Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksoisstandardit suhteessa

Vierailija
26.02.2016 |

Onko teillä tällaista? Mies suuhtahtelee ja raivoaa asioista, jotka hänen mielestään on väärin. Kun sama asia toistuukin niin, että osapuolet ovat vaihtuneet, kaikki onkin täysin suvaittavaa.

Kyse on siis "sääntöjen" sanelemisesta, jotka eivät sitten koskekaan itseä.

Yksi esimerkki: Aloimme seurustella. Kun kävi ilmi, että minulla on YSTÄVINÄ vastakkaista sukupuolta ja on aina ollut, tuli aivan hervottomat riidat. Mies saneli, etten saa tavata tai olla yhteydessä hyviin, pitkäaikaisiin, rakkaisiin ystäviini. Hän oli 100% varma asiastaan: mies ja nainen eivät voi olla ystäviä.

Kului aikaa. Jonkin ajan päästä kävi ilmi, että kumppanini on salassa tavannut ja pitänyt yhteyttä eksäänsä. Ystävinä vaan. Hirveän raivoamisen ja syyttelyn kautta saneltuihin sääntöihin olikin tullut uusi pykälä: Mies ja nainen voivat olla ystäviä jos ovat panneet, mutta siitä ei tullut mitään. Myöhemmin näitä pykäliä on tullut lisää: voi olla kavereita, jos itse ei ole aktiivinen yhteydenpitäjä. Voi olla kaveri, jos se on vaan läppää.

Vastaavia esimerkkejä eri asioista on vaikka kuinka. Ja nyt on vähitellen alkanut ärsyttää tuon idiootin keskenkasvaisuus. Hyviä keinoja saada mies tajuamaan miten tyhmä hän on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin double standard on suomeksi kaksinaismoraali, ei "kaksoisstandardi".

Vierailija
2/4 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että oot pannut mieskavereittesi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulle, meillä tuo homma rauhottui kun aloin joka asiasta naputtamaan, "ei vaan toimisi toiste perin", "mieti, jos minä tekisin noin", "taas sinä saat ja mulle ei koskaan..." Ja aina kysyin perustelut ja annoin esimerkin missä tilanteessa multa ei ole sama asia onnistunut, koska mies on sitä ja tätä mieltä. Tyhmältä tuntui aikansa, mutta meni jakeluun, ei yritä enää rajoittaa.

Vierailija
4/4 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että oot pannut mieskavereittesi kanssa.

Suosittelen tätä! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi