Kuinka monia teistä tyydyttää itseään miehen nähden?
Miten roshkaistuitte tähän? Tuliko aloite siihen mieheltä?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tehnyt sitä, mutta koska olen tyytymätön mieheen sängyssä, niin olen miettinyt, että pitäisikö alkaa tyydyttää itseään miehen nähden mutta jättää homma sitten siihen. Ihan kiusaksi vaan. Mutta en ole kehdannut, jos ajattelen tai haluan miehen hyväksyvän minut. Nimittäin js mies sanoisikin jotain loukkaavaa, olisin tosi nolona että oletinkaan tulevani hyväksytyksi.
olet väärän miehen kanssa. ei ihmisen koskaan pidä parisuhteessa pelätä, että toinen loukkaa noin henkilökohtaisessa asiassa.
No niin oonkin, mutta en tiedä, mistä löytäisin miehen joka ei loukkaa, kun olen hirveän herkkä kaikelle sanomiselle. Miehen pitäisi ymmärtää mua ihan 100%. Vaikea olen siis minä, en mies. Pitäisi löytää hirveän herkkä mies, mutta olen u
Miksi miehen pitäisi olla niin moukka, että loukkaisi omaa naistaan mitenkään. Naiset ovat tunnetusti herkempiä kuin miehet, eikä heille voi aukoa päätään miten tahtoo. Olen pitänyt visusti mielessä,etten ole ikinä loukannut vaimoani, ei olisi tullut mieleenkään. Naisilla on norsun muisti kaikelle haukkumiselle. Jos mies siihen tyhmyyteen syyllistyy kärsiii siitä koko ikänsä. Ei sillä, en ole haukkkunut tai loukannut koskaan ketään muutakaan naista. Ei kuulu herrrasmiehen tapoihin. Ennemmin niellut kiukkuni tai kinannut asiasta, en koskaan henkilöstä.
Minä ainakin istun lepotuolissa alasti. Mieheni katselee kun masturboin. Kun olen tullut niin sitten käännyn kontille tuoliin ja mieheni työntyy takaapäin minuun seisaalta. Erittäin nautinnollista ja mieskin tykkää.
Laitan joskus mieheni kiinni nojatuoliin, strippaan ja tyydytän itseäni. Kaikista kuumimpana hän käy, kun istun ison imukuppidildon päälle. Työnnän pikku hiljaa värkin sisään ja ratsastan sisään ulos kunnes orgasmi tulee. Sitten vain mies käsittelyyn Aloitan suhinotolla, sitten kohta naidaan. Kivaa hommelia.