Mitä mieltä Laura Närhen uudesta sinkusta Supersankari?
Suomen hajuttomin ja mauttomin laulajatar Laura Närhi palaa äippälomalta uudella sinkulla. Kyseisen biisin tekoon Laura ei ole taaskaan osallistunut mitenkään, vaan sai sen valmiina laulettavaksi, säveltäjän itsensä esittämänä. Mitä mieltä olette Lauran paluusta? Tuleeko Suomen nousemaan taas Suomen huipulle kovassa kilpailussa?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Laura eronnut miehestään sen jälkeen kun Pekka oli nussinut Jenni Vartiaista Islannin reissulla? Olivat kuvaamassa Jennin videota Junat ja naiset jonka Pekka ohjasi.
Miksei tätä kommenttia tai koko ketjua poisteta vaikka käskin? Tällaista herjaamista taas.
Täällä poistetaan juttuja herkästi, mutta ei tämän tyyppisiä. Täällä saa hullut vapaasti riehua. AP on kai se kahjo, joka vihaa Jenni Vartiaista ja yleensäkin kauniita ja lahjakkaita naislaulajia.
Varmaan joku hirrrveee trauma taustalla. Arvaan, ettei päässyt Alapöntiön Osuusmeijerin mainoslaulukilpailun finaaliin, siitä elinikäiset turhaumat..
En ihan ymmärrä miten aloittajan kysymys Laura Närhen uudesta biisistä liittyy vihaan Jenni Vartiaista kohtaan? Taidat olla vainoharhainen hullu itse.
Laura Närhi voisi jo lopettaa laulamisen. Aika on ajanut ohi kun ei tuon parempia biisejä irtoa. Mulle oli silti yllätys ettei tee itse biiseihinsä mitään mutta tunnustaa sen itsekin. Höpö-tyyppi.
Melkoista tylytystä. Harmittaa, että satuin ketjuun eksymäänkin. Mielenkiintoista, miten Laurasta tehdään syyllinen tietämättä hänen elämästään yhtään mitään. Kaikissa parisuhteissa on yleensä kaksi osapuolta. Kuka oli kärpäsenä katossa - näkemässä ja kuulemassa kaiken?
Myös Lauran ulkonäön kommentointi ihmetyttää. Minä olen pitänyt häntä aina hienostuneen kauniina. Jos naisihanne on tyyppiä Maisa Torppa, niin voihan Laura toki harmaavarpuselta ja ties miltä seinäruusulta vaikuttaa...
Biisi ei ensikuulemalta vaikutusta tehnyt. Muutaman kuuntelukerran jälkeen siitä on kuitenkin kuoriutunut varsin kelvollinen kappale.
Just!
Jättäkkää Jenni ja Laura ja heidän yksityiselämä rauhaan!
Eiköhän se ole heidän asiansa, mitä tekevät. Keskittykää vaan itse elämään siveellisinä nunnina, menkää vaikka luostariin Ave Marioita laulelemaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Laura eronnut miehestään sen jälkeen kun Pekka oli nussinut Jenni Vartiaista Islannin reissulla? Olivat kuvaamassa Jennin videota Junat ja naiset jonka Pekka ohjasi.
Miksei tätä kommenttia tai koko ketjua poisteta vaikka käskin? Tällaista herjaamista taas.
Täällä poistetaan juttuja herkästi, mutta ei tämän tyyppisiä. Täällä saa hullut vapaasti riehua. AP on kai se kahjo, joka vihaa Jenni Vartiaista ja yleensäkin kauniita ja lahjakkaita naislaulajia.
Varmaan joku hirrrveee trauma taustalla. Arvaan, ettei päässyt Alapöntiön Osuusmeijerin mainoslaulukilpailun finaaliin, siitä elinikäiset turhaumat..
En ihan ymmärrä miten aloittajan kysymys Laura Närhen uudesta biisistä liittyy vihaan Jenni Vartiaista kohtaan? Taidat olla vainoharhainen hullu itse.
Jotenkin kummasti silti tähänkin ketjuun piti tulla Vartiaista haukkumaan. Eli siten se liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura petti edellistä miestään, hankkiutui toiselle miehelle raskaaksi vaikka oli vielä naimisissa. En arvosta tuollaista naista yhtään.
Mutta eihän laulamisessa käytetä häpyhuulia ollenkaan, vaan emnemminkin äänihuulia. Musiikin laatua arvioitaessa sukuelimen käyttö on epäolennaista.
En ymmärrä tätä tyyliä, että jos joku on murhaaja, hän ei voi olla hyvä rumpali.
Pointti on se, että mulle ei tulisi mieleenkään fanittaa ihmistä joka on petollinen paskapää. Ei ole mitään kiinnostusta edes kuunnella tuollaisen musiikkia vaikka se olisi jumalaisen upeaa (mitä se ei tässä tapauksessa edes ole).
Eihän tolla logiikalla pystyis kuuntelemaan John Lennoniakaan, joka petti vaimojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura petti edellistä miestään, hankkiutui toiselle miehelle raskaaksi vaikka oli vielä naimisissa. En arvosta tuollaista naista yhtään.
Mutta eihän laulamisessa käytetä häpyhuulia ollenkaan, vaan emnemminkin äänihuulia. Musiikin laatua arvioitaessa sukuelimen käyttö on epäolennaista.
En ymmärrä tätä tyyliä, että jos joku on murhaaja, hän ei voi olla hyvä rumpali.
Pointti on se, että mulle ei tulisi mieleenkään fanittaa ihmistä joka on petollinen paskapää. Ei ole mitään kiinnostusta edes kuunnella tuollaisen musiikkia vaikka se olisi jumalaisen upeaa (mitä se ei tässä tapauksessa edes ole).
Tässä on tekopyhyyttä oikein kunnolla. Kirjoittajan öh .... "hieno ja rehellinen sielu" ei kestä kuunnella petollisen paskapään laulua.
Itselleen antaa kuitenkin armollisesti luvan levittää julkisesti valheellista paskaa.
Kysymykset: Voiko tuollaista ihmistä kunnioittaa? Onko hänen tyhmyytensä tahatonta komiikkaa vai valheellista paskalle lemahtavaa itsekorostusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on tekopyhyyttä oikein kunnolla. Kirjoittajan öh .... "hieno ja rehellinen sielu" ei kestä kuunnella petollisen paskapään laulua.
Itselleen antaa kuitenkin armollisesti luvan levittää julkisesti valheellista paskaa.
Kysymykset: Voiko tuollaista ihmistä kunnioittaa? Onko hänen tyhmyytensä tahatonta komiikkaa vai valheellista paskalle lemahtavaa itsekorostusta?
Miten niin "valheellista paskaa"? Fakta on että Laura oli vielä naimisissa Pekan kanssa kun tuli raskaaksi toiselle miehelle. Eikös se ole muka pettämistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "valheellista paskaa"? Fakta on että Laura oli vielä naimisissa Pekan kanssa kun tuli raskaaksi toiselle miehelle. Eikös se ole muka pettämistä?
Edelleenkin: eipä ole Laura avioeroaan lehdistölle selostanut. Pari juttua oli IL ja IS muttei haastatteluja. Joten ei liity musiikkiin millään tavalla. No, on tuo uusi biisi silti aika mitäänsanomaton. Ja mulle oli yllätys ettei Laura tee yhtään mitään biisiensä eteen vaan saa ne valmiina sävellettynä ja sanoitettuna nenänsä eteen laulettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin: eipä ole Laura avioeroaan lehdistölle selostanut. Pari juttua oli IL ja IS muttei haastatteluja. Joten ei liity musiikkiin millään tavalla. No, on tuo uusi biisi silti aika mitäänsanomaton. Ja mulle oli yllätys ettei Laura tee yhtään mitään biisiensä eteen vaan saa ne valmiina sävellettynä ja sanoitettuna nenänsä eteen laulettavaksi.
Pidä jo pääsi kiinni, pakkomielteinen paskiainen. Puhut faktoina asioista, joista sulla ei ole. eikä voi olla, mitään tietoa. Miten olisi, jos hankkisit ihan oman elämän. Eiks se ole vähän omituista elää toisten elämää, roikkua mukana kuin persekärpänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä jo pääsi kiinni, pakkomielteinen paskiainen. Puhut faktoina asioista, joista sulla ei ole. eikä voi olla, mitään tietoa. Miten olisi, jos hankkisit ihan oman elämän. Eiks se ole vähän omituista elää toisten elämää, roikkua mukana kuin persekärpänen.
Anteeksi vaan mutta edellinen kommentti on mun ensimmäinen tässä ketjussa. Mitä oikein vaahtoat? En minä sano muuta kuin että pari juttua on lehdissä ollut avioerosta:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000000704867.html
Ja ettei Laura ole tehnyt itse biisejään:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016030121200131_vi.shtml
Joten pidä itse turpasi kiinni, ok?
Paraikaa tulee Suomipopilta tuo kappale ja ei kyllä henkilökohtaisesti iske lainkaan. Lauran ääni on omiin korviin aina ollut aika kylmän ja hengettömän kuuloinen ja mitä itse kappaleeseen tulee niin turhan masentava kertomus epäonnistuneesta parisuhteesta. Tai jos oikein kärjistetään niin tarina marttyyrimaisesta läheisriippuvaisesta, joka ei päästä irti hajonneen suhteen toisesta osapuolesta. Hyh, yök.
Tää keskustelupalsta on jo legendaarinen. Ei sellaista aihetta olekaan mitä täällä ei rohkeasti ja anonyymisti riepoteltaisi. Näitä vuodatuksia kun katsoo niin tulee mieleen, että ei se teidän lääkäri huvin vuoksi neuvonut ottamaan keltaisia pillereitä ennen niitä valkoisia...
Laura Närhi on laulajan ihan jees, Kemopetrol oli ihan toimivaa kamaa, mutta mutta...
Nämä soolokappaleet on melkein kaikki olleet ihan älytöntä sontaa, tai parhaimmillaankin nopeaa kertakäyttö kamaa - luokkaa Juha Tapio. Mutta tää Supersankari on aivan älyttömän paska biisi. Sanoituksissa hivotaan sitä samaa kuolemaan tuomittua arkisen kuvauksen tyyliä, jota on tehty siitä lähtien kun Zen Cafe nousi kansan tietoisuuteen. Mutta siinä missä Samuli Putrolla on helvetisti ideaa sanoituksissaan, ei näillä nopeasti tehtailluilla hittiyrityksillä ole taustallaan intohimoa, sanomisen tarvetta, lahjakkuutta, ei edes tottumuksen tuomaa voimaa. Kappale on aivan suunnattoman vaivaannuttava, varsinkin, kun sen sanoitus on täysin päätön. Siis kappaleen lyyrinen minä on - mitä? Tavallinen nainen, joka jotenkin kuvittelee olevansa supersankari, koska on valmis uhrauksiin miehensä puolesta? Kuka ei ole puolisonsa puolesta valmis uhrauksiin? Tai oikeastaan yleisinhimmillisesti kenen tahansa puolesta? Kuka ei pelastaisi toista ihmistä merestä / palavasta talosta / kolariautosta, vaikkei edes tuntisi häntä? Miten säkeistöjen väritön, minnekään liikkumaton kuvaus erotilanteesta liittyy kertosäkeeseen? Miten päähenkilö haluaa yhä pettävää miestä, joka etsii "parempia naisia"? Miksi verenpaine jatkaa kohoamistaan, ja kertosäe toistuu yhä uudelleen? Laura Närhi, tule pois radiosta, siellä yritetään tehdä viihdettä!!!
Jestas millaista porukkaa täällä on! Tuskin monikaan artisti on täysin nuhteeton samoin kun siellä tietokoneen toisella puolella oleva.
Miettikää vähän jos teitä arvosteltaisiin täällä olitte sitten missä ammatissa hyvänsä. Sen kaupan siltä kassalta en osta ainakaan mitään olkoon sitten liikkeen ainoa myyjä tai ei, sille opettajalle en lapsiani anna, se on eronnut ja pettänyt ja tehnyt vaikka mitä....
Miettikää jokainen omaa elämäänne oletteko eläneet niin ettei kenelläkään ole varaa arvostella miten olette eläneet. Oletteko naimisissa sen ensimmäisen rakkaanne kanssa vaiko onko teillä viides jo kenties menossa!? Kuuluuko se teidän mielestänne muille? Jos ei, ei julkkistenkaan tekemisien pitäisi kuulua.
Jos ihmiselle on suotu laulun lahja on hänellä myös oikeus laulaa ja harjoittaa ammattiaan, sillä taatusti löytyy myös ihmisiä jotka ko, artistista pitävät. Siihen ei teidän mielipiteet vaikuta.
Laura oli opiskeluaikoinaan tosi kuuma ja on iän myötä tullut oikeie tyylikkääksi naiseksi. Sen ei tarvi kuitenkaan tyrkyttää itseään kuten Annan, Jennin ja Sannin. Musiikista en ole ikinä pitänyt mutta on se sellanen kissa että ottaisin jos saisin.
Vierailija kirjoitti:
Laura oli opiskeluaikoinaan tosi kuuma ja on iän myötä tullut oikeie tyylikkääksi naiseksi. Sen ei tarvi kuitenkaan tyrkyttää itseään kuten Annan, Jennin ja Sannin. Musiikista en ole ikinä pitänyt mutta on se sellanen kissa että ottaisin jos saisin.
Närheä ei seinätapetista erota, niin tylsä tapaus. Ja Jenni ei muuten tyrkytä itseään julkisuuteen, toisin kuin Sanni ja Anna.
Joo, huomaa täällä olevan vain kaunaisia ihmisiä, joilla ei taida omaa elämää olla lainkaan jos elämässä sattuu olemaan aikaa tällaiseen. Itse eksyin googlella ja otsakkeen alta olisi voinut ajatella ihan asiallista porukkaa olevan kun ollaan kuitenkin vauva-palstalla, mutta jos joku saa elämän ilonsa toisia haukkumalla täällä niin silloin ei omat asiatkaan ole kunnossa. Ja kannattaisi tosiaan käydä lääkärin luona juttusilla.
hankkikaa oma elämä kirjoitti:
Joo, huomaa täällä olevan vain kaunaisia ihmisiä, joilla ei taida omaa elämää olla lainkaan jos elämässä sattuu olemaan aikaa tällaiseen. Itse eksyin googlella ja otsakkeen alta olisi voinut ajatella ihan asiallista porukkaa olevan kun ollaan kuitenkin vauva-palstalla, mutta jos joku saa elämän ilonsa toisia haukkumalla täällä niin silloin ei omat asiatkaan ole kunnossa. Ja kannattaisi tosiaan käydä lääkärin luona juttusilla.
Palaappas maan pinnalle. Tämä arvostelu on vielä kesyä, ei todellakaan pahimmasta päästä. Samaan aikaan tuolla pyörii ketju jonka mukaan Jenni Vartiainen on "ruma pienitissinen haahka jonka naama muistuttaa norsunvitttua". Ja Anna Abreulla sanotaan olevan "giganttisen iso pää joka on täynnä kusta". Eli aika vähällä mammat päästää Lauran...
Se on makuasia, jos kerran pitää enemmän Tukiaisista kuin kauniista ja hillityistä naisista.