Miksi kuolemantuomiota ei oteta käyttöön pedofiilitapauksissa?
Kovan luokan pedofiilit päästettäisiin päiviltä, jolloin joka kerta olisi yksi rikoksensa uusija vähemmän. Pedofiilihan ei parane ja paatuneet uusivat rikoksiaan lähes aina linnasta vapautuessaan. Pedofiilit ovat vaarallisimpia yhteiskunnassa eläviä rikollisia, eikö kuolemaan tuomitseminen olisi paras tuomio näille henkilöille? Näin pedofiili ei koskaan saisi lisää uhreja ja kuollut pedari tulisi yhteiskunnallekin halvemmaksi.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen yhden mamman, jolla oli fantasioita pedareista. Kaikki oli aina pedofiilejä väijymässä hänen lapsiaan. Avioerokin tuli, kun sekä mies että appiukko oli ihan varmasti pedofiilejä. Kellokosken keikkahan sillä sitten oli edessä. Sen oma isä oli katuojassa makaava juoppo. Varmaan nainut sitä perseeseen, ei kai tuollaisia pakkomielteitä muuten voi tulla?
Oletko itse vähän sairas ja empatiakyvytön? Mitä todennäköisemmin naista on itseään hyväksikäytetty, jos on noin kova pelko pedofiileja kohtaan. Sellaisessa tilanteessa tuollaiset pelot ovat aivan ymmärrettäviä ja vaikeaa niistä on päästä eroon, jos ei ole saanut apua ajoissa. Moni lapsi jää ilman terapiaa ja apua, kun hyväksikäyttäjää suojellaan tai kukaan ei edes huomaa lapsen hätää. Saatko kenties jotain tyydytystä traumatisoituneiden ihmisten hätää vähättelemällä ja pilkkaamalla? Ole onnellinen, että olet itse säästynyt hyväksikäytöltä.
Minä olen empaattinen ihminen ja osaan siksi asettua esimerkiksi em. tapauksen ex-miehen ja apen asemaan. Onpa kivaa kun joku sairas paska syyttää aiheetta pedofiiliksi. Sinulta tämä jäi sopivasti huomaamatta. Mitäpä niillä on väliä, joita aiheetta syytetään, vai?
Niin, ei nyt voida lähteä aivan siitäkään, että niitä syyteluetteloita ja oikeudenpöytäkirjoja ruvettaisiin laatimaan taustoja tutkimatta suoraan jonkun hysteerisen vainoharhoista kärsivän psyykelääkityspotilaan sanelun mukaan...
Ei luulisi, mutta kun seksuaalisessa hyväksikäytössä on kyse usein tilanteesta sana vastaan sana. Jos nainen vielä on osannut manipuloida lapsen uskomaan, että isä teki jotakin "rumaa", niin kyllä, yhden sairaan ihmisen vainoharhoilla saadaan pilattua monen ihmisen elämä, lopullisesti.
Ohis
http://www.independent.co.uk/news/uk/crime/bijan-ebrahimi-murder-man-ki…
Vähän tähän tyyliin.
Tällä tavalla päästään lopulta kai siihen,ettei kukaan mies enää uskalla pelastaa hukkuvaa alaikäistä ,tai ottaa kyytiinsä eksyneenä pikatien laitaa taapertelevaa pikkulasta.
Kirkko ja kaupunki lehden toimittaja Heinimäki on kuulemma se sama pastori joka kuvasi pieniä lapsia uimahallissa? Muistanette uutisen?
Kuolemantuomio on yksinkertaisesti liian kallis länsimaalaiseen oikeuskäytäntöön. Ei siinä sen ihmeellisempää ole.
Niinhän tappajakin pitäisi tappaa, jos yhteiskunta olisi järkevä. Suomi on humanistinen lässytyskulttuuri. Jos haluaa kunnon tuomioita, pitää muuttaa muille maille.
Hohhoijaa. Enpä olisi uskonut lukevani näinkin ymmärtäväisesti tällaiseen asiaan suhtautuvaa ketjua. Odotin (ja ehkä toivoin) päinvastaista. Näitä tekoja toteuttavat ovat sairaita, kyllä, ja vaikka itsekin ymmärrän, että kuolemantuomion laillistaminen Suomessa on hyvin epätodennäköinen, niin sen sanon, että jos joku minun lapseeni tuolla tavoin kajoaisi niin mahdollisuuden tullessa minä itse omin käsin puuttuisin tekijän elämän kulkuun, kuolettavin seurauksin. Tuomitkaa niin paljon kuin lystäätte. Minun psyykkeeni menisi rikki, olisin minäkin sairas tuon kokemuksen jälkeen lapseni tuskaa myötäeläessä, joka lopulta johtaisi hirmutekooni. Silmä silmästä. Minä en hyväksy enkä ymmärrä noin sairasta tekoa, en edes ajatuksen tasolla, ja minun puolestani siitä hyvästä saa kärsiä seuraamukset jos lapsia satuttaa. Jos jonkun mielestä on inhimillistä fantasioida ties mistä ja kenen panemisesta/r**skaamisesta niin on myös tällaisten ihmisten eliminointi. Se kuuluu ihmisluontoon. Fight me.
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin voitaisiin keskustella sitä miksei Suomessa ole käytössä kemiallista kastraatiota pedofiileille. Se on oikeasti tehokas keino rikoksen uusimista ajatellen.
HEITÄ ON HYVÄKSI KÄYTETTY ITSEÄÄNKIN YLEENSÄ LAPSENA(voinut jatkua sukupolvia monia)
Olen aika paljon samaa mieltä, mutta pakollinen terapia mukaan vuosiksi)
tämä on tärkeää ymmärtää -että heitä itseään yleensä on lapsena
hyväksi käytetty,
ja he ovat "jääneet lapsen tasolle aikuisen kehossaan"
SEKIN HUOMIOON OTTAA...
EN SÄÄLI, VAAN HAKISIVAT OIKEAA APUA( kerran tuli USAsta dokumenttia, osa oli aidosti hakenut apua
Psykiatrilta.. Pitäisi P@llit poistaa, lisätä estrogeenia, loppuisi ehkä ne "halut")
Vierailija kirjoitti:
hyväksi käytetty,
SEKIN HUOMIOON OTTAA...
EN SÄÄLI, VAAN HAKISIVAT OIKEAA APUA( kerran tuli USAsta dokumenttia, osa oli aidosti hakenut apua
Psykiatrilta.. Pitäisi P@llit poistaa, lisätä estrogeenia, loppuisi ehkä ne "halut")
MIELIPITEITÄ ???
Miksi se otettaisiin vain pedofiliatapauksissa? Onko naisen seksuaalisuus jotenkin vähempiarvoinen kuin lapsen seksuaalisuus? Kaikilta r aiskaajilta ja ahdistelijoilta pallit ja nirri pois.
Jos pedofiili oikeasti kamppailee tuntemustensa kanssa, muttei voi häpeänsä vuoksi mennä terapiaan kumpi on tärkeämpää? Sinun häpeäsi sietäminen ja avun saanti ja isompaan vakavaan ongelmaan puuttuminen ja vaikuttaminen ja sitä myöten omankin hyvinvoinnin parantaminen VAI se että mahdollisesti et kestä omia tunteitasi (häpeää ja himoa mm) ja sen seurauksena voit potentiaalisesti rikkoa toisen ihmisen (lapsen). Cmon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyväksi käytetty,
SEKIN HUOMIOON OTTAA...
MIELIPITEITÄ ???
Mielipide: Kirjoitat kuin joku v a jakki.
Kemiallinen kastraatio olisi kyllä mielestäni varsin potentiaalinen keino hillitä kaikenlaista seksuaalista väkivaltaa. Pitäisi ottaa käyttöön.
Kova on luotto ihmisillä täällä terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se otettaisiin vain pedofiliatapauksissa? Onko naisen seksuaalisuus jotenkin vähempiarvoinen kuin lapsen seksuaalisuus? Kaikilta r aiskaajilta ja ahdistelijoilta pallit ja nirri pois.
Miksi vertaat lasta sukupuoleen etkä aikuiseen? Tämä teistä feministeissä on vikana.
Pedofilia on seksuaalinen poikkeama, kuten homoseksuaalisuuskin. Pedofiili ei ole valinnut syntyä pedofiiliksi, ja useimmat pedofiilit eivät koskaan toteuta seksuaalisuuttaan Ihmistä ei voi rankaista muuta kuin tekojensa pohjalta. Ei homojakaan rankaistu aikanaan automaattisesti homoudesta, vaikka homous oli kiellettyä.
Kokonaan toinen asia on, ovatko seksuaalisesta kajoamisesta annetut rangaistukset kauttaaltaan Suomessa liian lieviä. Lapsiin kohdistuvat teot tulisi tietysti tuomita ankarimmin, jopa elinkautisella.
lex kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murhaamisen näkisin kanssakin vähintään pedofiliaan verrattavaksi rikokseksi ja miksei tappamisenkin. Ja pahat pahoinpitelyt, kidutukset ym.
'Kanssakin ' ??? Uudistat kieltämme radikaalisti tuot siihen uusia sanoja ja haluat uudistaa vielä lakiammekin..Tuot siihen ' pahat pahoinpitelyt' ym. ihan uusia lakitermejä-olen oikein syvästi vaikuttunut oikeuskielen tuntemuksestasi...Tekstistäsi oikein näkee ,että olet varsinainen asiantuntija....vautsi vau..Mikä vahinko Suomelle ettei sinusta tullut tuomaria, tai piirisyyttäjää !
Onko suomi äidinkielesi?
Ei luulisi, mutta kun seksuaalisessa hyväksikäytössä on kyse usein tilanteesta sana vastaan sana. Jos nainen vielä on osannut manipuloida lapsen uskomaan, että isä teki jotakin "rumaa", niin kyllä, yhden sairaan ihmisen vainoharhoilla saadaan pilattua monen ihmisen elämä, lopullisesti.
Ohis