Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tavallisella miehellä mitään toivoa?? Case: ammatilla on väliä

Vierailija
26.02.2016 |

Juuh, notta tällaista perjantaiehtooseen. Tavallisen miehen kannattaa luovuttaa suosiolla.
Naisten suosikkiammatit miehelle:

- lentäjä (näitä onkin aika helvetisti)
- yrittäjä (käykö autokorjaaja vai pitääkö olla oma investointipankki...)
- palomies (ehkä 1% miehistä kykenisi tähän edes fyysisesti)
- lääkäri (...)
- mediapersoona

Muita 15 halutuimman joukossa - not in any particular order:

- lakimies
- malli (LOL, ja ei kun etsimään)
- sotilas

http://www.ess.fi/uutiset/ulkomaat/2016/02/26/tinderissa-ammatilla-on-v…

Kommentit (173)

Vierailija
41/173 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikai kukaan nainen kiihotu köyhistä.ite en ainakaan.tahdon että minut nostetaan jalustalle.

Vierailija
42/173 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Noi oli ihanteita. Luuletko ettei miehillä ole ihanteita naisille? Eivät ihmiset yleensä kuitenkaan tavoita tai edes aina tavoittele ihanteitaan, joten pääsääntöisesti tavikselle kelpaa tavis. Älä ressaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/173 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaiai tavismies parhaiten.

Vierailija
44/173 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin odottanut, että erilaiset johtajat olisivat olleet paremmin edustettuina. Nuohan on kaikki renkejä, yrittäjiä toki lukuunottamatta. 

Vierailija
45/173 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikollista ei tainnut olla listassa?

Varsinkin julkkisrosvoihin, kuten murhamiehiin naiset käyvät kuumana.

Se on niin vaiettu aihe.harva sen myöntää.

Vierailija
46/173 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mikä vähän yllätti oli tuo sotilas. 

Toisaalta nuohan oli amerikkalaisnaisten preferenssejä. Siellä seistään baseball-pelissäkin hurmoksessa kuin Pohjois-Koreassa kun screenillä näytetään katsomossa olevia sotilaita. 

Ja muut kuin Venäjä ei harrasta propagandaa *rolling eyes*

Miksi? Perusvatussimajuri tienaa noin 70000€/v, ihan hyvä tienesti ei mistään.

Vierailija
47/173 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin odottanut, että erilaiset johtajat olisivat olleet paremmin edustettuina. Nuohan on kaikki renkejä, yrittäjiä toki lukuunottamatta. 

Varsinaiset johtajat (vp, svp -taso) alkavat pääsääntöisesti sitten olla jo sen verran iällä, ettei niissä ehkä ole kauheasti tinderin käyttäjiä. 

Vierailija
48/173 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikollista ei tainnut olla listassa?

Varsinkin julkkisrosvoihin, kuten murhamiehiin naiset käyvät kuumana.

Se on niin vaiettu aihe.harva sen myöntää.

Tyhmyytesi on ääneen sanottu fakta. Kaikki voivat myöntää sen.

Vierailija
49/173 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että seksiä harrastetaan vähemmän ja vähemmän vaikka siitä kohkataan enemmän kuin koskaan.

Vierailija
50/173 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tavallisella naisella mitään toivoa?? Case: ulkonäöllä on väliä. 

90% naisista on riittävä ulkonäkö. 

Onnetonta toki niille harvoille, joilla ei ole, mutta on siinä silti paremmat tsäänssit naisena syntyä miehille mieluiseksi kuin miehellä tulla mallin näköiseksi lentäjäksi, joka on vielä ulospäinsuuntautunut, sanavalmis, nokkela sosiaalisissa tilanteissa ja hauska seuramies eikä ole liian nuuka kestitäkseen naisia. 

Ei ole. Teille miehille tuo luku kertoo mikä ulkonäkö on naiselle riittävä seksiin - ei suhteeseen.

Minä olen tavallisen näköinen nainen ja kyllä, usein rumaksi haukuttu. Myös täällä. Ei ole kuulemma meillä asiaa suhteisiin tai olla rakkauden arvoisia.

Vierailija
51/173 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä juuri ole :(

Vierailija
52/173 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos noin koville ottaa niin sitten vaan opiskelemaan lentäjäksi. Ei muuten ole naisilla helppoa; ulkonäkö rapistuu vuosien kuluessa. Lentäjä on lentäjä hautaan asti. Kummallakohan pointsit tippuu?

