Laskin eilen että olen maksanut täällä 400€/kk.t.ammattivalittaja
Että ei pidä se että olisin miehen rahoilla loisinut.
Kommentit (35)
Oletko aamulääkkeet muistanut ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Siis olet elänyt 10 vuoden ajan 400 eurolla kuukaudessa? Kyllä se mun mielestä on aika vähän, ei missään tapauksessa iso summa. Eli todellakin olet "säästänyt", kun olet ollut miehesi kanssa yhdessä. Mieti nyt vaikka kuinka paljon vuokra tai asuminen yleensä maksaa, liikkuminen autolla tai julkisilla, ruoka, terveyskulut yms. Pienistäkin summista tulee äkkiä yli 400 euroa kuussa.
Kyllä juuri näin.ap
Vierailija kirjoitti:
En käytä lääkkeitä mutta ilmeisesti se toinen ap joka tähän ketjuun ryntäsi sekoillakseen ei ole muistanut niitä ottaa.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä lääkkeitä mutta ilmeisesti se toinen ap joka tähän ketjuun ryntäsi sekoillakseen ei ole muistanut niitä ottaa.ap
Olet siis jakautunut persoona.
Jotenkin plussalaskun hallitsevana ei olisi kannattanut huudella joulukuussa niitä yrittäjäksi aion ja tammikuussa yrittäjä olen -aivopieruja. Ei tainnut se plussalaskukaan oikein sujua, kun helmikuussa huutelit että et olekaan enää yrittäjä ja tänään olet oppinut laskemaan omat rahasi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osasit oikeesti laskee? Heitin sulle joskus helpon laskun ja et osannut sitä laskee.
Tottakai mä nyt plus laskuja osaan laskea.ap
Olisko kannattanut hyödyntää tuota jaloa taitoa yrityksen bisnesten kanssa? Vai miten meni niinku omasta mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osasit oikeesti laskee? Heitin sulle joskus helpon laskun ja et osannut sitä laskee.
Olisko kannattanut hyödyntää tuota jaloa taitoa yrityksen bisnesten kanssa? Vai miten meni niinku omasta mielestä?
No irvailkaa nyt siitä sitten kun ette muusta enää keksi irvailla.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole.ap
Sehän tässä onkin paha kun susta ei keksi mitään irvailtavaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit katsonut Wikipediasta vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkeen ei ole keskusteltu sun viinillä ohimenevästä huimauksesta. Tai erimittaisista jaloista joiden pituusero vaihtelee. Tai siitä kun mies ohjeistaa sua aamuisin tekemään kotitöitä tai että kun mies ei suostu tekemään remonttia. Mistä haluaisit kuulla virkistäviä kommentteja?
Paljonko tienasit postimyyntibisnekselläsi?
Paljonko tienasit "yrittäjän" pitkällä tammikuun ajan kestävällä uralla myyden vanhoja vaattteita tori.fi -sivulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*reps*
Siis olet elänyt 10 vuoden ajan 400 eurolla kuukaudessa? Kyllä se mun mielestä on aika vähän, ei missään tapauksessa iso summa. Eli todellakin olet "säästänyt", kun olet ollut miehesi kanssa yhdessä. Mieti nyt vaikka kuinka paljon vuokra tai asuminen yleensä maksaa, liikkuminen autolla tai julkisilla, ruoka, terveyskulut yms. Pienistäkin summista tulee äkkiä yli 400 euroa kuussa.