Käykö kukaan muu äiti viihteellä lähes joka pe tai la?
Minä uskallan tunnustaa käyväni lähes joka perjantai tai lauantai viihteellä kavereideni kanssa. Onko muita jotka uskaltaa tunnustaa?
Kommentit (27)
Mieheni ei käy. Ei ole baari-ihmisiä.
ap
Olen niin kurkkua myöten täynnä hymistelyä miten ÄITI-IHMINEN ei saa käydä juomassa viinaa ja baareilemassa. Meillä lapsi ei saa koskaan muulloin olla isänsä kanssa kahden kuin silloin kun minä lähden ulkoilemaan.
ap
kaikkia ei vain yksinkertaisesti sellainen kiinnosta. Mä en ole käynyt baareissa lapsettomanakaan, miksi aloittaisin nyt?
Vaikka olenkin kolmekymppinen. Olen aina jaksanut ;)
ap
eikä kyllä tee mielikään niin mitä ihmettä tekisin siellä yöelämässä? Ja puolison kanssa ei oo päästy kun ei oo mitään " turvavekkoa" joka huolehtisi kolmesta lapsesta....
Varmaan kiva käydä välillä jos on mukavaa seuraa....
meillä on molemmilla jo kiva kumppani, ei tarvitse enää etsiä seuraa baareissa.
Ite oon ihan romuna aina seuraavan päivän, etten yksinkertaisesti jaksa käydä useinkaan. Onko teillä isit lasten kanssa sitten sen seuraavankin päivän, että saatte elpyä?
..." viihteellä käyminen" = baari =kännissä sekoilu= seuran etsiminen...
Kyllä niitä muita syitä ja tapojakin löytyy!
en mä ainakaan käy mitään miehiä siellä kattelemassa! onhan se kiva jos joku kaksilahkeinen vilkuttaa silmää, mutta parasta on kyllä kun pääsee tyttöjen kesken katselemaan muitakin maisemia kuin kodin neljää seinää.. Ja koska tanssiminen kotona on suhteellisen kuivaa toimintaa, on mukava päästä heiluttamaan ahteriaan ihan kunnon tanssilattialla! :)
ei tulisi mieleenkään mennä baareihin, sillä seuraava aamu lasten kanssa on aika rasittava. Itsellä on sitä paitsi vain sellaisia baarikokemuksia, joissa kaikilla muilla tuntuu olevan vain seuranhaku mielessä.
En ole käynyt vuoteen baarissa, eikä haittaa. Istun mielummin iltaa ystävien kanssa vaikka jonkun kotona. Baarissa kun ei voi jutella.
Mutta hyvä, että ap bailaat minunkin puolestani! ;)
Kävin pari viikkoa sitten ja totesin taas sen raadollisuuden ja lihakauppa meiningin. Kyllä siinä vaan on sitä, että äijät kyttäilee, hakee tanssimaan, ehdottelee ym, ellei nyt satu olemaan ihan susiruma. Sillai ikävä fiilis jäi, kun ihmiset, jotka tietää minun olevan naimisissa ja kotona odottavan pieniä lapsia, koittavat silti kepillä jäätä. Ja vielä kun tiedän näillä äijillä olevan sama tilanne. Se on surullista.
Me ei käydä koskaan (tai no, ehkä kerran kolmessa vuodessa..) baarissa, yksinkertaisesti siitä syystä, ettei kiinnosta yhtään! Meillä kaksi pientä lasta, kolmas tulossa ja viihdytään paremmin kotona, mökillä, kylpylöissä jne. Pyydetään meille vieraita ja saunotaan, syödään hyvin ja pelataan.
Tuttavaperheen vanhemmat käyvät lähes joka viikonloppu baarissa (heillä 3 lasta) ja ainoa asia, mitä olen ihmetellyt, on se, että mistä he saavat joka viikonloppu hoitajan! ;) Ja sekin on käynyt mielessä, että miten jaksavat..mutta eipä se ole minun murheeni..
ja niin, me ollaan vähän alta kolmikymppisiä
Ikää 30v. Lapsi tokaluokkalainen. Viime vkl poika halusi yöksi mummolaan, jolloin me miehen kanssa lähdimme kaupungille. Nyt poika vkl isällään ja huomenna menemme taidenäyttelyyn, josta jäämme iltaa istumaan ;)
Kai sitä tuli harrastettua nuorempana oikeinkin tarpeeks. En juo itse enää, joten kännisten toilailut ei oo se ykkösvaihtoehto lauantai-illan viihteeks=). Baariin menen kattomaan bändejä tms., pelkkä illan istuminen ei tosiaan houkuta enää!
Silloin olimme pariskunta jo mutta kovasti kävimme juhlimassa yksin ja yhdessä. Sitten tulin raskaaksi enkä sen jälkeen ole käynyt kun n.2kertaa vuodessa. Olen 30v. eikä mieleeni tulisi pienten lasten äitinä juosta kapakoissa kun ei sieltä kuitenkaan mitään " saa" . En siis ymmärrä äitejä ketkä tuolla tahdilla baareissa käy kun esim. ap.
Minä mieluusti rentoudun kuntoilemalla ja shoppailemalla. Joskus käyn kavereiden kanssa ulkona syömässä tms. En siis ole vielä mummoutunut ;)
Ja mukavaa on! Varsinkin tanssiminen :)
mutta kyllä kait sitä vois muutamat tanssit vetästä tässä lähiaikoina!
koska te olette perheenä, jos miehesikih harrastaa tuollaista tahtia, sehän on jo aina 4 iltaa viikossa.