Vierailija
53/173 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos noin koville ottaa niin sitten vaan opiskelemaan lentäjäksi. Ei muuten ole naisilla helppoa; ulkonäkö rapistuu vuosien kuluessa. Lentäjä on lentäjä hautaan asti. Kummallakohan pointsit tippuu?

Lentäjät pääsevät/joutuvat suhteellisen varhain eläkkeelle käsittääkseni. Tuskin tässä niistä oli kyse.

Ja lentäjäksi on vaikea päästä. Ei kaikki pääse vaikka kuinka haluaisivat :(

Vierailija
54/173 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset oikeasti viehättyy miesten asemasta ja rahoista??

Töissä käy "ulkopuolinen" tyttö melkein joka päivä ja yritin vähän lämmitellä sitä... mutta turhaan. Sitten paaaljon vanhemman ja lihavamman (oikeasti tosi pöhöttynyt, se on ennen ollut venäjän myyntimies ja neuvotteluvodkat näkyy) ison johtajan kanssa se kyllä flirttailee ja hihittelee.

Jotenkin erittäin turhauttavaa ja masentavaa. Kun ei kuitenkaan kaikki voi päästä johtavaan asemaan isoille palkoille. Kuka täällä sitten ne muut työt tekisi?

Tuntuu siltä että tavallisen miehen ainoa mahdollisuus on hakea nainen jostain kurjista oloista jolloin tavismieskin näyttäytyy tälle naiselle menestyneenä ja hyvin tienaavana.

Vierailija
55/173 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tavallinen mies tyydy tavalliselta näyttävään naiseen?

Minulle kelpaisi erittäin hyvin tavallinen duunarimies. Olen akateemisesti koulutettu ja vikahan on, että olen kasvoiltani vain keskiverto. Tästä johtuen en suhteeseen tavismiehille, edes niille duunareille, kelpaa.

Vierailija
56/173 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Kuvitteletko tosiaan, että tavisnaisella on mahkuja edes tavismieheen? Ehei, te jahtaatte kaikki kauneimpia (joita ette saa).

Tämä on niin totta. Ehkä molempiin sukupuoliin pätee noin yleisesti sellainen tasapaino eri osatekijöiden suhteen - ollaan suurin piirtein yhtä "kauniita" tai "rumia". Jos haikailee jotain täydellistä pakkausta (ulkonäkö, ammatti, tulot, luonne) niin on parempi olla lähes yhtä täydellinen itsekin.

Sitä paitsi elämään mahtuu niin monta totuutta kuin on ihmistäkin. Joku ulkomainen täyteuutinen ei tosiaankaan kerro mitään siitä, miten nämä asiat yleensä menevät.

Vierailija
57/173 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi erittäin hyvin tavallinen duunarimies. Olen akateemisesti koulutettu ja vikahan on, että olen kasvoiltani vain keskiverto. Tästä johtuen en suhteeseen tavismiehille, edes niille duunareille, kelpaa.

No oman esimerkkini tyttö on kyllä ainakin ihan tavallinen. Ei ole edes muotipersettä vaan sellainen tavallinen. En edes yritä mitään superkauniita naisia.

- viesti nro 54 -

Vierailija
58/173 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentäjät pääsevät/joutuvat suhteellisen varhain eläkkeelle käsittääkseni. Tuskin tässä niistä oli kyse.
Ja lentäjäksi on vaikea päästä. Ei kaikki pääse vaikka kuinka haluaisivat :(

Eikä tavallinen/ruma nainen saa itsestään kaunista vaikka kuinka yrittäisi.

Vierailija
59/173 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oman esimerkkini tyttö on kyllä ainakin ihan tavallinen. Ei ole edes muotipersettä vaan sellainen tavallinen. En edes yritä mitään superkauniita naisia.

- viesti nro 54 -

Ja todellisuudessa kun näkisi tuon "sinusta ihan tavallisen tytön" osoittautuisi se jälleen kerran samanlaiseksi supernätiksi naiseksi...

Linkkaakuva sinusta "ihan tavallisesta tytöstä" niin voit edes yrittää pelastaa näkemyksesi mahdollisesti.

Vierailija
60/173 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Kuvitteletko tosiaan, että tavisnaisella on mahkuja edes tavismieheen? Ehei, te jahtaatte kaikki kauneimpia (joita ette saa).

Näin on.

T. tavallinen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi