Hassua. Pikkarit vaihdetaan päivittäin, mutta yöhousuja/shortseja pidetään varmaan viikkokin putkeen
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alastinukkujat eivät vaihda lakanoita joka päivä? Vertaa pikkareiden vaihtaminen päivittäin.
Ei mulla ainakaan lakanat ole jalkovälissä, toisin kuin pikkarit.
Ei tarvitse ollakaan. Kun yöllä päästät tuhnuja tai rusautat tiukemmin ja sitten aamulla nouset ylös ja istut sängynreunalla on lakana likainen. Iltapesulla ei ole merkitystä, ruansulatus ja suoli toimii yölläkin tahdoit sitä tai et.
Ei mulla ainakaan tule "sattumia" piereskellessä. Onkohan sinulla pidätysvaikeuksia? Ja pierut kyllä läpäisevät pikkarit ja imeytyvät patjaan eli ei niistä paljon hyötyä ole.
Vierailija kirjoitti:
En osaa nukkua paljain persein. Unet ja kuvitelmat muuttuvat yöllä levottomiksi ja tulee tunne, että joku tuijottaa isoa paljasta pylleröistäni :( Joku itsetunto-ongelma kai se tuokin on.
Mua kans ahistaa kun mietin miltä näytän alapää paljaana x-asennossa perse levällään :D Ja meillä on sängynpääty ovelle päin, eli varmasti näkyy kaikki!
Vierailija kirjoitti:
keskimäärin 8 tuntia vuorokaudessa :D
Ohiksena ketjua lukematta neuvon ap sinua toteuttamaan kuuluisan kliseen; hanki itsellesi elämä! Jotain muutakin kannattaa elämässä miettiä, kuin pikkareiden/pyjamahousujen/päällyshousujen tms. vaihtovälejä.
Kovin on pientä elämäsi.
Minä nukun alasti, kuten terveysasiantuntijatkin suosittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alastinukkujat eivät vaihda lakanoita joka päivä? Vertaa pikkareiden vaihtaminen päivittäin.
Ei tarvitse ollakaan. Kun yöllä päästät tuhnuja tai rusautat tiukemmin ja sitten aamulla nouset ylös ja istut sängynreunalla on lakana likainen. Iltapesulla ei ole merkitystä, ruansulatus ja suoli toimii yölläkin tahdoit sitä tai et.
Oletko hakenut apua bakteerikammoosi?
Ja kyllä niitä jarrareita voi tulla lakanaan helpostikin. Ainakin mulla tulee vaikka peseydynkin päivittäin.
Tiedätkö sä, sitä valkkaria valuu pikkareihin koko päivän eli aamusta iltaan. Jos seisoo paljon niin valuu vielä enemmän. Sitten illalla laitetaan pikkarit pyykkikoriin, pestään pimpuli ja sukelletaan yöhousuihin. ei niihin tule yöllä valkkista. silloin maataan sängyssä. Mä vaihdan pikkarit joka päivä ja yöhousut kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä väittäisin kyllä että sulla on jotain pahasti vialla suolessa jos sulla tulee ilman mukana tavaraakin ulos! Sullahan on sitten päivän mittaan alushousutkin täynnä sontaa?! Suosittelisin käyntiä lääkärissä, ei ole normaalia.
Ja mä henkkoht nukun niissä pikkareissa, mä olen ilmeisesti poikkeus kun kaikki nukkuu joko jossain yöasussa tai alasti. :D
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä niitä jarrareita voi tulla lakanaan helpostikin. Ainakin mulla tulee vaikka peseydynkin päivittäin.
Teitä on näköjään useampikin lääketieteellisen avun tarpeessa! :O Mitä hittoa? Ei normaalilta ihmiseltä valu paskat suolesta ulos!
Mulla ne shortsit on vähän niinku kotiasu. Ihanaa saada riisuttua töiden jälkeen farkut sun mut ja pukeutua lököshortseihin <3
Mä nukun pikkareissa, topissa, villasukissa ja onepiecessä. Mun ainoa peitto on kaksi fleecehuopaa, niin muuten ei tarkene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sulla käy paljas pylly lakanaa vasten ja sillä pyllylläsi sitten tuhnutat lakanoitasi.
Tarkoitatko paljaalla pyllyllä paljaita pakaroita? Miten pakaroiden iho eroaa vaikkapa reisien, säärien, tai käsivarsien ihosta? Jos taas tarkoitat paljaalla pyllyllä peräaukkoa, niin en kyllä millään keksi, miten se sieltä pakaroiden välistä osuisi lakanaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei kyllä tule jarrutusjälkiä sen enempää lakanaan kuin pikkareihinkaan. Ei myöskään miehelläni, joka hänkin nukkuu alasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gynekologinen ohje on nukkua ilman housuja, kaikenlaisia, koska tulehdusten saaminen on vähäisempää. Voihan sitä silti pitää paitulia päällä. Tästä oli aikoinaan tv:ssä.
No en ole kyllä tällaista ohjetta gynekologilta koskaan saanut.
Jospa kysäset seuraavalla kerralla mitä suosittelee.
Jospa minulla ei ole alapäävaivoja ollutkaan koskaan, alapääni kestää mainiosti pikkuhousut samoin kuin iiiks karvoituksenkin.
Eniten ongelmia alapäänsä kanssa tuntuu olevan sen karvattomaksi trimmaajilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, millaisia silsapilluja te hygieniasta yököttelijät olette? Ei normaaleilla ihmisillä makuuasennossa valu vaginasta yhtään mitään. Jos teillä valuu niin käykääpä tarkistuttamassa paikat.
Näin. Jos pesut on hoidettu asiallisesti aamuin illoin, ja silti jotain epämääräistä tahraa tulee lakanoihin asti, on aika tilata käynti lääkärissä.
"Asiallisesti aamuin illoin" - minkä takia tervettä pimpsaa pitää jatkuvasti jyystää? Kerta päivässä riittää, aina en pese edes joka päivä, vaan joka toinen. Elämäni aikana ei mitään tulehduksia eikä vaivoja, tai no, yksi hiiva. Terv. nainen, 40v
Kuka pitää, kuka ei.
Minä vaihdan pyjaman tai yöpaidan päivittäin tai parin päivän välein.
Ahaa? Koodasitko kryptan ovet sepposen selälleen? Terv. aika-avaruuden vääntymön tarkkailija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitä on näköjään useampikin lääketieteellisen avun tarpeessa! :O Mitä hittoa? Ei normaalilta ihmiseltä valu paskat suolesta ulos!
Ei valukaan, vaan kun istun lakanalla ja hiissaan itseäni vaikka kohti sängyn reunaa.
Jaha sitä ollaan täällä toosa paljaana. Kelatkaa, toosa? Nintentoosa.
Puhtailla pyllynposkilla.