Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauan teillä kesti päästä yli exästänne?

Vierailija
26.02.2016 |

Minusta tuntuu etten pääse iknä yli...miten rakkaus muka voi loppua? Haluan päästä jo yli.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta mutta oli niin kusipää, ettei tarvinnut kauempaa surra. Yhteinen lapsi on. Nykyisen miehen exä ei ole vieläkään päässyt yli ja erosta lähes kaksi vuotta.

Vierailija
2/9 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkaudesta yli pääseminen kesti varmaan yli 5 vuotta, se oli kamalaa. Sen jälkeen olen ollut naimisissakin 8 vuotta ja avioerosta toipumiseen meni noin vuosi. Tuo ero ensirakkaudesta oli paljon pahempi koska silloin luotin rakkauteen 100% ja olin nuori ja sinisilmäinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkaudesta on aikaa melkein 20v. Olin toki hyvin nuori mutta en ole päässyt koskaan yli. Mutta olen hyväksynyt että en häntä saa. Silti, kun näen joskus hänestä unta, se on ihmeellistä, voimaannun joka kerta.. Viimeisestä suhteesta olen eronnut puoli vuotta sitten, alan olla jo melko yli vaikka rakastin häntä.. Hän oli ilkeä minulle ja lapselle, ehkä se joudutti tätä prosessia

Vierailija
4/9 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi suuri rakkaussilloin ja tuntu et en ikinä pääse yli vaikka se oliki ihan mulkku mutta kun sitä oli niin rakastunut. Pahimman yli pääsin n.kolmessa viikossa. Tuolloin pystyin jo syömään vähän ja lähtemään baariin kavereiden kanssa. Muistan että mun piti aina hommata joku pussailukaveri kun olin baarissa että seuraavana päivänä oli jotain kivaa muisteltavaa heh. Oli kauhee ajatus viettää seuraavan päivän darrapäivää yksin ilman ees pussailukavetin muistelua. "lopullisesti" yli olin päässyt varmaan n.kolmessa kuukaudessa, tähän varmaan auttoi se että exä ei suostunut pitämään mitään yhteyttä minuun. Tämä oli aivan kauheeta alussa. Hyvä asia tossa erossa oli alussa se että laihduin ja kaunistuin silmissä todella nopeaan, tulin paremmaksi ja vahvemmaksi ihmiseksi ja itsetuntoni parani. Jälkeenpäin parasta erossa on ollut se että se pettävä ja valehteleva asshole jätti mut kun en itse siihen kyennyt.

Mun kaveri aikoinaan sanoi että pääset siitä yli kahdessa viikossa kun kysyin tokana päivänä itkien että koska tää olo helpottaa. Tämän lauseen avulla jaksoin eteenpäin vaikka se ei tietenkään ihan totuus ollut. :)

Kyllä sä ap pääset siitä yli, keksi itelles paljon tekemistä ja ala lenkkeilee ja muutenkin liikkumaan, se auttaa sata varmasti sun oloon ja kohta huomaat että ulkonäkökin paranee kokoajan. Se tyyppi ei ollu sun arvoinen ja joku päivä, piankin jo, sä tuut sen huomaamaan! Mäkin olin aivan toivottomassa tilanteessa ja hyvin kävi silti. <3

Vierailija
5/9 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkaus oli tosiaan se pahin, se suru kesti pari vuotta. Mulla viimeisimmästä rakkaudesta alle puoli vuotta, eikä tunnu enää oikein missään.

Vierailija
6/9 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä rakkaudesta minusta tarvitse ikinä päästää irti. Hyväksyy vaan ja ajan kanssa yhteiset muistot alkavat tuntua jo ihan mukavilta kun tuska hellittää. Kyllä minä ainakin tunnen rakkautta kaikkia eksiäni kohtaan, vaikka en enää haluaisi niiden kanssa muuta kuin ajoittain jutella, mikä onkin tosi mukavaa. Eksät ovat hyviä ystäviä. Aika parantaa. Minusta on aika julmaa panna välit kokonaan poikki vaikka parisuhde loppuukin, ei seksin loppuminen kuitenkaan ystävyyttä tuhoa.

Vierailija
7/9 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta suhdetta, 2 vuotta meni

Vierailija
8/9 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 17 sekuntia ja aivan liikaa rahaa.

Vierailija
9/9 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 vuotta avioliittoa. Olen kuivilla viiden vuoden jälkeen. Ei jäänyt hyviä muistoja. Nuoruudenrakkautta surin pari vuotta ja muistelen lämmöllä niitä kuutta vuotta.