Rakastuin nettituttuun
Huh elämi paras vuorokausi takana. Mies niin huomaavainen ja lämpöä täynnä. Olen myyty.
Kommentit (34)
Hyvä olo jatkuu ja lisääntyy mitä enemmän nähdään.
Ihana kokea rakkautta vielä tässä iässä! Ap
Onnittelut! Hyvistä päivistä ja rakkauden tunteesta saa ja kannattaa nauttia! Kunhan muistaa pitää jalat maassa. 😊
Täällä myös yksi netissä ihastunut, tavatessa rakastunut. Nykyisin onnellisesti saman katon alla kahden koiran kanssa. ♡
Onnea! Avioiduin juuri nettututun kanssa 5 vuoden yhteiselon jälkeen. :)
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Avioiduin juuri nettututun kanssa 5 vuoden yhteiselon jälkeen. :)
Onnea!
Onnea! Mun nettituttu olikin ihan muuta kuin väitti, niin meni luotto netti-ihmisiin.
Te olette kuitenkin jo nähneet, niin paremmin tiedät mikä on miehiään.
Tämä loppui yhtä nopeasti kun alkoi :(.
Ap
Mäkin rakastuin nettituttuuni, joka asui 700km päässä. 9kk juteltiin netissä ja puhelimessa aamua ja iltaa, jonka jälkeen tavattiin. Siitä alkoi parin vuoden yhteinen ihana taival, joka valitettavasti loppui kuitenkin
Rakastuitko hänen verbaaliseen lahjakkuuteen vai ihmiseen itseensä? Netissä rakastutaan sanoihin ja ollaan sokeita todellisen ihmisen luonteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kui se ny niin?
Vierailija kirjoitti:
Rakastuitko hänen verbaaliseen lahjakkuuteen vai ihmiseen itseensä? Netissä rakastutaan sanoihin ja ollaan sokeita todellisen ihmisen luonteesta.
Ihmiseen;) nähtiin kuukauden ajan tiiviisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kui se ny niin?
Miehelle iski ahdistus ja sitotumiskammo - voi olla että pyöritti useampaa. Nähdään cielä huomenna ja puhutaan asiat halki ja jatketaan matkaa eteenpäin :)
Aika jännä että aavistin tämän kun hänet viimeeksi näin. Ajattelin mielessä että "toi ei haluu enää nähdä" -ja näinhän se sit oli. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kui se ny niin?
Miehelle iski ahdistus ja sitotumiskammo - voi olla että pyöritti useampaa. Nähdään cielä huomenna ja puhutaan asiat halki ja jatketaan matkaa eteenpäin :)
Aika jännä että aavistin tämän kun hänet viimeeksi näin. Ajattelin mielessä että "toi ei haluu enää nähdä" -ja näinhän se sit oli. Ap
Joissakin nettideittiohjelmissa on persoonallisuuden testausta. Itse raakkasin pois kaikki jotka olivat erittäin kokeilunhaluisia, ja haistelin tuollaista myös kirjoituksista (kuinka pitkiä aiemmat suhteet jne). Osa kun taitaa vaan saalistaa tuolla ilman suurempaa halua sitoutua pitemmäksi aikaa. Mutta kyllä sieltä niitä oikeita parisuhteitakin löytyy - itsekin olen sellaisen löytänyt ja kaksi vuotta ollaan jo yhdessä oltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kui se ny niin?
Joissakin nettideittiohjelmissa on persoonallisuuden testausta. Itse raakkasin pois kaikki jotka olivat erittäin kokeilunhaluisia, ja haistelin tuollaista myös kirjoituksista (kuinka pitkiä aiemmat suhteet jne). Osa kun taitaa vaan saalistaa tuolla ilman suurempaa halua sitoutua pitemmäksi aikaa. Mutta kyllä sieltä niitä oikeita parisuhteitakin löytyy - itsekin olen sellaisen löytänyt ja kaksi vuotta ollaan jo yhdessä oltu.
Vieläkun oppis sen karsintataidon! Ap
Ihania tarinoita kaikilla :)..
Ap