Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

38-vuotiaan naisen lapsellinen ulkonäkö

Vierailija
26.02.2016 |

Kyllä on joillain naisilla oudot tyylit. Ei meikata, hiukset on kuin kymmenvuotiaalla tytöllä ja olemuskin epäaikuismainen. Reppu selässä kulkee. Eikö aikuinen nainen voi käyttää olkalaukkua? Jotain vikaa täytyy olla. Joku kehitysviive ehkä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pakko olla reppu, vaikka olen 38-vuotias, koska mun työkamat ei mahdu olkalaukkuun ja lisäksi kävelen osan työmatkasta joka aamu, joten en jaksaisi kantaa painavaa olkalaukkua, saati kädessä roikotettavaa kassia.

Sori ap!

Sama! Paitsi että olen vielä muutaman vuoden vanhempi. Lisäksi lähes meikitön naama ja suora tukka ponnarilla. Ei myöskään ryppyjä vielä naamassa, joten varmaankin näytän sitten ihan ala-astelaiselta.

Vierailija
22/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta olis samanikäisenä miehenä aivan ihanaa löytää sellainen kolmessa kymmenissä oleva nainen, joka on mielellään luonnonlapsi joka ei meikkaa ja pukeutuu mieluummin mukavasti, kuin näyttävästi. Karvatkin saavat kasvaa missä vaan ja miten pitkiksi vaan.

Tuollaistahan naiset haluavat kuulla ja mieskin että saa parta olla navassa asti ja pieruverkkarit aina jalassa. Tositilanteen koittaessa suvaitsevaisuus voi vähän vähentyä.

-Mies 29v + 1v-

Mies 29 ei ole tainnut saada vittua ainakaan kymmeneen vuoteen, jutuista päätellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yli 30 vuotias ja usein käytän reppua käytännön syistä. Autottomana kävelen paljon paikasta toiseen, joten tavaroiden kiikuttaminen olkalaukussa ei ole kovin mielekästä. Jos lähden baariin, juhliin tms, niin luonnollisesti otan olkalaukun mukaani, mutta arkena ei pitäisi kenenkään repusta mieltä pahoittaa. Repussa kulkee mukavasti myös kauppaostokset. 

Vierailija
24/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tästä avauksesta tulee mieleen se, että joku 40-luvun mallin pitäisi toimia vielä tänäkin päivänä.

Vierailija
25/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta olis samanikäisenä miehenä aivan ihanaa löytää sellainen kolmessa kymmenissä oleva nainen, joka on mielellään luonnonlapsi joka ei meikkaa ja pukeutuu mieluummin mukavasti, kuin näyttävästi. Karvatkin saavat kasvaa missä vaan ja miten pitkiksi vaan.

Tuollaistahan naiset haluavat kuulla ja mieskin että saa parta olla navassa asti ja pieruverkkarit aina jalassa. Tositilanteen koittaessa suvaitsevaisuus voi vähän vähentyä.

-Mies 29v + 1v-

Mies 29 ei ole tainnut saada vittua ainakaan kymmeneen vuoteen, jutuista päätellen.

Eli siis puutteessa olevalla miehellä on kovemmat kriteerit vai mitä oikein halusit sanoa? Että vain neanderthal-naisista pitävät miehet saavat seksiä?

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
26/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti. Onko teillä naisilla hiukset aina kuin 10 vuotiaalla? Kyselen, koska omat ohenee pikkuhiljaa :( m25

Vierailija
27/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

29+1 vuoteen...

Vierailija
28/32 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah, itselläni on hyvin paha meikkiallergia/kosketusallergia, etten voi käyttää meikkiä ilman vakavaa reaktiota seuraavana päivänä naamallani. Ja hiukset pidän erittäin yksinkertaisena, siis pitkinä, koska se on paras juhlakampausta ajatellen. Vaatteeni on varmasti teinimäisiä, osin siitä syystä että olen hyvin ekologisesti ajatteleva enkä heitä pois mitään mikä ei ole vielä kulunut rikki. Olen varmaan ap:n kuvailema vastaavanlainen tapaus, mutta vanhempi. Mummotyyliä en ala käyttää, eli marimekon jättikaapuja, isokuviollisia kuoseja, jättipuuhelmiä, ja räikeän punaista huulipunaa, enkä kynsilakkaa, ne antaa syövän. Olen sen verran aiheesta lukenut etten kynsilakkoihin koske kuin ehkä juhlatilanteessa..

Vierailija
29/32 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteikäiseltä näyttäminen johtuu siitä ettei ole koskaan meikannut :) Oletko kateellinen kun itse olet hinkannut ja venyttänyt naamasi rypyille?

Vierailija
30/32 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.google.fi/search?q=backpack&client=ms-android-samsung&sourc…

Juu hei nää näyttää kaikki ihan ylikehittyneiltä 12-vuotiailta... ;)

Reput on muodissaki nykyään mut sinähän et sitä voinut tietää.

Annapas kun arvaan sinun tyylisi kulmakivet... hmm.... freddyfarkut? Superkuuma feikkivuittoni? Ja aurinkopuuteria enemmän kuin laki sallii? Oisko vielä ripsipidennykset? :D

Vierailija
31/32 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Minä täällä 38 vee, reppu selässä ja tennarit jalassa. Siihen vielä risat farkut ja huppari. Oi ihana kehitysviive, olen tällaisena onnellinen ! Niin ja meikkejä en edes omista ja ponnari heiluu...

Vierailija
32/32 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikähän geenihäiriö tämä onkaan? Olen kohta 50 ja kuljen läppärireppu selässä. Voi voi minua. Ei ole meikkiä enkä ole tukkaakaan vielä leikannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän