Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AIna vaan sairaampaa juttua Suomi24:ltä - pitäisikö ilmoittaa poliisille?

Vierailija
26.02.2016 |

En ole vastannut tälle tyypille mitään viikkoon. Sitä ennen sanoin että hoitaa päänsä kuntoon ja että en ole vähääkään kiinnostunut hänestä. Se ei häntä estä pommittamasta mua meileillä.

Toi teinipissisjuttu on jo sairasta. Ilmoittaisin poliisille, mutta en tiedä miten kun en tiedä nimiä tms.

25.02.2016 12:28
Kohdistan iskut omaan ruumiiseeni ja pakotan sen tottelemaan, jottei itseäni lopulta hylättäisi, minua, joka olen kutsunut muita kilpailuun. 1.Kor 9:12
25.02.2016 12:39
Millasta suhdetat sä yli päätään edes etsit...votriko kuvauilla sitä.....
25.02.2016 13:53
Luin profiilistasi että pidät seksistä puhumisetsa....no huh....haluaisitko kuulla mun seksi fantasioista....
25.02.2016 13:55
MINÄ HALUAN VASTAUKSIA SINULA...!OLEN OIKEUTETTU NIIHIN!
noin tunti sitten
Ehkä meistä vois tulla jotai...mitä tuumit....
noin tunti sitten
Nyt sulla on taas osoitteena Uusi maa:)! Huh helpotus.Olsii kiva jos jaksaisit kirjoittaa jotakin.Olen vähän huolissani sinusta. Mikä sinun on?
25.02.2016 15:37
MISTÄ OIKEEN ON KYSYMYS!
25.02.2016 15:48
Miksi sinä piinaat minua törkeästi etrkä vastaa....?
25.02.2016 18:21
Haluatko lisä tietoja mun taustoista, asun XX:ssa....
25.02.2016 20:58
mitä iltaasi kuuluu....
25.02.2016 22:25
hyvää yötä sitten...et halunnutkaan kommunikoida....
26.02.2016 07:37
VAIKKA KAIKKI MUUT MIEHET ANTAS PERIKSI SUN AUHTEEN NUIN MINÄ EN ANNA!!!!

9 minuuttia sitten
Tiesitkö muuten että meillä on nykyisin kähes käytännössä Poliisin valtuudet JA VASTUU! Tietenkään ei ole tuli aseita virka-aikana mutta muuten täysin sama! Tää on rankka duuni.Tietäsit mitä porukkaa täällä ”Paikkakunta” liikkuu....on ryssää ja monenlaista mamua. Joskus tekis mieli antaa vähän lisä käsittelyä....no leikki leikkinä. Ja ennen kuin lin uskossa oli joskus herkku tilanteita kun joutu raahaan piekku teini pissiksiä jotka oli ihan kännissä pois...siinä olis ollut chansseja tehdä vaikka mitä....mutta mä en koskaan sortunu sellaiseen.Toki siinä väkisinkin tulee vähän "Kopeloitua" teini tisuja ja peppuja mutta koskaan en menny pitemmälle.Ja nyt tietenkään en edes ajatteisi sitä koska olen uskossa. Olen vähän pettynyt kun et ehdi etk jaksa kirjottaa mulle.Haluaisin että meidän juttu etenis....NIMI
6 minuuttia sitten
MITÄ SÄ OIKEEN ARKAILET?OLETKO NIIN UJO?EN SIT'Ä KÄSITYSTÄ SUSTA ALUSSA SAANUT!Ja kyllä minulta ystävyyttä saat! Ja millaista! Laadukasta! Oon h-tin nuorekas, kiva jannu! Mulle on sanottu että oon abt 15-18 vuotta ikästäni nuorekkaanpi. Ja sen sanoi yks nainen! Mun todellinen ikä on 53, kohta 54 mutta ei mun kannata sillä iällä täällä olla koska en vastaa sen ikästä kuitenkaan.Mitäs puuhaat viikon loppuna?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät, että levittämällä noita juttuja edelleen tänne, syyllistyt itse ihan siihen samaan, mihin alkuperäinen kirjoittaja.

Vierailija
2/12 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko tarkemmin mihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin poliisille ja tein rikosilmoituksen. Poliisist kiittivät rikosilmoituksen tekemisestä. Tuskin voivat asialle mitään tehdä muuta kuin soittaa asianomaiselle henkilölle. Mutta ehkä se pelottaa sen verran, että näpit pysyy jatkossa irti lapsista. Tyyppi blokkas mut heti kun sanoin tehneeni rikosilmoituksen, tai haukkuihan se mut sairaaksi ja manas että palan helvetin tulessa.

Vierailija
4/12 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä porukka päissään/ huumeissaan/ psykoosissa 😨

Vierailija
5/12 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen uskovainen taas kyseessä

Vierailija
6/12 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloperidoli, klooripromatsiini, perfenatsiini tai tsuklopentiksoli. Ja heti!

Vierailija
7/12 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt miten Suoli 24 -palstan Turku-palstaa ei ole lopetettu poliisin toimesta. Pelkät otsikot jo on pöyristyttäviä.

Vierailija
8/12 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että teit ilmoituksen poliisille, yritä pysyä pois ko. sivuilta ja mikäli hän joskus ottaa yhteyttä niin älä vastaa. Toimitat kaikki viestit suoraan poliisille . Tyyppi vaikuttaa tosi sairaalta, joten hänen kanssaan ei kannata ainakaan ruveta kinastelemaan.

Vierailija
9/12 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta. Kuvittele että tuolla kadulla liikkuu porukkaa jonka henkinen tasapaino on tota luokkaa. Aika pelottavaa tekstiä. 

Vierailija
10/12 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että ilmoitit! Vanha äijä puristelemassa, yöks!

Vierailija
11/12 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/12 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ TYKKÄISIN SIITÄ KOVASTI, JOS JOKU "VANHA ÄIJÄ" PURISTELISI MINUA. terveisin vihreä veijari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi