Miksi naiset luulevat, että vain isot tissit kiinnostavat miehiä?
Peruskouluaikoinakin suosituimmat tytöt ovat aina olleet niitä hoikkia pienirintaisia urheilullisia tyttöjä. Ei ne ikinä ole niitä D-kupin pulleroita. Toki voi olla jokin vähän isompi rintainen normaalivartaloinen, jonka tisseistä kaikki pojat puhuvat, mutta kuitenkin ne suosituimmat ovat aina niitä sopusuhtaisia ja hoikkia pieni/pienehkörintaisia.
Jotenkin hassua, miten jotkut täydelliset A-B-kupin omaavat hoikat nuoret naiset itkevät silikonien perään eivätkä muka tajua olevansa kuumimpia naisia, koska heidän kroppansa on upea jo pelkän hoikkuuden ja sopusuhtaisuuden vuoksi.
Kommentit (28)
Varmaan vähän sama syy, kun kaikki hoikat luulee, että ylipainoiset ei kiinnosta miehiä.
En ymmärrä ap:n logiikkaa, miksi me aikuiset naiset olisimme kiinnostuneita teinipoikien ulkonäköihanteista. Ei meitä kiinnosta heidän tissiajatukset.
En tiedä milloin ap kävit yläastetta, mutta minä olin siellä 2010-2013 ja voin sanoa, että suosittu tyttö et ollut, jos sinulla oli pienet tissit. Ja pienet tissit olivat vielä siinä C. Pikkutissit olivat lähes väistämättä kiusaamisen ja vittuilun kohteella, vaikka olisi ollut kuinka laiha ja sopusuhtainen. Minun yläasteella oli n. 1000 oppilasta, eli ei edes mikään pieni koulu. Tytöt ostivat uber push uppeja, tunkivat täytteitä rintoihinsa ja hirttivät tissit kaulaan, ettei vain olleet pienet tissit.
N19
Vierailija kirjoitti:
En tiedä milloin ap kävit yläastetta, mutta minä olin siellä 2010-2013 ja voin sanoa, että suosittu tyttö et ollut, jos sinulla oli pienet tissit. Ja pienet tissit olivat vielä siinä C. Pikkutissit olivat lähes väistämättä kiusaamisen ja vittuilun kohteella, vaikka olisi ollut kuinka laiha ja sopusuhtainen. Minun yläasteella oli n. 1000 oppilasta, eli ei edes mikään pieni koulu. Tytöt ostivat uber push uppeja, tunkivat täytteitä rintoihinsa ja hirttivät tissit kaulaan, ettei vain olleet pienet tissit.
N19
Jatkan vielä. Itse en ikinä ole kiusannut ketään tissien tai muunkaan kropan takia, eikä kyllä kiinnosta muiden vartalot pätkän vertaa. Oma poikaystävä tykkää eniten B-kupista, mutta minä olen aivan tyytyväinen omiin 70E, vaikka olenkin 160cm/50kg, eli rinnat ovat ehkä vähän liian suuret tähän muuten pieneen kroppaan.
N19
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pojat sitten koulussa haukkuivat laudaksi, jos jollain oli pienet rinnat? Ja ihan avoimesti ja kovaan ääneen ihailivat ja kehuivat suuria rintoja? Ja eihän kukaan niistä "pulleroista" pitänyt, vaan hoikista ja isorintaisista. Hoikka ja pienirintainen oli lauta.
Ethän kuitenkaan yleistä koulupoikien mölinöitä kaikkien miesten mielipiteeksi.
Saiko tekstistäni sellaisen kuvan? En toki yleistä koulupoikien mielipiteitä miesten mielipiteiksi. Aloituksessa kuitenkin puhuttiin koulumaailmasta, niin noin se siellä koulussa meni.
Otsikossasi puhut miehistä ja naisista, tekstissä taas koulusta ja pojista.
Missä ihmeen otsikossa? Kommentissani ei ollut mitään otsikkoa, ja en puhunut siinä missään vaiheessa miehistä ja naisista.
Kyllä ne rinnat ylipäätään kiinnostaa, koosta huolimatta. Mutta ap:n esimerkki oli kyllä huono, koska pääsääntöisesti myös poikien/miesten naismaku muuttuu kasvaessa, joten poikien maku ei ole täysin sama kuin miesten. Toisekseen suositut tytöt on usein niitä aktiivisia harrastajia, eikä ihastuminen välttämättä muodoista riipu.
Meidän koulussa oli useampia suosittuja tyttöjä. Luokan suosituin oli vähän pyöreä, pienirintainen ja isopeppuinen. Eniten poikien kanssa seurusteli kuitenkin tyttö jonka peppu oli myös iso, mutta rinnatkaan ei ollut pienet. Hän oli kaikessa toiminnassa aktiivisesti mukana ja todella itsevarma tanssija. Nyt kun mietin niin itseasiassa meidän luokalta vaan pyöreimmät seurustelivat. Yksi seurusteli koko yläasteen saman miehen kanssa (kyllä, mies) ja sillä oli luokan suurimmat rinnat. Itsekin okin yksi pyöreämmistä, vaikka en ylipainoinen (kuten ei kukaan edellä mainituista) ja kyllä muhunkin oli monet koulussa avoimesti ihastuneita ja osan kanssa hetken seurustelinkin, mutta tytöt taas kutsui lähinnä lehmäksi, kaikki paitsi ne parhaat kaverit. Ja mulla oli luokan toiseksi suurimmat rinnat.
Joten omalta osaltani en kyllä ap:n esimerkkiä allekirjoita, mutta itse keskustelun aloitukseen; miehilläkin on erimakuja. Toinen tykkää isoista, toinen pienistä, kolmas molemmista ja pääsääntöisesti tissit kun tissit, kyllä ne kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos laitetaan rinnakkain 75A ja 75D naiset niin mitähän miehet tuijottaa?
No joo... jos on kaksi täysin saman näköistä (kaunista - koska muuten en katso) naista niin kyllähän se katse saattaa noihin isompiin rintoihin valahtaa mutta oikeassa elämässä isot rinnat eivät minulle ole ikinä ollut mikään kriteeri. Hyvä niin koska ihannenaiseni onkin pieni ja siro ja se tarkoittaisi 99% tapauksissa silareita, hyi!. Valitsisin varmaan muutenkin tuon pienempirintaisen koska isot riippurinnat ei oikein jaksa kiihottaa...
-mies36-
Otsikossasi puhut miehistä ja naisista, tekstissä taas koulusta ja pojista.