Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen piti ostaa saunapalvia, osti ylikypsää!

Vierailija
25.02.2016 |

Hyi hitto, mikä siinä on etteivät miehet kykene tekemään edes yksinkertaisia ostoksia vaikka listassa sanotaan, mitä pitää tuoda? Eikä mitään ylikypsää missään mainittu! Mun on pakko jatkossa tilata ruuat kauppakassipalvelun kautta, ne sentään ymmärtävät lukemaansa. Kyllä harmittaa.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin 😂😂😂

Vierailija
42/60 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on saunapalvilla ja ylikypsällä saunapalvikinkulla?

Ylikypsä haisee pahalta :( ap

Mutsis haisi kun sua teki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin kerran miestä tuomaan kanafondikuutioita, näytin vanhan pakkauksen, että millaisia. No, mies toi KALafondia, pullossa.

No ohan näitä. Pyydät miestäsi tuomaan terveyssiteitä niin tuo tamponeja.

Vierailija
44/60 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on saunapalvilla ja ylikypsällä saunapalvikinkulla?

Ylikypsä haisee pahalta :( ap

Mutsis haisi kun sua teki

Avohoito on sulle täysin riittämätön hoitomuoto. Vai jäikö lääkkeet väliin?!?

Vierailija
45/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehen piti ostaa All in one -pesukonetabletteja, toikin tavallisia... huoh. Joka ikinen kerta...

Eikä, meilläkin mies on tehnyt tuota! Pahin silti oli, kun toi ob:n tamponeja eikä tampaxeja. Heitin ne sen naamaan ja käskin tunkea perseeseen, koska en mä tee mitään väärillä. Ei myöskään erota lasten teippi- ja housuvaippoja ja unohtaa ostaa tuotteita laktoosittomama ja tuoksuttomina mun allergioiden takia. Mä olen niin, niin kyllästynyt sen välinpitämättömyyteen. Ap

Entä jos sinulta pyydetään tuomaan

prismasta samalla polttimot citikkaan... miten voit idiootti tuoda väärät, H7 olis pitäny olla... Onko naiset näin idiootteja?

Prismasta niitä varmaan saakin :D Auto on miehen nimissä, joten ostakoon polttimonsa. Mutta ruuat ja lasten vaipat on hiukka enemmän yhteisiä hankintoja, jännä että mies voi olla niin idiootti ettei ymmärrä saunapalvin ja polttimon oston eroja. Ap

Auto on miehen nimissä joten ostakoon polttimonsa, mut kuitenkin miehen pitää sulle tamponit kantaa...? Voi sisko kun sun logiikkas ontuu...

Vierailija
46/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehen piti ostaa All in one -pesukonetabletteja, toikin tavallisia... huoh. Joka ikinen kerta...

Eikä, meilläkin mies on tehnyt tuota! Pahin silti oli, kun toi ob:n tamponeja eikä tampaxeja. Heitin ne sen naamaan ja käskin tunkea perseeseen, koska en mä tee mitään väärillä. Ei myöskään erota lasten teippi- ja housuvaippoja ja unohtaa ostaa tuotteita laktoosittomama ja tuoksuttomina mun allergioiden takia. Mä olen niin, niin kyllästynyt sen välinpitämättömyyteen. Ap

Entä jos sinulta pyydetään tuomaan

prismasta samalla polttimot citikkaan... miten voit idiootti tuoda väärät, H7 olis pitäny olla... Onko naiset näin idiootteja?

Prismasta niitä varmaan saakin :D Auto on miehen nimissä, joten ostakoon polttimonsa. Mutta ruuat ja lasten vaipat on hiukka enemmän yhteisiä hankintoja, jännä että mies voi olla niin idiootti ettei ymmärrä saunapalvin ja polttimon oston eroja. Ap

Kyllä minä viimeksi prismasta nuo ostin, noissa isoissa marketeissa kun on se autotarvikeosasto. Ja on noissa ostoksissa tosiaan ero: jos vääränlaisen polttimon tuot niin ei mene edes paikoilleen, sin sijaan suurimmalle osalle ihmisistä on herttaisen sama millaista kinkkua ruokapöydässä on. Enkä ole mies (ei polttimoiden vaihto ole rakettitiedettä, naiset on siihen pienempine käsineen jopa parempia kun polttimot monesti niin ahtaissa paikoissa), vaan nainen joka ei ole kauhean ylpeä ap:n kaltaisista kanssasisaristaan.

Vierailija
47/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on provo!

Vierailija
48/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä on provo!

Miksi olisi? Miehetkö aina osaa ostaa oikein? Newsflash, ei osaa!

Vierailija
49/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekö et kaupassa osaa asioida? Miehesikin on varmaan aika pian ylikypsä sinun kanssasi.

Mies käy siellä helposti autolla työmatkansa varrella. Miksi mun siis pitäisi varta vasten lähteä kauppaan kahden taaperon kanssa bussilla? Ap

Jepjep. No, tuolla menolla saat parin vuoden sisään käyttää sitä kauppakassipalvelua ja bussia sitten urakalla,

kun miehesi kyllästyy perseilyysi ja nalkuttamiseesi. Onnea tulevalle yyhoolle jo etukäteen.

"Äiti, äiti, miksi te aikanaan erositte isin kanssa?" "Isäsi on mitätön aivoton paska joka ei osannut ostaa oikeanlaista kinkkua, vaikka ne olikin ihan samaa tuotetta loppujenlopuksi".

Repesin.

Ap: lle ja vastaaville tapauksille; hankkikaa elämä. Ei oo oikeita ongelmia jos tollasista asioista pitää tehdä avaus vauva-palstalle. Voihan se vähän harmittaa jos on vaikka huono päivä, mutta ei tuollainen kaada maailmaa. 

Vierailija
50/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi.

Vierailija
51/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kyllä kauhea ajanjakso kauheassa maailmassa :(

Vierailija
52/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaahan se ylikypsä on, on todella kypsää. Sen sijaan normaali saunapalvi samoin kuin keittokinkkukin on usein vetistä ja sitkeää, siis ei kunnolla kypsennettyä.

Mitä sinä ap odotat miehesi tuovan kaupasta, jos olet listaan kirjoittanut parsaa? Minulla on tästä kitkerä muisto. Kävin usein sairastelevan ystäväni puolesta kaupassa. Kerran sitten listalla luki parsaa. No se oli kevättä ja parsa-aikaa, joten oletin ystäväni tietysti tarkoittavan tankoparsaa, jota sitten ostin nipun. Sitä paitsi ystäväni ruokamieltymykset olivat sen verran persoonallisia, etten edes suuremmin ihmetellyt. Ystävän naama meni mutrulle, kun hän näki parsat. Minun olisi tietysti pitänyt osata lukea ajatuksia ja tuoda kaupasta parsakaalia. Tälläkin palstalla olen muuten törmännyt siihen, että on kirjoitettu parsa vaikka tarkoitetaan parsakaalia.

Vierailija
53/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vittu! Älä itke yhestä saatanan kinkusta! Jos on noin herkkää ja vaikeaa ota ero, mutta älä syytä miestäsi vaan itseäsi.

Vierailija
54/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tuo kalakukkoa jos pyydän kalapuikkoja...

Vierailija
55/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap Halusi tätä: http://www.hookoo.fi/tuotteet/tuote/hk-saunapalvikinkku-300-g/

Mies toi tätä: http://www.hookoo.fi/tuotteet/tuote/hk-ohuen-ohut-ylikypsa-saunapalviki…

Olenko oikeassa? :)

Tuotepaketit ja itse leikkele on niin samanoloisia, että jos ei tiedä/muista, että KUMPAAKIN tuotetta on markkinoilla, voi helposti ostaa väärän tuotteen, jos kauppalapussa lukee esim. HK Saunapalvisiivu.

Vierailija
56/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap Halusi tätä: http://www.hookoo.fi/tuotteet/tuote/hk-saunapalvikinkku-300-g/

Mies toi tätä: http://www.hookoo.fi/tuotteet/tuote/hk-ohuen-ohut-ylikypsa-saunapalviki…

Olenko oikeassa? :)

Tuotepaketit ja itse leikkele on niin samanoloisia, että jos ei tiedä/muista, että KUMPAAKIN tuotetta on markkinoilla, voi helposti ostaa väärän tuotteen, jos kauppalapussa lukee esim. HK Saunapalvisiivu.

Juuri tuosta tässä oli kyse. Ap

Vierailija
57/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, mikä siinä on etteivät miehet kykene tekemään edes yksinkertaisia ostoksia vaikka listassa sanotaan, mitä pitää tuoda? Eikä mitään ylikypsää missään mainittu! Mun on pakko jatkossa tilata ruuat kauppakassipalvelun kautta, ne sentään ymmärtävät lukemaansa. Kyllä harmittaa.

On ihmisellä murheet.... Mitähän teidän liitosta tulee sitten kun tulee ihan oikeita ongelmia.... Huoh...

Vierailija
58/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan eroamassa muutenkin. En mä jaksa noin urpoa ihmistä. Ap

Vierailija
59/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on ylikypsä Tapola

t.Matti

Vierailija