Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rumakin nainen saa miehiä jos tissit kokoa F--->

Vierailija
26.02.2016 |

Miehet ovat niin vähään tyytyväisiä.

M34

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. On äärimmäisen vituttavaa olla kasvoiltaan ruma nainen ja kuppikoko on vain 70C :( Ei saa miehiä eikä edes seksiä.

Vierailija
2/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo vähään ja vähään. Jos tissit on kokoa f, niin ei kai se niin vähän ole...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma nainenkin haluaa älykästä seuraa, eikä pelkkää tissien perään kuolaajaa.

Vierailija
4/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Noin isot tissit jos on rumalla naisella niin on myös läski. Läskit ei saa miehiä.

Vierailija
5/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella pienet rinnat ja olen hyvin tavallisen näköinen. Miehiä on silti aina riittänyt.

Että ilmeisesti ne miehet on niinkin vähään tyytyväisiä, ettei edes noita tissejä tarvita.

Vierailija
6/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen isorintainen nainen ja se on huvittavaa katseltavaa mikä vaikutus isoilla rinnoilla on miehiin. Sitä ei pienirintaiset ehkä voi ymmärtää kuinka sekaisin miehet voi mennä 😃.

Vierailija
7/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat eivät kiinnosta jos naama on ruma. Niillä on väliä vasta sen jälkeen kun naama on ensin kelpuutettu.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
8/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen isorintainen nainen ja se on huvittavaa katseltavaa mikä vaikutus isoilla rinnoilla on miehiin. Sitä ei pienirintaiset ehkä voi ymmärtää kuinka sekaisin miehet voi mennä 😃.

Onko se sinusta hauskaa? Minua tuo vituttaa. En todellakaan ottaisi mitään avoimesti tisseistäni kiinnostunutta miestä.

Vierailija
9/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se sinusta hauskaa? Minua tuo vituttaa. En todellakaan ottaisi mitään avoimesti tisseistäni kiinnostunutta miestä.

En ota tissejäni kovin vakavasti tai elämää muutenkaan ☺.

Vierailija
10/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnat eivät kiinnosta jos naama on ruma. Niillä on väliä vasta sen jälkeen kun naama on ensin kelpuutettu.

-Mies 29v + 1v-

Aivan niin kuin olisit joskus päässyt valitsemaan.

Vierailija
11/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumakin nainen voi saada miehiä jos on nainen.

Haaveilen että löytäisin niin ruman naisen että se ottaisi minut mieheksi. Ei ole vielä tullut vastaan...

Vierailija
12/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille miehille ne tissit niin tärkeä asia ole.

Vierailija
13/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kokoiset tissit on vanhoilla, lihavilla ja lyhyillä muoreilla, joo varmaan on vientiä... Tai sit joku epätoivoinen ex-lauta joka on venyttänyt tissiensä ihon järkyttävän läpinäkyväksi silikooneilla... joo tosi kiihottavaa miettiä koska ne posahtaa...

Vierailija
14/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

Mies valitsee ketä lähestyy. Nainen pelkää hiljaa ja toivoo että oikea mies lähestyisi.

-Mies 29v + 1v-

Lopeta niitten Harlequinien lukeminen.

Vierailija
15/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. On olemassa kahdenlaisia heteromiehiä, tissi- ja peppumiehiä. Monelle äijälle on muodokas perse houkuttelevampi, kuin isot hinkit.

Vierailija
16/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

Mies valitsee ketä lähestyy. Nainen pelkää hiljaa ja toivoo että oikea mies lähestyisi.

-Mies 29v + 1v-

Lopeta niitten Harlequinien lukeminen.

Onko valkoinen ratsu ja haarniska myös?

Vierailija
17/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon kokoiset tissit on vanhoilla, lihavilla ja lyhyillä muoreilla, joo varmaan on vientiä... Tai sit joku epätoivoinen ex-lauta joka on venyttänyt tissiensä ihon järkyttävän läpinäkyväksi silikooneilla... joo tosi kiihottavaa miettiä koska ne posahtaa...

Öö... selvä?

T. Parikymppinen, kaukana lihavasta, luomu-65J

P.S. Vähän surettaa miten huonosti naisetki ymmärtää rintsikoiden kokoja. Eihän pelkkä kuppi kerro yhtään mitään jos ei tiedä ympärystä.

Vierailija
18/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut instagramissa että monet pahimmat tissiheruttajat on nimenomaan näitä kasvoiltaan rumia naisia. Sitten ne miesten "oot niin kaunis" kommentit, öhm juu :D

Vierailija
19/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia naisia naidaan aina pimeässä tai sitten takaapäin :D

Isot tai normaalikokoiset rinnat on plussaa mutta kyllä muodokas, urheilullinen pyöreä peppu vie voiton lähes aina.

Vierailija
20/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumia naisia naidaan aina pimeässä tai sitten takaapäin :D

Isot tai normaalikokoiset rinnat on plussaa mutta kyllä muodokas, urheilullinen pyöreä peppu vie voiton lähes aina.

Olen edelleen sitä mieltä, että ne miehet jotka alentuvat panemaan rumana pitämäänsä naista ovat alhaisia. Varmaan ne miehet kuvittelevat tekevänsä jonkun suuren palveluksen ja luulevat ettei nainen sitä tajua mitä mieltä mies on naisen kasvoista. Yrittäisitte iskeä edes tavallisen näköisinä pitämiänne naisia ettekä rumia. Me ei edes olla useimmitenkaan erityisen helppoja.