Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumakin nainen saa miehiä jos tissit kokoa F--->

Vierailija
26.02.2016 |

Miehet ovat niin vähään tyytyväisiä.

M34

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit on karseet, niistä vaikee tunnistaa tunnustellen jos saa syöpäkasvaimen! RINTASYÖPÄ NAISTEN YLEISIN SYÖPÄ.

LISÄKSI ISORINTAISILLA ISOMPI RISKI SAADA RINTASYÖPÄ.

Vierailija
22/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vaikka on tällainen vanha 46v harppu, mutta tissit kokoa 75G, niin seuraa löytyis aina ja kaikkialla. Milloinkahan mahtaa miesten kiinnostus lopahtaa? Toivottavasti mahdollisimman pian, on NIIIIIN kyllästynyt jo pelkästään ainaiseen tuijotukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit on karseet, niistä vaikee tunnistaa tunnustellen jos saa syöpäkasvaimen! RINTASYÖPÄ NAISTEN YLEISIN SYÖPÄ.

LISÄKSI ISORINTAISILLA ISOMPI RISKI SAADA RINTASYÖPÄ.

SORI MÄ EN VOI MITÄÄN SILLE ETTÄ MULLA ON ISOT TISSIT, ANTEEKSI ETTÄ OLEN NIIN KARSEE. T. se vanha harppu

Vierailija
24/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu niitä tiettyjä tissimiehiä.. jokainen tietää eikä kukaan halua sellaisia ellei ole todella epätoivoinen

Vierailija
25/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin väliä onko isot vai pienet rinnat kunhan vaan edes suurinpiirtein olisivat samankokoiset .

Näin sanoi myös Juhana S Vilen' tv- sarjassa Tankki Täyteen

Vierailija
26/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% miehistä haluaa edes kerran elämässä päästä puristelemaan isoja tissejä mutta 10 %:lta onnistuu koska 90 % naisista on pienitissisiä.

M34

Vierailija
27/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niih, miehistä sitten puhumattakaan. Heillä on menekkiä vaikka olis melkein kuinka ruma tahansa.

- Minusta se itse asiassa on aivan oikein, koska ulkonäköön tuijottaminen on aika lapsellista, muut asiat ovat paljon tärkeämpiä, mutta kunhan kumminkin vaan totean että miehille kynnys on matala...

Vierailija
28/28 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99% miehistä haluaa edes kerran elämässä päästä puristelemaan isoja tissejä mutta 10 %:lta onnistuu koska 90 % naisista on pienitissisiä.

M34

Itseasiassa suurimmalla osalla naisista on keskikokoiset rinnat, eivät pienet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi