keskusteltiin ja itsekin totta kai oli sitä mieltä, että näin ei enää tule käymään. 

Ei pidä rangaista siitä, että erehtyy. Eihän nuori tuollaista pahuuttaan tee. Kauhea krapula ja häpeä on ihan riittävä seuraamus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Meillä teini on raittiusihmisiä. Se on hyvä, kun raittius on nykyään muodissa.

Vierailija
4/5 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haettiin tänään aamulla sieltä olen antanut nukkua niin pitkään kuin nukutti. Sitten tuli huoneestaan tekstiviesti, että " ethän ole vihainen?, tilataanko kebabit, niin voi maksaa vaikka omista rahoistani?"

No teini ei tiennyt, että arvasin, että kebab saattaisi maistua ja oltiin haettu jo valmiiksi sekä limsaa.

Huomenna puhutaan, enkä ollut vihainen, kun toinen pyyteli kauheasti anteeksi, eikä ole ennen ollut tuollaista. Yökylässä piti olla tyttökaverilla ja ennen on luotto pelannut. Mutta ikä tekee tuota, nyt 16v.

Lastensuojeluilmoitus kuulemma tehdään automaattisesti tuosta kuitenkin.

ap.

Vierailija
5/5 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Meillä teini on raittiusihmisiä. Se on hyvä, kun raittius on nykyään muodissa.

Onkohan se oikeasti niin, vai ovatko siirtyneet huumausaineisiin? Onkohan tästä tutkimusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan