vessanpöntön rengas
Aiheuttaako teillä kinaa tai ärsytystä se kun mies jättää pytyn renkaan ylös?
Mua ärsytti ennen suunnattomasti kun aina miehen jäljiltä piti rengas laskea, sanoinkin miehelle asiasta johon sanoi että miksi miehen täytyy aina nostaa se? Sittenkun aloin asiaa ajatella niin tottahan se on, miksi naiset kiukuttelee jos joutuu sen laskemaan kun mies joutuu aina naisen jäljiltä nostamaan sen. Nykyään meillä saa jättää renkaan mihin asentoon tahansa.
Kommentit (13)
Minä lasken molemmat kannet aina alas, koska ahtaassa kylpyhuoneessa muuten jotain voisin tiputtaa pönttöön, sama töissäkin, jossa vain kolme henkeä ja yhteinen vessa.
Aikoinaan tuosta kiisteltiin paljonkin niin aloin laittamaan kaikki kannet kiinni. Nyt ei ole enää valittajaa siitä :)
Meillä laitetaan kansi kiinni. Ei se avoin pönttö mikään sisustuksen kruunu ole...
Pidän kyllä sivistymättömänä ihmistä, joka jättää pöntön kannet auki, yök!
Vierailija kirjoitti:
Meillä laitetaan kansi kiinni. Ei se avoin pönttö mikään sisustuksen kruunu ole...
Onko teidän pönttö keskellä olohuonetta? :o)
Aivan sama mulle mutta meillä kumpikin on alusta asti oma-aloitteisesti laittanut kannen alas.
Mulle on ihan sama, missä asennossa rengas on kun tulen vessaan.
MUTTA HALUAN, ETTÄ SE KANSI LASKETAAN ALAS ENNEN KUIN PÖNTTÖ HUUHDELLAAN koska niitä seinään osuneita huuhteluroiskeita ei kuitenkaan pyyhi kukaan muu kuin minä.
Alusta lähtien mies on nostanut, jos on ollut alhaalla ja mä olen laskenut, jos on ylhäällä. Kumpikaan ei ole koskaan valittanut eikä edes maininnut asiasta. Elämässä on tärkeämpiakin asioita, kuin joku pöntön kannen asento.
Ei, koska meillä rengas nostetaan ylös vain pesun ajaksi. Koko perhe asioi vessassa istualtaan. Kaikki myös sulkevat kannen perässään, koska feng shui. Kaikki ovat tyytyväisiä, eikä mitään ongelmaa ole koskaan ollutkaan!
Onko joku vielä niin tyhmä, että vetää vielä vessan kansi auki? Hyiiii. Kansi on kiinni aina, paitsi vessatoimituksen aikana. Kissaperheessä ihan ehdoton ja bakteerien vuoksi myöskin.
"Jätä wc:n kansi auki ja vedä kakkabakteerit lavuaarin reunalla odottavaan hammasharjaasi".
Ei ole tuollaista ongelmaa, koska kaikki meidän taloudessa ymmärtävät sulkea kannen, ennen kuin vetävät.
Emme halua paskabakteereja pinnoille, hanaan, hammasharjaan jne
Meillä suljetaan kansi.