Miehen piti ostaa saunapalvia, osti ylikypsää!
Hyi hitto, mikä siinä on etteivät miehet kykene tekemään edes yksinkertaisia ostoksia vaikka listassa sanotaan, mitä pitää tuoda? Eikä mitään ylikypsää missään mainittu! Mun on pakko jatkossa tilata ruuat kauppakassipalvelun kautta, ne sentään ymmärtävät lukemaansa. Kyllä harmittaa.
Kommentit (60)
Anna miehellesi omaa ylikypsääsi :D
Omg mikä ämmä olet, kauhee nalkuttaja lehmä!
Toivottavasti ukkos tajuaa että parempaakin on tarjolla kun nalkuttava lehmä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saunpalvikinkut on ylikypsää kinkkua.
Mä en ymmärrä kuinka joku mies on voinut lisääntyä tuollaisen imbesillin kanssa.
Eli se mies on siinä silloin idiootti, järki ja kulli seissyt samaan aikaan. Näinhän sää sanoit. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä miehen piti ostaa All in one -pesukonetabletteja, toikin tavallisia... huoh. Joka ikinen kerta...
Eikä, meilläkin mies on tehnyt tuota! Pahin silti oli, kun toi ob:n tamponeja eikä tampaxeja. Heitin ne sen naamaan ja käskin tunkea perseeseen, koska en mä tee mitään väärillä. Ei myöskään erota lasten teippi- ja housuvaippoja ja unohtaa ostaa tuotteita laktoosittomama ja tuoksuttomina mun allergioiden takia. Mä olen niin, niin kyllästynyt sen välinpitämättömyyteen. Ap
Entä jos sinulta pyydetään tuomaan
prismasta samalla polttimot citikkaan... miten voit idiootti tuoda väärät, H7 olis pitäny olla... Onko naiset näin idiootteja?Prismasta niitä varmaan saakin :D Auto on miehen nimissä, joten ostakoon polttimonsa. Mutta ruuat ja lasten vaipat on hiukka enemmän yhteisiä hankintoja, jännä että mies voi olla niin idiootti ettei ymmärrä saunapalvin ja polttimon oston eroja. Ap
Mitä jos sä opettelet kirjottaan mitä haluat, tosin sekään ei auta koska saunapalvi on ylikypsää aina, ihan joka lihafirmalla:) tyhmä sä olet kuin seinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä miehen piti ostaa All in one -pesukonetabletteja, toikin tavallisia... huoh. Joka ikinen kerta...
Eikä, meilläkin mies on tehnyt tuota! Pahin silti oli, kun toi ob:n tamponeja eikä tampaxeja. Heitin ne sen naamaan ja käskin tunkea perseeseen, koska en mä tee mitään väärillä. Ei myöskään erota lasten teippi- ja housuvaippoja ja unohtaa ostaa tuotteita laktoosittomama ja tuoksuttomina mun allergioiden takia. Mä olen niin, niin kyllästynyt sen välinpitämättömyyteen. Ap
Entä jos sinulta pyydetään tuomaan
prismasta samalla polttimot citikkaan... miten voit idiootti tuoda väärät, H7 olis pitäny olla... Onko naiset näin idiootteja?Prismasta niitä varmaan saakin :D Auto on miehen nimissä, joten ostakoon polttimonsa. Mutta ruuat ja lasten vaipat on hiukka enemmän yhteisiä hankintoja, jännä että mies voi olla niin idiootti ettei ymmärrä saunapalvin ja polttimon oston eroja. Ap
Kummankos nimissä jääkaappi on?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ukkos tajuaa että parempaakin on tarjolla kun nalkuttava lehmä.
Jos ei osta laktoosittomia tuotteita laktoosi-intolerantikolle eikä hajusteettomia tuotteita tuoksuyliherkälle niin tietysti mun ripuli ja migreeni ovat asioita, joista ei saisi "nalkuttaa"! Niin varmaan joo. Ja tuo leikkele oli jälleen kerran se kirsikka kakun päällä... Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä kuinka joku mies on voinut lisääntyä tuollaisen imbesillin kanssa.Eli se mies on siinä silloin idiootti, järki ja kulli seissyt samaan aikaan. Näinhän sää sanoit. Ap
Kyllä kyrvän voi työntää vaikka puunreikään mutta sun tapauksessa se olis pitäny jättää tekemättä. Hyi helvetti..
Palvaa itsesi vaikka suohon! Keksi parempi tarina ensi kerralla, jooko? :D
Jokos oot tehnyt valituksen anopille? Nehän ovatkin se ykkösmaalitaulu tämän palstan suonikohjujen kiristäjille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ukkos tajuaa että parempaakin on tarjolla kun nalkuttava lehmä.Jos ei osta laktoosittomia tuotteita laktoosi-intolerantikolle eikä hajusteettomia tuotteita tuoksuyliherkälle niin tietysti mun ripuli ja migreeni ovat asioita, joista ei saisi "nalkuttaa"! Niin varmaan joo. Ja tuo leikkele oli jälleen kerran se kirsikka kakun päällä... Ap
ehkä se on kyllästyny sun nalkuttamiseen, mene itse sinne kauppaan kun et tiedä edes että saunapalvi on ylikypsää
Pyysin kerran miestä tuomaan kanafondikuutioita, näytin vanhan pakkauksen, että millaisia. No, mies toi KALafondia, pullossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä kuinka joku mies on voinut lisääntyä tuollaisen imbesillin kanssa.Eli se mies on siinä silloin idiootti, järki ja kulli seissyt samaan aikaan. Näinhän sää sanoit. Ap
Kyllä kyrvän voi työntää vaikka puunreikään mutta sun tapauksessa se olis pitäny jättää tekemättä. Hyi helvetti..
Satun onnekseni ja treenien takia näyttämään siltä, että on kuule riittänyt halukkaita "kyrvän työntelyyn". En muuten edes tiedä miksen vaihtaisi parempaan idioottia miestäni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Pyysin kerran miestä tuomaan kanafondikuutioita, näytin vanhan pakkauksen, että millaisia. No, mies toi KALafondia, pullossa.
Miehet on just noin tyhmiä! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ukkos tajuaa että parempaakin on tarjolla kun nalkuttava lehmä.Jos ei osta laktoosittomia tuotteita laktoosi-intolerantikolle eikä hajusteettomia tuotteita tuoksuyliherkälle niin tietysti mun ripuli ja migreeni ovat asioita, joista ei saisi "nalkuttaa"! Niin varmaan joo. Ja tuo leikkele oli jälleen kerran se kirsikka kakun päällä... Ap
ehkä se on kyllästyny sun nalkuttamiseen, mene itse sinne kauppaan kun et tiedä edes että saunapalvi on ylikypsää
Tähän vastasin jo sivulla 1. Älä please kommentoi ellet viitsi lukea aiempia vastauksia. Niin rasittavaa typeryyttä hokea samoja asioita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä, meilläkin mies on tehnyt tuota! Pahin silti oli, kun toi ob:n tamponeja eikä tampaxeja. Heitin ne sen naamaan ja käskin tunkea perseeseen, koska en mä tee mitään väärillä. Ei myöskään erota lasten teippi- ja housuvaippoja ja unohtaa ostaa tuotteita laktoosittomama ja tuoksuttomina mun
allergioiden takia. Mä olen niin, niin kyllästynyt sen välinpitämättömyyteen. ApEntä jos sinulta pyydetään tuomaan
Mitä jos sä opettelet kirjottaan mitä haluat, tosin sekään ei auta koska saunapalvi on ylikypsää aina, ihan joka lihafirmalla:) tyhmä sä olet kuin seinä!
No jos kaikki saunapalvi kerran on ylikypsää niin mieshän siinä on idiootti kun tuo ylikypsää! Ja tietää kyllä, että mä vihaan ylikypsää. Tuo oli taas ihan vittuilua ja riidan kylvämistä. Ap
Huokaus mitä kommentteja. Vituttais teitäkin jos pyytäisitte tuomaan maitoa ja mies tois piimää! Hyvää aamukahvia, just.
Kummanko nimissä se jääkaappi on, ap?
Vierailija kirjoitti:
Huokaus mitä kommentteja. Vituttais teitäkin jos pyytäisitte tuomaan maitoa ja mies tois piimää! Hyvää aamukahvia, just.
Palikka. Ero noissa on kuin toisi kulutusmaitoa sinisen sijaan.
Prismasta niitä varmaan saakin :D Auto on miehen nimissä, joten ostakoon polttimonsa. Mutta ruuat ja lasten vaipat on hiukka enemmän yhteisiä hankintoja, jännä että mies voi olla niin idiootti ettei ymmärrä saunapalvin ja polttimon oston eroja. Ap