Heterosuhteessa mies haluaa miestä
Olen neljäkymppinen mies heterosuhteessa. Olen alkanut katselemaan miehiä sillä silmällä ja kiihotun miehestä. Tiedän, että muitakin vastaavassa tilanteessa olevia miehiä löytyy. Mistä olette löytäneet seuraa ja kuinka usein harrastemestaruuskilpailuissa seksiä? Perhettäni en halua rikkoa ja tuottaa kärsimystä muille,
Kommentit (40)
teitä on monta.
-melkeinheteromies-
Sexy kirjoitti:
Olen neljäkymppinen mies heterosuhteessa. Olen alkanut katselemaan miehiä sillä silmällä ja kiihotun miehestä. Tiedän, että muitakin vastaavassa tilanteessa olevia miehiä löytyy. Mistä olette löytäneet seuraa ja kuinka usein harrastemestaruuskilpailuissa seksiä? Perhettäni en halua rikkoa ja tuottaa kärsimystä muille,
Eli haluat vain pettää vaimoasi ja elää kaksoiselämää? Just, tosi suoraselkäistä.
Pidä huoli, ettet tuo kotiin ainakaan mitään tauteja "harrastuksistasi".
Eli oletko siis
A) kaapissa oleva itsensä biseksuaaliksi tiedostava vai
B) itsensä 'heteroksi' määrittelevä, biseksuaalisuutensa kieltävä yksilö?
Koska molemmille on omat markkinansa.
Jos suhde omaan puolison on oikeasti luottamuksellinen, niin voihan sen ottaa puheeksi. Olisiko ryhmäseksi ok? Näin parisuhteen toinen osapuoli ei sulkeutuisi asiasta, mutta fantasian voisi toteuttaa.
Mutta sekin on hyvä huomioida, että tuo voisi olla jo ajatuksena joillekin liikaa. Esimerkiksi minä. Huono itsetunto ja riittämättömyyden tunnetta. En kestäisi ollenkaan tuollaista tietoa. Olen vielä luovuttaja, joten (huom, omassa tilanteessani, ei lapsia jne.) saattaisin haluta katsoa suhdetta vähän kauempaa erotakin jopa. Jos selkäni takana toimittaisiin ja petettäisiin, ei sukupuolella olisi väliä vaan se oli heti ero. Mua kauhistuttaa jo se, että toinen himoitsee muita naisia. Toinen mies veisi tämän riittämättömyyden tunteen ihan uudelle tasolle. Josta ei ehkä olisi paluuta?
Yleisesti ihmiset on vapaamielisempiä ja rennompia seksuaalisesti kuin mitä minä olen. Joten voi hyvinkin olla, että keskusteluyhteyden omaan puolisoon pystyy avaamaan ilman pelkoa mistään tällaisesta.
Ja älä missään nimessä lähde pettämään, jos haluat pitää nykyisen suhteesi ja/tai olla loukkaamatta ketään. -5
Oletko varma ettei vaimosi suostuisi siihen että harrastatte vaikka kolmen kimppaa toisen miehen kanssa? Tai edes kuuntelisi fantasiasi ilman kauhistumista? Ts. oletko edes harkinnut kertoa haluistasi puolisollesi?
Surullisia sellaiset parisuhteet, joissa ei pysty rehellisesti kertomaan omista haluistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja älä missään nimessä lähde pettämään, jos haluat pitää nykyisen suhteesi ja/tai olla loukkaamatta ketään. -5
sinunkin miehesï molo on saattanut olla levarilla miehen suussa, just saying.
Kolmen kimppa toisen miehen kanssa. Jos haluat, voit helposti naamioida halusi toiseen mieheen vaimosi tyydyttämiseksi. Varmistukaa vain toisen tautitilanteesta, sillä moni nainen nauttii siitä, että toinen mies laukeaa hänen sisäänsä ja mies nuolee "puhtaaksi". Senhän voi hoitaa vaikka siten, että etsikää isokaluisempi mies, ja runkkaat miestä samalla kun hän työntyy vaimoosi. Keinoja on vaikka kuinka monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on levari? Kyllä minunkin (hetero-)mieheni kalu on ollut monenkin miehen suussa kolmen kimpassa. Mutta ei suhteemme aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh, onpas vastaus. Ei ole oikeasti hirveän yleistä, todennäköisemmin jonkun naisen suussa, toivottavasti ei sielläkään heidän suhteen aikana kun kirjoittaja on varma pettämisen johtamisesta eroon. Pettämistä harrastaa kuitenkin "vain" about puolet, joten...
Kuka sosiopaatti on alanuolen painaja ja sitä mieltä, että on parempi olla pettämättä jos ei halua loukata ketään?? :D :D
Vierailija kirjoitti:
Sexy kirjoitti:
Eli haluat vain pettää vaimoasi ja elää kaksoiselämää? Just, tosi suoraselkäistä.
bi-miehiltäkö ne taudit tarttuu ? ; ) yeah right
Vierailija kirjoitti:
Kolmen kimppa toisen miehen kanssa. Jos haluat, voit helposti naamioida halusi toiseen mieheen vaimosi tyydyttämiseksi. Varmistukaa vain toisen tautitilanteesta, sillä moni nainen nauttii siitä, että toinen mies laukeaa hänen sisäänsä ja mies nuolee "puhtaaksi".
Sait tästä miinusta, koska a) vieraan ihmisen tautitilannetta ei voi koskaan tietää, joten EI IKINÄ suojaamatonta seksiä kolmannen kanssa ja b) enpä usko että kukaan täysjärkinen nainen moisesta nauttisi, juurikin tautiriskin takia. Ei se ole kovin kiihottavaa jos joutuu pelkäämään hiviä, kuppaa ja klamydiaa...
Vierailija kirjoitti:
Kuka sosiopaatti on alanuolen painaja ja sitä mieltä, että on parempi olla pettämättä jos ei halua loukata ketään?? :D :D
Tarkoitin, että on eri mieltä sen kanssa. Eikö ole 100% fakta että ei kannata pettää, jos ei halua loukata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sexy kirjoitti:
Anaaliseksin harrastajilta, kyllä. Tautiriski hirveästi isompi. Bi-miehet ällöjä.
JOku sanoi, että voi ottaa vaimon kanssa puheeksi. En suosittele. Suurimmalle osalle naisista tuo olisi niin vastenmielinen asia, että ero tulisi. Minä jättäisin lasteni isän, rakkaan mieheni hyvin vauhdilla, jos paljastuisi, että miehet kiihottaa. YÖK!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmen kimppa toisen miehen kanssa. Jos haluat, voit helposti naamioida halusi toiseen mieheen vaimosi tyydyttämiseksi. Varmistukaa vain toisen tautitilanteesta, sillä moni nainen nauttii siitä, että toinen mies laukeaa hänen sisäänsä ja mies nuolee "puhtaaksi".
Sait tästä miinusta, koska a) vieraan ihmisen tautitilannetta ei voi koskaan tietää, joten EI IKINÄ suojaamatonta seksiä kolmannen kanssa ja b) enpä usko että kukaan täysjärkinen nainen moisesta nauttisi, juurikin tautiriskin takia. Ei se ole kovin kiihottavaa jos joutuu pelkäämään hiviä, kuppaa ja klamydiaa...
Kuka tässä vieraasta ihmisestä puhuikaan? Ainakin meillä on ystäviä, jotka suostuisivat kolmanneksi ilman mitään ihmettelyjä.
Vierailija kirjoitti:
JOku sanoi, että voi ottaa vaimon kanssa puheeksi. En suosittele. Suurimmalle osalle naisista tuo olisi niin vastenmielinen asia, että ero tulisi. Minä jättäisin lasteni isän, rakkaan mieheni hyvin vauhdilla, jos paljastuisi, että miehet kiihottaa. YÖK!
Mikään asia ei muutu epätodeksi sillä, että siitä ei puhu. Eli mieluummin olisit liitossa miehen kanssa joka piilottaa ominaisuuden joka ällöttää sinua, kuin kuulisit siitä ja pääsisit eroamaan moisesta perverssistä (ja hän moisesta tiukkapiposta)? Eiköhän se sille miehellesikin olisi parempi etsiä puoliso joka hyväksyy hänen kaikki ominaisuutensa, ja sinun sellainen, jonka halut ei ällötä sinua. Eli molemmat voittaisivat, jos hän kertoisi asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sexy kirjoitti:
Anaaliseksin harrastajilta, kyllä. Tautiriski hirveästi isompi. Bi-miehet ällöjä.
piti paikkansa 70 - luvulla- nice try hermiina
Sama juttu, tai itse haluaisin ottaa vaan suihin silloin tällöin samalta kaverilta. Ei mua miehet kiihota vaan ajatus siitä että saan toisen miehen laukeamaan.
Eipä tässä voi muuta kun fantasioida, loppuu muuten touhut emännän kanssa. Ja todellisuus voittaa tässätapauksessa fantasian