Kuinka usein harrastat seksiä, alle 2-vuotiaan vanhempi?
Meillä on ollut 4-6 kertaa kuussa ja se tuntuu tosi vähältä, mutta miehelle ilmeisesti sopiva määrä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut 4-6 kertaa kuussa ja se tuntuu tosi vähältä, mutta miehelle ilmeisesti sopiva määrä.
Voi kun olis edes kerran kuussa. Meillä viimeeksi syyskuussa
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 4 kertaa viikossa. Mies tosin pärjäisi vähemmälläkin.
Täällä pannaan samaan tahtiin. :)
3-5krt/viikko. Lapsi reilu 1v nyt.
Mulla on ikävä niitä aikoja kun peuhattiin sängyssä kaiket päivät. Eipä enää pysty kun on tuo pikkuinen tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olis edes kerran kuussa. Meillä viimeeksi syyskuussa
niin ja lapsi on 9kk. Mä haluaisin vaikka monta kertaa päivässä.
Meillä on hyvin ajoittaista. Välillä 2-3 kertaa viikossa ja joskus jopa pari kertaa samana iltana jos on hyvä tilaisuus. Välillä voi mennä kuukausi ja jopa ylikin ettei tapahdu mitään.
Kerran tai pari viikossa. Liian vähän mulle mutta miehelle riittää :(
Huh,meillä ehkä n.2 kertaa vuodessa.Lapset 4v ja hieman alle 2v.Mies on haluton.
Vierailija kirjoitti:
Huh,meillä ehkä n.2 kertaa vuodessa.Lapset 4v ja hieman alle 2v.Mies on haluton.
Ei h*lvetti. Mies kiertoon. :D
Pari kertaa kuussa, mutta hellyyttä ja seksuaalista kosketusta monta kertaa päivässä. Haluja on mutta ei jaksamista, onneks on väliaikaista. Lapset 2v ja 4kk.
Liian harvoin, tänä vuonna ollaan ehkä kerran. Mä en ole vieläkään täysin kivuton 1,5v:n syntymän jäljiltä. Lisäksi imetän ja kierto ei ole vielä kunnolla käynnistynyt, niin sekin osaltaan laskee mun haluja. Mies kyllä haluaisi, mutta sekään ei enää jaksa pahemmin ehdotella, kun on tullu torjutuksi niiiin monta kertaa. Kai tämä vielä joskus tästä....
Esikoisen ollessa alle kaksivuotias, niin about kerran viikossa. Nyt on vauva 4 kk ja esikoinen 2,5v. ja seksiä about kerran kolmessa viikossa. Kumpikaan ei oikein jaksa tehdä aloitteita, mutta eiköhän se tästä vetreydy.