Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monia teistä tyydyttää itseään miehen nähden?

Vierailija
26.02.2016 |

Miten roshkaistuitte tähän? Tuliko aloite siihen mieheltä?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on osa monipuolista seksielämää. Kiihoittaa katsella puolin ja toisin. Myös etänä saatetaan sitä tehdä. Viestein kerrotaan mitä tapahtuu ja muistellaan yhteistä kiihkeää seksiä. Se että käytämme leluja ei tarkoita että seksielämämme olisi ilman niitä tylsää tai huonoa. Rakkautta ja läheisyyttä riittäisi ilmankin. Se on vain osa sitä että haluamme kokeilla jotain uutta.

Vierailija
22/44 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin kokeilla tätä, mutta harmi kun olen niin epävarma..

Ala harjoitella itseksesi ensiksi niin, että runkkaat peilin edessä ja katselet itseäsi. Älä ole liian itsekriittinen itseäsi kohtaan, opettele näkemään itsesi myönteisessä ja hyväksyvässä valossa! <3

Kiitos vinkeistä :) Meillä seksiä on mun alotteesta suht harvoin niin voisi toinen yllättyä. Onneks on aika ihana mies, muuten en uskaltaisi edes miettiä tällaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tule harrastettua, kun jos mies on paikalla niin mieluummin kosketellaan toisiamme kuin itseämme, siis ainakaan pelkästään. En laske sitä "miehen edessä masturboimiseksi" jos mies samalla koskettelee minua muuten. Ei myöskään mitään tarvetta katsella miehen masturboimista ja ihan hyvä ja monipuolinen seksielämä meillä silti on, tämä ei ole mikään välttämätön edellytys :)

Vierailija
24/44 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkäisin katsella ja liityisin mukaan, mutta ei ,en saa seksiä muutenkaan ja akasta on suurinpiirtein pervoa olla kotona alasti.

En ymmärrä mikä sille on tullut?

Kysy siltä? Ootlo kertonut että tykkäisit katsella, ehkä se tarvitsee rohkaisua

Ihan turhaa kysyä, kaikki on pervoa tai ällöttävää, siis ihan kaikki, säälistä joskus antaa panna että saa kassit tyhjäksi.

Pari vuotta on nyt ollut tällaista ja heittäisin sen pihalle jos ei olisi lapsia.

Vierailija
25/44 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan tarkkaan ymmärtänyt mitä kysyttiin. Eli siis, että tarkoittiko kysyjä sitä, että tyydytetäänkö miehen nähden niin, että se on kuitenkin vain pelkästään itsetyydytystä, eikä toinen osallistu siihen, muuten kuin korkeintaan sivusilmällä katselleen, vai niin, että se on osana kahdenkeskistä seksuaalista toimintaa?

Minun nähden ei yksikään naisystävistäni ole harrastanut omaa kivaa, sen sijaan yhtä lukuunottamatta jokainen on runkannut minun nähden yhteisissä sessioissamme. Tuo yksi tapaus ei useista pyynnöistäni huolimatta suostunut runkkaamaan nähteni. Joku ihme esto sillä oli, vaikka muuten oli kyllä innokas panemaan. Noh olihan sillä vähän muitakin estoja, eikä se suhde sitten kovin kauaa kestänytkään.

Vierailija
26/44 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus settiä. Teen liki päivittäin itselleni orgasmin kun aviomies katselee. Välillä taas hän tekee mulle.

N31

Vierailija
27/44 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan tarkkaan ymmärtänyt mitä kysyttiin. Eli siis, että tarkoittiko kysyjä sitä, että tyydytetäänkö miehen nähden niin, että se on kuitenkin vain pelkästään itsetyydytystä, eikä toinen osallistu siihen, muuten kuin korkeintaan sivusilmällä katselleen, vai niin, että se on osana kahdenkeskistä seksuaalista toimintaa?

Minun nähden ei yksikään naisystävistäni ole harrastanut omaa kivaa, sen sijaan yhtä lukuunottamatta jokainen on runkannut minun nähden yhteisissä sessioissamme. Tuo yksi tapaus ei useista pyynnöistäni huolimatta suostunut runkkaamaan nähteni. Joku ihme esto sillä oli, vaikka muuten oli kyllä innokas panemaan. Noh olihan sillä vähän muitakin estoja, eikä se suhde sitten kovin kauaa kestänytkään.

häh, siis laitoin pihalle sen ainoan jonka pystyit tyydyttämään :O ja ne jotka tarttee omaan apua sun siinä puuhastellessa on nyt sitten parempia. Tai ehkä mä en vaan ymmärrä-

Vierailija
28/44 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

häh, siis laitoin pihalle sen ainoan jonka pystyit tyydyttämään :O ja ne jotka tarttee omaan apua sun siinä puuhastellessa on nyt sitten parempia . Tai ehkä mä en vaan ymmärrä-

Siis täh???

Siis miten niin sen ainoan, jonka kykenin tyydyttämään???

Ja mistä ihmeestä sä ton "ja ne jotka tarttee omaa apua sun siinä puuhastellessa on nyt sitten parempia" vetäsit??? 

Siis kyse oli tietysti yhteisissä sessioissamme tapahtuneesta onanoinnista, joka on siis tietysti osa kokonaisuutta ja jonka tarkoitus on kiihottaa toista osapuolta, tai siis tottakai molempia. Eli siis niin, että joko molemmat runkkaa ja katselee toisen runkkaamista, tai sitten jompikumpi pelkästään runkkaa ja toinen katselee ja saattaa samalla tehdä jotain muuta toista kiihottavaa, vaikka vaa puhua jotain kiihottavaa yms. Eli esileikistä siis kyse.

Harrastako sä vaan jotain perusjyystöö turvallisesti pimeessä täkin alla, vai minkä takia sulle ihan normi peruskaura on noin outoa?

Vierailija
29/44 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkäisin katsella ja liityisin mukaan, mutta ei ,en saa seksiä muutenkaan ja akasta on suurinpiirtein pervoa olla kotona alasti.

Hahah et oo varmaan mun mies mutta voisit olla. Mä oon kuule väsynyt ja tyytymätön kroppaani, vika ei oo sussa. Kun saan tän toisen vauvan pullautettua ulos niin hoidan itteni kuntoon ja asiat normalisoituu ja paranee huomattavasti. Sitä mäkin haluan. Emmäkään tykkää tästä tilanteesta. Koita kestää vielä hetki.

Vierailija
30/44 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin omasta (miehen) näkökulmasta mikään ei ole opettavaisempaa kun katsoa oman naisen itsetyydytystä.

Kivasti oppii jutut mikä toimii ;o)

Lisäksi ainakin minulle aivan älyttömän kiihottavaa katsella!

Vierailija
31/44 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaimo ei kehtaa, itseä ei haittaisi tykkäisin vaan. Tosin en itsekkään tykkää tehdä tätä vaimon nähden. Pitäisi varmaan harjoitella yhdessä tää häpeä pois.

Vierailija
32/44 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään niin. Olen aika useasti kuvannutkin sitä.

Vierailija
33/44 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vaimo ei kehtaa, itseä ei haittaisi tykkäisin vaan. Tosin en itsekkään tykkää tehdä tätä vaimon nähden. Pitäisi varmaan harjoitella yhdessä tää häpeä pois.

Mitä ihmeen lassukka nysväkkeitä täällä oikein pyörii? Et siis kehtaa runkata oman vaimon nähden???

Missä näitä oikein sikiää.

Vierailija
34/44 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tehnyt sitä, mutta koska olen tyytymätön mieheen sängyssä, niin olen miettinyt, että pitäisikö alkaa tyydyttää itseään miehen nähden mutta jättää homma sitten siihen. Ihan kiusaksi vaan. Mutta en ole kehdannut, jos ajattelen tai haluan miehen hyväksyvän minut. Nimittäin js mies sanoisikin jotain loukkaavaa, olisin tosi nolona että oletinkaan tulevani hyväksytyksi.

olet väärän miehen kanssa. ei ihmisen koskaan pidä parisuhteessa pelätä, että toinen loukkaa noin henkilökohtaisessa asiassa.

No niin oonkin, mutta en tiedä, mistä löytäisin miehen joka ei loukkaa, kun olen hirveän herkkä kaikelle sanomiselle. Miehen pitäisi ymmärtää mua ihan 100%. Vaikea olen siis minä, en mies. Pitäisi löytää hirveän herkkä mies, mutta olen ulosanniltani karski, niin herkkikset ei kiinnostu minusta.

Just joo. Karskisanainen herkkisämmä? :D

Hyi vittu millaista kaikki mulle heti, minäminäminä meininkiä. Mene hoitoon.

No olen olen, luuletko, ettei se, että on karski ole usein juuri eräänlainen suojamuuri tai -kuori? Eikä toimivan seksisuhteen toivominen on minäminä -meininkiä, vai miksi pitäisi tyytyä toimimattomaan, kuten olen tähän asti tyytynyt? Mies saa orkut aina ja tykkää yhdynnästä, saa sitä ja on tyytyväinen seksielämäämme, mä en ole, ja sä käyt mun kimppuuni syytöksin? Vau, mikä uros.

No tee seksielämästäsi parempi! Helvetti taas yksi perinteinen nainen, ulisee kun seksi on huonoa vika on tietenkin 100% miehessä. Miten nyt pyhässä vulvassa voisi olla vikaa kun se antaa yhdyntää!!!!1

Jos on noin hankalaa tehdä ITSE OMASTA seksielämästään hyvää niin pliis ottakaa ja antakaa ero miehelle. Ei se halua katsella tuollaista syyttelyä jossa aina vika on miehessä.

Vaikea tehdä, kun on lapsuudessa saanut haavat sille alueelle. Mutta teen kyllä heti kun osaan, totta kai, vai luuletko jotenkin, että on ihan oma etuni kärsiä?? Kylläpäs sä nyt otit kierroksia tästä aiheesta.

Vierailija
35/44 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tehnyt sitä, mutta koska olen tyytymätön mieheen sängyssä, niin olen miettinyt, että pitäisikö alkaa tyydyttää itseään miehen nähden mutta jättää homma sitten siihen. Ihan kiusaksi vaan. Mutta en ole kehdannut, jos ajattelen tai haluan miehen hyväksyvän minut. Nimittäin js mies sanoisikin jotain loukkaavaa, olisin tosi nolona että oletinkaan tulevani hyväksytyksi.

olet väärän miehen kanssa. ei ihmisen koskaan pidä parisuhteessa pelätä, että toinen loukkaa noin henkilökohtaisessa asiassa.

No niin oonkin, mutta en tiedä, mistä löytäisin miehen joka ei loukkaa, kun olen hirveän herkkä kaikelle sanomiselle. Miehen pitäisi ymmärtää mua ihan 100%. Vaikea olen siis minä, en mies. Pitäisi löytää hirveän herkkä mies, mutta olen ulosanniltani karski, niin herkkikset ei kiinnostu minusta.

Just joo. Karskisanainen herkkisämmä? :D

Hyi vittu millaista kaikki mulle heti, minäminäminä meininkiä. Mene hoitoon.

No olen olen, luuletko, ettei se, että on karski ole usein juuri eräänlainen suojamuuri tai -kuori? Eikä toimivan seksisuhteen toivominen on minäminä -meininkiä, vai miksi pitäisi tyytyä toimimattomaan, kuten olen tähän asti tyytynyt? Mies saa orkut aina ja tykkää yhdynnästä, saa sitä ja on tyytyväinen seksielämäämme, mä en ole, ja sä käyt mun kimppuuni syytöksin? Vau, mikä uros.

No tee seksielämästäsi parempi! Helvetti taas yksi perinteinen nainen, ulisee kun seksi on huonoa vika on tietenkin 100% miehessä. Miten nyt pyhässä vulvassa voisi olla vikaa kun se antaa yhdyntää!!!!1

Jos on noin hankalaa tehdä ITSE OMASTA seksielämästään hyvää niin pliis ottakaa ja antakaa ero miehelle. Ei se halua katsella tuollaista syyttelyä jossa aina vika on miehessä.

Vaikea tehdä, kun on lapsuudessa saanut haavat sille alueelle. Mutta teen kyllä heti kun osaan, totta kai, vai luuletko jotenkin, että on ihan oma etuni kärsiä?? Kylläpäs sä nyt otit kierroksia tästä aiheesta.

Niin ja siis mies nauttii naida mua, mutta totta helvetissä vetäköön käteen kun mä etsin paremman naijan päälleni ja onnea, kun sä teit mun miehen onnettomaksi neuvollasi! Rohkaisit MUA ajattelemaan ITSEÄNI, enkä suinkaan mun miestä! Runkkailkoot se siellä keskenään vaan ilman naistaan! Me naiset ajatellaankin tästälähin vain itseämme, en sitoudu enää kehenkään, vaan se on tulos tai ulos! Niin, itke ja ulise ainä sitten perään, kun olisitkin halunnut panna, mutta et saa!

Vierailija
36/44 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kysyi minua kuskiksi, enkä olisi halunut lähteä, esitin vastakysymyksen koska haluaisit näyttää miten teet sen itsellesi? Ei riemastunut vaimo ja nyrpisti nenäänsä. Yhtenä iltana saunan jälkeen sanoi tuutko makkariin katsomaan? Olin hämmästynyt ja hän meni selälleen sänkyyn, kädessä oli huulipuikkoa vähän isompi pötkylä. Siinä sitten alkoi vibraamaan ja ilme kasvoilla alkoi muuttumaan , huohotus kuului vaimeana. Keho eleet voimistui, toisen käden sormet kaivautui pilluun ja alkoi orgasmi saapua. Minulla oli kulli kovassa kädenpuristuksessa ja sängystä kuului ai ai, sama kuin naidessamme. Vaimo makasi hetken aikaa hiljaa ja kysyi halusinko? Halusin minä, alettiin panemaan. Näin jouduin kuskiksi, vaikka olisi ollut parempaa tekemistä. 

Vierailija
37/44 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä saatan kimpparunkata kun ollaan ns. nelinpelissä ja katson kun naisemme hierovat toisiaan :)

M48

Vierailija
38/44 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa vaimon omakivan katsominen ja tokkopa toisinkaan päin. Paljon mielummin tyydytän  vaimoa ja touhuan vaimon pillulle orgasmeja. Sama juttu toisinkin päin ja laukean mieluiten vaimon pilluun tai suuhun. Enimmäkseen pilluun, kun sitä tunnetta vain ei mikään muu voita.  Omakivan tekeminen tai katsominen olisi ajan ja nautinnon hukkaamista, kun parempaakin on saatavissa.

Vierailija
39/44 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko etsinyt syytä peilistä?

Tuskin kieltäytyisi hyvästä ja monipuolisesta seksistä. On voinut vuosia sinulle selittää millaisesta tykkää mutta et vain tajua.

Vierailija
40/44 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voisi vähempää kiinnostaa vaimon omakivan katsominen ja tokkopa toisinkaan päin. Paljon mielummin tyydytän  vaimoa ja touhuan vaimon pillulle orgasmeja. Sama juttu toisinkin päin ja laukean mieluiten vaimon pilluun tai suuhun. Enimmäkseen pilluun, kun sitä tunnetta vain ei mikään muu voita.  Omakivan tekeminen tai katsominen olisi ajan ja nautinnon hukkaamista, kun parempaakin on saatavissa.

Senioreiden seksi on kyllä aika kaavoihin kangistunutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi