Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyen miehen elämä on yhtä helvettiä

Vierailija
25.02.2016 |

Sulkee suurimman osan naisista pois pariutumismarkkinoilta kun on lyhyt mies.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne loputkin naiset jättävät lyhyen miehen rauhaan, kun huomaavat hänen olevan katkera pikku-ukko.

Vierailija
2/35 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä tuosta pituudesta mutta aika rasittava jankkaaja olet jokatapauksessa, voisko se olla se OIKEA syy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla pitkä, lyhyt, laiha, pulska, sinisilmäinen, vihreäsilmäinen, koulutettu tai duunari, rikas tai köyhä. Kunhan ei ole tuollainen katkeroitunut ämmä kuin tämä pituusjankkaaja.

Vierailija
4/35 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet on turn off lähinnä siksi kun heille itselleen se pituus on aina kamala ongelma ja siitä jaksetaan itkeä, uhriutua ja ulista maailman tappiin asti. 

Vierailija
5/35 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin varmaan on, mut minkäs teet. Lyhyt mies saa vaan jonkun elämäänsä kyllästyneen lihavan akan. Ei me nuoret, hoikat ja kauniit mitään epävarmaa kääpiötä haluta kainaloomme.

Vierailija
6/35 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lyhyt nainen ja tykkään nimenomaan lyhyistä miehistä, kunhan ne ei jauha pituudesta.

Vierailija
7/35 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mustaihoinen Suomessa syntynyt mies. Iso osa suomalaisista naisista ei haluaisi seurustella kanssani. Vaikka olenkin 190cm. Hyväksyin asian jo ajat sitten enkä ole katkera. Suosittelen sinullekin samaa.

Miksi kaivata huomiota niiltä jotka ei sitä anna? Keskity tuomaan itseäsi esille niitä varten jotka sitä haluavat.

Vierailija
8/35 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ruikuta, sun tapauksessa Ap kyse ei varmasti ole pituudesta vaan siitä ettet itsekään pidä itsestäsi joten miten voit kuvitella kenenkään muunkaan. Asenneongelma.

Vierailija
9/35 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 181cm nainen ja oon ihan hulluna yhteen mua (paljon) lyhyempään mieheen töissä. Jos sattuis niin että tällä jätkällä ei olisi kaikista parasta itsetuntoa, niin ei haittaa, ei mullakaan. Itseasiassa taidan ensin käydä vähän joogassa ja liikunnalla saada itsevarmuutta, vaikka oonkin saanu kaikenmaailman alfoilta kehuja mun kropasta. Sitten, lähempänä kesää kerään kaiken rohkeuteni ja pyydän pelaamaan tennistä tai jotain muuta kivaa. Et ei mene muillakaan nallekarkit tasan.

Vierailija
10/35 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ap. Ei se elämä ole helppoa myöskään pitkällä naisella.

Vierailija
11/35 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

machoimmat miehet jotka  oon tavannu on ollu 165 cm irlantilainen lammasfarmari, jolla valitettavasti jo  oli 185 cm suomalainen vaimo, sekä brassi  max 160 cm insinööri

eli relaa, ei tarvi korjata kun korvien välissä olevat asiat

t:   N 178

Vierailija
12/35 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ehkä rehellisyyden nimissä kuitenkaan miehen lyhyyteen verrattavissa oleva asia. Miehelle lyhyys on paljon haastellisempi asia niin parisuhteiden kuin työelämänkin suhteen kuin naiselle pituus. 

Vierailija
13/35 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet miehet on turn off lähinnä siksi kun heille itselleen se pituus on aina kamala ongelma ja siitä jaksetaan itkeä, uhriutua ja ulista maailman tappiin asti. 

juuri näin

Ja lyhyen ei tarvi miettiä olevansa joku metsästystrofee joka pitkä mies voi olla naisille

Vierailija
14/35 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ehkä rehellisyyden nimissä kuitenkaan miehen lyhyyteen verrattavissa oleva asia. Miehelle lyhyys on paljon haastellisempi asia niin parisuhteiden kuin työelämänkin suhteen kuin naiselle pituus. 

Lasken kyllä pituuden nimenomaan plussapuolelle. Ehkä sitte olis vähän  hankalaa jos olis 185 . Mutta näin on ihan optimi mulle.

N 178

Vierailija
15/35 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lyhyt oikein olet? 160 cm?

Vierailija
16/35 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulkee suurimman osan naisista pois pariutumismarkkinoilta kun on lyhyt mies.

Suomessa on kumminkin yli 2,5 miljoonaa  naista. Että jos vaikka 80%  2 miljoonaa on pois markkinoilta, niin jää sulle vielä 500 000  kpl valinnanvaraa. Niin että kyllä siitä pitäisi löytyä

Vierailija
17/35 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan lyhyt olet. Oma 170cm aviomieheni oli seurustellut useamman 170+ naisen kanssa ennen minua. Itse olen kyllä tällainen taskuvenus.

No, joka tapauksessa, miehelläni näyttää aina olleen sitä mitä hän on tarvinnut. Miesporukassa on kompensoinut tilanteen esim.urheilullisuudella ja sosiaalisilla taidoilla.

Luulen, etyä miehen lyhyys on enemmän ongelma muille miehille kuin naisille.

Vierailija
18/35 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsetunto.

Vierailija
19/35 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö elämässä ole muuta kuin naiset? Voisit yrittää tehdä itsestäsi onnellisen muulla tavalla kuin rakkaudessa.

Vierailija
20/35 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala formulakuskiksi tai astronautiksi. He ovat pikku rääpäleitä pakon vuoksi ja saavat varmasti naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi