Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kaikki ärsyttää miehessä, enkä jaksa enää nalkuttaa

Vierailija
26.02.2016 |

Mitähän meille/minulle on tapahtumassa, onko tää jokin eron ensiaste.

Puolisen vuotta sitten aloin tuntea joka päivä suunnattomia vihantunteita tyyliin kaikesta mitä mies tekee. Hän jättää tavarat niille sijoilleen, aina. Roskat on sohvassa, pöydällä, jopa tiskipöydällä josta roskiin olisi enää ihan pieni matka. Jääkaapin tavaratkin unohtuu pöydälle, montakohan kilon juustoa olen seuraavana aamuna laittanut roskiin. Hän huutaa puhelimeen, niin että mun korviin koskee. Mäiskyttää ruokaa helvetin ärsyttävästi. Ei kuivaa lattiaa koskaan suihkun jälkeen. Jos käy viimeisenä saunassa, jättää vaan saunan päälle. Oli viime yönä syönyt ruoat jotka olin varannut kaverilleni täksi päiväksi. Jos ollaan sovittu jokin juttu, niin ei olevinaan muista niitä enää sinä päivänä. Jos on sovittu, että hän vaikka hakee minut jostain niin on enemmän sääntö kuin poikkeus, että puhelin on kiinni tai hän ei vastaa "hups en muistanut".

Ja kaikenlisäksi on sellainen "joojoo"-mies, että jos koetan jutella vakavasti, niin kaikki on "joojoo" ja katsoo kännykkää. Pahimmillaan nauraa jollekin hauskoille kuville Facebookissa samalla kun koetan keskustella vakavasti.

En ole nalkuttaja-tyyppiä, mutta entä kun mies vaan tekee kaiken väärin? Hemmetti.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ajatellut jos sinä olet se väärä?

Vierailija
2/46 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa tuollaisen miehen kanssa. Kuulostaa myös siltä että et rakasta enää miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maailman napa

Vierailija
4/46 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde solmittu tiettyy aikaan ja elämän vaiheeseen ja sen motiivit eivät enää päde niin ei ole mitään amerikatiedettä mitä tehdä seuraavaksi.

Vierailija
5/46 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa rasittavalta. Ainakin terapian paikka? Tai edes vakavan 'eroamme, jos tämä ei muutu' -keskustelun. Onko lapsia?

Vierailija
6/46 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu miestä kiinnostavan teidän suhde ihan kympillä...ei muuta kuin "kehityskeskusteluun" ja asioiden läpikäynti. Jos homma ei muutu, niin pakkaa kamat ja lähde meneen...ja löydä itselles parempi mies sekä samalla parempi elämä. Ei tollaista tarvii sietää. Elämä on valintoja...

Vierailija
7/46 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saat ylläolevan tekstin perusteella vieritettyä syyn ap:n niskoille? Kestäisitkö itse elää tuollaisen ihmisen kanssa? Minä en ainakaan.

Vierailija
8/46 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä virheetön vaadin kaikessa täydellisyyttä. Minä en hyväksy toisen vikoja ja puutteita, kun niitä ei minussa ole.

Onnea uuden miehen etsintään!

Vierailija
9/46 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä maailman napa

Niin tunnut olevan. Ainakin omasta mielestäsi.

Vierailija
10/46 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kysymystä mietittäväksesi:

- onko mahdollista, että mies muuttuu tuosta parempaan päin?

- jollei mies muutu, jaksatko tuota menoa siihen saakka, että kuolema teidät erottaa?

Vierailija
11/46 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä virheetön vaadin kaikessa täydellisyyttä. Minä en hyväksy toisen vikoja ja puutteita, kun niitä ei minussa ole.

Mene muualle. Ketään ei jaksa kiinnostaa.

Vierailija
12/46 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama..joskus vaan on ylä ja alamäkiä!

Vierailija
13/46 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ylipäätään päädyit miehen kanssa yhteen?

Oletteko naimisissa?

Vierailija
14/46 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh! Oliko se aina tollainen sottapyttykakara? Joo eroa ihmeessä. Ilmeisesti et enää rakasta sitä, niin ihan turha roikkua yhdessä, kun se on noin ällöttävä asuinkumppani.

Vierailija
15/46 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalalta kuulostaa! Miten noin vastuuton ja uusavuton mies.. Hän on vähän niin kuin pikku poika sulla siellä ja sinä olet se äiti joka paasaa ja passaa miestäsi. Ei kuulosta hyvältä. Älä anna elämäsi valua hukkaan tuollaisen miehen kanssa!

Vierailija
16/46 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saat ylläolevan tekstin perusteella vieritettyä syyn ap:n niskoille? Kestäisitkö itse elää tuollaisen ihmisen kanssa? Minä en ainakaan.

Olet oikeassa. Eihän aloittaja kerro mitään itsestään, eihän? Hän vain kirjoittaa toisesta syypään kaikkiin ongelmiin vaikka parisuhde on kahden kauppa, jossa pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan tulisikin aina miettiä olisiko kummassakin vikaa.

Nyt tiedätään vain se toinen puoli ja surkutellaan sitä. Aloittaja saattaa jättää leikatut kynnet olohuoneen pöydälle tai märän pyyhkeen lattialla, jne. mutta eihän hän sitä kerro. Eihän me muuten saatannallisesti syyllistäen haukuttaisi kuinka paha paha mies silkka pahuttaan kiusaa kilttiä ja ahkeraa naista.

Vierailija
17/46 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kun näit vaivaa vaikka ei kiinnosta!

Vierailija
18/46 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene itse, jos et muuhun pysty!

Vierailija
19/46 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu 8 vuotta yhdessä, ei olla naimisissa eikä ole lapsia. Tosin minulla biologinen kello alkaa tikittää...

Mutta jotenkin ymmärrän ettei tälläisen miehen kanssa kannattaisi lapsia tehdä. "Oho hups unohdin hoitaa niitä lapsia ja ne kuoli", voin jo kuvitella sen tilanteen...

Olen menettänyt kaiken toivon, enkä usko, että mies muuttuu. Oli kyllä ihanaa päästä purkautumaan tänne, en uskaltaisi valittaa näin paljoa kenellekään oikeassa elämässä.

Ap

Vierailija
20/46 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kauanko olet tuollaista käytöstä mahdollistanut? Mies tekee tuota ihan samasta syystä, kun koirat nuolevat pallejaan ja Sonera mainostaa...koska se voi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi