Rakastuin nettituttuun
Huh elämi paras vuorokausi takana. Mies niin huomaavainen ja lämpöä täynnä. Olen myyty.
Kommentit (34)
Minäkin olen rakastunut nettituttuun, mutta hän asuu USA:ssa :(
Vierailija kirjoitti:
Hyvä hyvä :D nauti vielä se puoli vuotta, kunnes todellinen luonne paljastuu :D
Nimenomaan..sovittiin että päivä kerrallaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nähneet? Ap
Vierailija kirjoitti:
Petyt viimeistään huomenna!
Miksi pettyisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pettyisin?
Saat viestin vaimolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pettyisin?
Saat viestin vaimolta.
Ei ole vaimoa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pettyisin?
Saat viestin vaimolta.
No anna kun arvaan. On vaan eksä ja se ei ole ihan terve tapaus.. Saattaa ottaa sinuun yhteyttä, kun elelee harhoissa ja haluaisi miehen takaisin. Tai voi se olla nyksäkin, mutta sitten ainakin pihtaa eikä ymmärrä miestä ollenkaan. Toisin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pettyisin?
Saat viestin vaimolta.
No anna kun arvaan. On vaan eksä ja se ei ole ihan terve tapaus.. Saattaa ottaa sinuun yhteyttä, kun elelee harhoissa ja haluaisi miehen takaisin. Tai voi se olla nyksäkin, mutta sitten ainakin pihtaa eikä ymmärrä miestä ollenkaan. Toisin kuin sinä.
Siinä talossa ei ollut yhtäkään tavaraa joka olisi voimut olla naisen. Kyllä hän existään on kertonut ihan reilusti. Ja haluaisiko mut luoksensa joka hetki jos sillä on joku? Tuskin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nähneet? Ap
Ihan lentokoneella pääsee USAhan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pettyisin?
Saat viestin vaimolta.
Siinä talossa ei ollut yhtäkään tavaraa joka olisi voimut olla naisen. Kyllä hän existään on kertonut ihan reilusti. Ja haluaisiko mut luoksensa joka hetki jos sillä on joku? Tuskin. Ap
Minusta tuo vaikuta lupaavalta. Nauti uudesta onnesta, älä välitä kateellisista ämmistä.
Ihanaa ja onnea teille :) Toivottavasti kaikki menee hyvin. Tutustukaa toisiinne rauhassa ja tavatkaa.
t. Naimisiin menossa, netissä tavattiin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nähneet? Ap
Kaikki tietää että pääsee. Mulla on nettituttu naapurikaupungissa eikä me olla vielä nähty.
Tsemppiä ap, ihanaa!
Olen saman kokenut. Kyllä sen tietää, kun rakkaus osuu. Ensin deittailin paljon näitä "onnettomia" ukkomiehiä tai hullujen exien vainoamia tai sellaisia jotka mahdollisesti olivat itse niitä hulluja eksiä. Kivaa sekin oli aikansa, hyvää seksiä ja hauskaa yhdessäoloa.
Sitten tapasin tämän nykyiseni. Jo kirjoitellessa hän oli ihan eri tasolla kuin muut. Eka tapaamisella hyvä kyn pystyin edes silmiin katsomaan, niin väkevä tunne oli. Rakkaus tuli ja vei. Nyt olen nauttinut tästä suhteesta jo reilun vuoden ja aina vain paranee. Nauti sinäkin ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pettyisin?
Saat viestin vaimolta.
Minusta tuo vaikuta lupaavalta. Nauti uudesta onnesta, älä välitä kateellisista ämmistä.
Kiitos ;) todellakin nautin. On ihanaa ..tuntuu hyvältä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa ja onnea teille :) Toivottavasti kaikki menee hyvin. Tutustukaa toisiinne rauhassa ja tavatkaa.
t. Naimisiin menossa, netissä tavattiin myös.
Onnea!! Ja kiitos kivoista sanoista. Miten nopeasti teidän suhde eteni? Ap
Ihanaa, paljon onnea! :)
Niin minäkin menin ja rakastuin nettituttuun, kohta kolme vuotta oltu yhdessä. Yhteenmuutetaan kesällä. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nähneet? Ap
Kaikki tietää että pääsee. Mulla on nettituttu naapurikaupungissa eikä me olla vielä nähty.
Ei kannata odotella. Netti on netti ja elämä on elämä. Nettielämä ei ole mitään.
Niin minäkin, 16 vuotta sitten. Kaukana ulkomailla asui tämäkin. Mutta asiat järjestyivät. Naimisissa ollaan oltu 10 vuotta ja lapsiakin on kolme.
Hyvä hyvä :D nauti vielä se puoli vuotta, kunnes todellinen luonne paljastuu :D