Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

38-vuotiaan naisen lapsellinen ulkonäkö

Vierailija
26.02.2016 |

Kyllä on joillain naisilla oudot tyylit. Ei meikata, hiukset on kuin kymmenvuotiaalla tytöllä ja olemuskin epäaikuismainen. Reppu selässä kulkee. Eikö aikuinen nainen voi käyttää olkalaukkua? Jotain vikaa täytyy olla. Joku kehitysviive ehkä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua liikuttaa, koska...?

Vierailija
2/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä kaikista naisista ei ole kehittynyt pinnallisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minusta kirjoitat, niin en tiennyt, että reppujen käyttöön on ikäraja. Sorry.

Vierailija
4/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkse mummo tyyli parempi? se kun tulee lapsia nin tukka pois? 

Vierailija
5/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaha! Kettureputko taas kaihertaa? Ja Converset? Niitä saa kaupasta, saat sinäkin niin pääset tästä yli.

Vierailija
6/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysviive epäilemättä jollakin.

Vierailija
7/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppu on ergonomisempi kuin olkalaukku, etenkin kun siellä on muutakin kuin kukkaro ja puhelin.

Vierailija
8/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, kun on aikuinen ihminen miettii ja arvostelee toisten ulkonäköä. Jotain vikaa täytyy olla. Joku kehitysviive ehkä?

Vierailija
9/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai meikki ihmisestä aikuista tee, kyllä ne on ihan jotkut muut asiat...ap taitaa ollakin teini...

Vierailija
10/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis samanikäisenä miehenä aivan ihanaa löytää sellainen kolmessa kymmenissä oleva nainen, joka on mielellään luonnonlapsi joka ei meikkaa ja pukeutuu mieluummin mukavasti, kuin näyttävästi. Karvatkin saavat kasvaa missä vaan ja miten pitkiksi vaan.

Vierailija
11/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pahus, mullakin oli eilen selkärepussa urheiluvaatteet kun menin töihin. Kun ei siihen olkalaukkuun mahdu. Ei ollut meikkiäkään ja pitkät hiukset ihan vaan ponnarilla. Mutta onneksi mä olenkin vasta 35.

Vierailija
12/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on joillain naisilla oudot tyylit. Ei meikata, hiukset on kuin kymmenvuotiaalla tytöllä ja olemuskin epäaikuismainen. Reppu selässä kulkee. Eikö aikuinen nainen voi käyttää olkalaukkua? Jotain vikaa täytyy olla. Joku kehitysviive ehkä?

Mä en ole ikinä ymmärtänyt mitä helvettiä naiset tekee niillä laukuillaan? Kotona jos on laittanut itsensä kuntoon niin ei ulkona tarvita kuin lompakko. En ole itse koskaan moista kapinetta tarvinnut.

Vierailija
13/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko mistä tuollainen nainen löytyy, menen ehdottamaan treffejä.

Vierailija
14/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun raahaamaan töihin mukanani milloin mitäkin ja usein kotimatkalla hoidan kauppa-asiat, joten reppu on ehdoton kantoväline ja kuule allergikkona en halua meikata tai laittaa tukkaa...

Vierailija
15/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhaaaaa :D Olip virkistävää käydä kurkkaamassa 8 vuoden tauon jälkeen mitä täällä jutellaan. Olin silloin joskus kotiäiti ja lakkasin tämän palstan kun tää tuntu olevan sellanen palsta jolla selviää vaan kun inhoo, vihaa, ärsyyntyy jne... you know. ;) 

Kävin itteasiassa just nyt ettimässä tietoa Rukan rinteistä 8-12 v lapsia ajatellen, ja sainkin tietoa. Mutta sit tämä keskustelurypäs oli alla ja pisti silmään, ja en malttanut klikata auki kun otsikko oli niin "mielenkiintoinen". Toivon, että keskustelun aloittaja kattelee peiliin, ja aloittaa matkan itseensä. Kysyy vaikkapa "entä jos ajattelisin viikon ajan kauniisti kaikesta, myös siitä mikä on erilaista". Sillä jos ärsyyntyy noin kovin muista, se ongelma on sillä joka ärsyyntyy, ei sillä joka vapaasti kuljeksii "pikku tytötn hiuksilla" ja reppu selässä. Itse panostan pukeutumiseen koska tykkään, mutta musta on vaan niin ihana nähdä myös niitä, jotka menee tuolla vallan vapaana trendeistä! Joskus jopa kadehdin heitä ja ajattelen, että heillä on ehkäpä elämän arvot kunnossa ja hyvä itsetunto. Saattavat panostaa lapsiinsa paljon, siihen millä on eniten merkitystä <3 Iso hali kaikille reppuselkäisille, suorahiuksisille naisille jotka ei meikkaa :D 

Vierailija
16/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitysviive epäilemättä jollakin.

Aloittajalla.

Vierailija
17/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näikö minut? Ostokset on helpompi kantaa repussa kun pyöräilee, enkä viitsi alkaa meikkaamaan pelkkää kauppareissua varten.

Vierailija
18/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pakko olla reppu, vaikka olen 38-vuotias, koska mun työkamat ei mahdu olkalaukkuun ja lisäksi kävelen osan työmatkasta joka aamu, joten en jaksaisi kantaa painavaa olkalaukkua, saati kädessä roikotettavaa kassia.

Sori ap!

Vierailija
19/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jäi kiinnostamaan, millaiset on 10-vuotiaan hiukset. Minulla oli samanlaiset hiukset 10-vuotiaana ja nyt 30 vuotta myöhemmin. Värjäämättömät, pitkät ja vähän luonnonkiharat keskijakauksella.

Vierailija
20/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta olis samanikäisenä miehenä aivan ihanaa löytää sellainen kolmessa kymmenissä oleva nainen, joka on mielellään luonnonlapsi joka ei meikkaa ja pukeutuu mieluummin mukavasti, kuin näyttävästi. Karvatkin saavat kasvaa missä vaan ja miten pitkiksi vaan.

Tuollaistahan naiset haluavat kuulla ja mieskin että saa parta olla navassa asti ja pieruverkkarit aina jalassa. Tositilanteen koittaessa suvaitsevaisuus voi vähän vähentyä.

-Mies 29v + 1v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän