Hassua. Pikkarit vaihdetaan päivittäin, mutta yöhousuja/shortseja pidetään varmaan viikkokin putkeen
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alastinukkujat eivät vaihda lakanoita joka päivä? Vertaa pikkareiden vaihtaminen päivittäin.
No ei sieltä alapäästä niin paljon eritteitä irtoa, että lakanoita pitäisi päivittäin vaihtaa.
No ei varmaan joo.
Nukkuminen tapahtuu vaakatasossa, jolloin erinäköisen eritteet pysyvät sisällä. Päivällä pystyasennossa valuvat alkkareihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alastinukkujat eivät vaihda lakanoita joka päivä? Vertaa pikkareiden vaihtaminen päivittäin.
Ei mulla ainakaan lakanat ole jalkovälissä, toisin kuin pikkarit.
Ei tarvitse ollakaan. Kun yöllä päästät tuhnuja tai rusautat tiukemmin ja sitten aamulla nouset ylös ja istut sängynreunalla on lakana likainen. Iltapesulla ei ole merkitystä, ruansulatus ja suoli toimii yölläkin tahdoit sitä tai et.
Ei mulla ainakaan tule "sattumia" piereskellessä. Onkohan sinulla pidätysvaikeuksia? Ja pierut kyllä läpäisevät pikkarit ja imeytyvät patjaan eli ei niistä paljon hyötyä ole.
No ne sattumat jäävät niihin housuihin jos ne on, jos ei ole housuja ne on lakanoissa. Minulla ei ole pidätysvaikeuksia, ei ole koskaan ollut. Mutta toki tiedän sen, että jos on syönyt jotain mikä lisää kaasunmuodostusta (esim. herneet, pavut, linssit ja sitten sattunut nauttimaan hieman enemmmän jotain joka voi aiheuttaa laksatiiviia (esim. salmiakki, lakritsi, xylitoli, jne.) niin en kyllä haluaisi ottaa sitä riskiä edes kertaakaan, että jotain muutakin kaasun ohella voisi lähteä liikkeelle.
Ja joskus voi tulla kosteampi pieru ilman sen kummempia sattumia.
Mä en kans ymmärrä sitä toosan jatkuvaa pesemistä. Käsittääkseni esimerkiksi hiivat on yleistynyt juuri ton liiallisen ja neuroottisen pesemisen johdosta. Ja stringithän on järkyttävä vaihtoehto. Käyttääköhän niitä enää kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse ollakaan. Kun yöllä päästät tuhnuja tai rusautat tiukemmin ja sitten aamulla nouset ylös ja istut sängynreunalla on lakana likainen. Iltapesulla ei ole merkitystä, ruansulatus ja suoli toimii yölläkin tahdoit sitä tai et.
Ei mulla ainakaan tule "sattumia" piereskellessä. Onkohan sinulla pidätysvaikeuksia? Ja pierut kyllä läpäisevät pikkarit ja imeytyvät patjaan eli ei niistä paljon hyötyä ole.
No ne sattumat jäävät niihin housuihin jos ne on, jos ei ole housuja ne on lakanoissa. Minulla ei ole pidätysvaikeuksia, ei ole koskaan ollut. Mutta toki tiedän sen, että jos on syönyt jotain mikä lisää kaasunmuodostusta (esim. herneet, pavut, linssit ja sitten sattunut nauttimaan hieman enemmmän jotain joka voi aiheuttaa laksatiiviia (esim. salmiakki, lakritsi, xylitoli, jne.) niin en kyllä haluaisi ottaa sitä riskiä edes kertaakaan, että jotain muutakin kaasun ohella voisi lähteä liikkeelle.
Tuon perusteella kyllä sanoisin, että sinulla on selvästikin pidätysvaikeuksia. Tuo ei ole normaalia 99,9 %:lle ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin lohduttaa sua että mulla on 47 vuotta takana, enkä ole koskaan sotkenut lakanoitani paskaan. Ja jos jonkun ihmeen takia näin kävisi, voin käsi sydämellä nauttineena alastinukutuista öistä niin paljon, että pyykkäisin ne lakanat suitsait ja kiittäisin luojaani siitä että en ole tajunnut käyttää elämääni pieruraidoista murehtimiseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä niitä jarrareita voi tulla lakanaan helpostikin. Ainakin mulla tulee vaikka peseydynkin päivittäin.
Teitä on näköjään useampikin lääketieteellisen avun tarpeessa! :O Mitä hittoa? Ei normaalilta ihmiseltä valu paskat suolesta ulos!
Ei valukaan, vaan kun istun lakanalla ja hiissaan itseäni vaikka kohti sängyn reunaa.
Mulla ei osu peräaukko lakanaan kun nousen ylös. Vagina saattaa osua, mutta sen hygieenisyydestä en jaksa hämmästellä. Jos mieheni ilkeää sitä nuolla, en viitsi kauheasti panikoida nukkumista lakanoissa joihin SEOn SAATTANUT koskea.
Nää hysteerikot saa varmaan paskahalvauksen jos mies ehdottaa suihinottoa.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukun alasti. Housut yöllä, karmiva ajatus.
Hyh! Mahtaa olla lakanat tosi hygieeniset kun persaus ja römpsä/töhnämunat hinkaa niitä öisin.
Ja ajattele, jotkut yöllä koskevat suullaan niitä kumppanin töhnämunia ja -römpsiä:-).
Vierailija kirjoitti:
On mulla pikkarit yöhousujen alla
No huhhuh kylläpäs sun toosa hautuu
Vierailija kirjoitti:
No vertaapa vaikka alushousujen käyttöä ja sängyssä olevia lakanoita. Harvempi punoo lakanoistaan stringejä (tai touhua muutakan sen sottaisempaa) vaan nukkuu niiden päällä, moni vielä iltasuihkun jälkeen.
Miten te sitten harrastatte seksiä sängyssä? Siinä on aika iso mahdollisuus että pimpsa, tai herra jestas penis osuu lakanaan. Puhumattakaan muista nesteistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten te sitten harrastatte seksiä sängyssä? Siinä on aika iso mahdollisuus että pimpsa, tai herra jestas penis osuu lakanaan. Puhumattakaan muista nesteistä.
Harrastammekin seksiä keittön pöydän kerniliinan päällä. Sen voi pestä ja desinfioida.
:) ja mä luulin olevani hygieniafriikki :)
Ootteko te ihan oikeasti tollasia? Ette voi nukkua alasti kun on muka "epähygieenistä" ja pesette lakanoita koko ajan, samoin yöhousuja? Kuinka helvetin likaisia te oikein olette jos sänkynne ja housunne likaantuvat parin käyttökerran jälkeen käyttökelvottomiksi? Ihan oikeasti hämmästyttää tämä hygieniasta sekoilu ja vouhotus, kun normaali ei enää riitä. Mä vaihdan lakanoita noin parin viikon välein, joskus jopa harvemmin ja nukun aina ilman housuja. Myös jos pidän jotain yöhousuja pari yötä (tai kauemminki ) putkeen eivät ne haise millekään eivätkä ole paskaiset.
Siis kuinka helvetin likaista ja pesemätöntä porukkaa te oikein olette kun saatte housut ja sängyt likaisiksi heti?
Hahahahahaaaaaa kiitos nauruista taas...
Minä nukun housut jalassa vain kyläillessä ja silloin kun on menkat. Muulloin nukun alasti. Käytän pyjamahousuja ja joskus teddy-yöpukuja oloasuina ja pesen ne ainakin kaksi-kolme kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, millaisia silsapilluja te hygieniasta yököttelijät olette? Ei normaaleilla ihmisillä makuuasennossa valu vaginasta yhtään mitään. Jos teillä valuu niin käykääpä tarkistuttamassa paikat.
Näin. Jos pesut on hoidettu asiallisesti aamuin illoin, ja silti jotain epämääräistä tahraa tulee lakanoihin asti, on aika tilata käynti lääkärissä.
"Asiallisesti aamuin illoin" - minkä takia tervettä pimpsaa pitää jatkuvasti jyystää? Kerta päivässä riittää, aina en pese edes joka päivä, vaan joka toinen. Elämäni aikana ei mitään tulehduksia eikä vaivoja, tai no, yksi hiiva. Terv. nainen, 40v
Täysin samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ne harrastaakaan, siinähän likaantuu :D Ja ehkä niillä sillon olis muutakin miettimistä kuin tämmöiset..
"hiissaan" :D