Lyhyen miehen elämä on yhtä helvettiä
Sulkee suurimman osan naisista pois pariutumismarkkinoilta kun on lyhyt mies.
Kommentit (35)
No onhan se niin, että normaalipituinen 167+ nainen haluaa yleensä vähintään 180-senttisen miehen. Jos mies on lyhyt eli joku 175 tai alle, niin sitten ei oikein ole ottajia kuin tosi lyhyissä naisissa, mut nekin yleensä haluaa pitkän miehen, jonka turvalliseen kainaloon kääriytyä. Kaverini on 157 ja mies lähes 190 esim. Nainen tarvitsee miehestä suojelijan, kai se on geeneissä, niissä varhaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen alle 170 senttinen mies. Eipä ole naisia minun seurani kiinnostanut.
Luulet vaan ja sitten elät luulosi mukaan. Mutta joo, ei ne sinua tule ehkä kotoa hakemaan. Tee itsestäsi kiinnostava.
Tämän kaverin tapauksessa ongelma ei ole pituus vaan asperger. Arvaa mistä tiedän, ap? Tästä jankkaamisesta joka ei etene mihinkään. Kukaan neurologisesti normaali ihminen ei jaksa jankata tällä lailla samaa asiaa päivästä toiseen. Sen haluaisin tietää että eikö teille anneta mitään apua tähän? Vai eikö se(kään) mene perille? Ei voida mitään sille että aivot jumiutuu kuin rikkinäinen levysoitin jank jank jank, tismalleen sama levy pyörii päivästä toiseen.
Kaunein koskaan näkemäni nainen on menossa tulevana kesänä naimisiin miehen kanssa, jolla on pituutta 163 cm. Kyseinen mies on veljeni, joka on ehkä hauskin, fiksuin, karismaattisin ja miellyttävin ihminen, jonka olen koskaan tavannut, eikä hänen tuleva vaimonsakaan paljon silmissäni veljelleni häviä. Että ehkä kannattaisi sinunkin vaikuttaa niihin seikkoihin, mihin oikeasti voi vaikuttaa ja lakata murehtimasta pituudestasi. Se, että naiset valitsevat aina mieluummin pitkän miehen, on ihan sinun omaa fantasiaasi, jolla yrität peittää niitä miljoonaa muuta pituutta tärkeämpää puutetta.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se niin, että normaalipituinen 167+ nainen haluaa yleensä vähintään 180-senttisen miehen. Jos mies on lyhyt eli joku 175 tai alle, niin sitten ei oikein ole ottajia kuin tosi lyhyissä naisissa, mut nekin yleensä haluaa pitkän miehen, jonka turvalliseen kainaloon kääriytyä. Kaverini on 157 ja mies lähes 190 esim. Nainen tarvitsee miehestä suojelijan, kai se on geeneissä, niissä varhaisissa.
Vai geeneissä? Silloin naisten pitäisi innostua lihaksikkaista ja isoista miehistä, mitä aggressiivisemmista sen parempi. Ei pituus auta miltään "suojelemaan". Naurettavaa.
Kyllä mun elämä on ihan mahtavaa mutta olenkin homo.
Vierailija kirjoitti:
Ja ne loputkin naiset jättävät lyhyen miehen rauhaan, kun huomaavat hänen olevan katkera pikku-ukko.
Totta. Seurustelin kerran vähän aikaa todella lyhyen miehen kanssa. Olen 164cm ja hän oli minua vähän lyhyempi.
Luulin että hän olisi jotenkin syvällisempi kuin toiset miehet eikä olisi kanssani vain ulkonäön takia. Hän oli kuitenkin aivan järkyttävän pinnallinen ihminen. Koomisinta oli se että hän arvosteli ja haukkui jatkuvasti naisten ulkonäköä vaikka hän itse on ruma, lyhyt eikä edes urheile.
Hän vähätteli minunkin ulkonäköäni jatkuvasti. Toiset naiset olivat kuulemma niin paljon kauniimpia ja hän aina muistutti miten tykkää isoista rinnoista. Itse olin A-kuppi. Olin aluksi vähän häkeltynyt tästä käytöksestä koska itselleni ei tulisi mieleenkään huomautella ihmisille heidän ulkoisista virheistään. Olen kuitenkin aina saanut vain kehuja ulkonäöstäni, olen siro ja harrastanut urheilua koko ikäni, pidän huolta itsestäni ja minulla on mielestäni ihan kauniit kasvot. Minulla on myös aina riittänyt vientiä ja ihailijoita. Jätin hänet nopeasti ja löysin ihanan komean miehen jonka kanssa minulla on hyvä olla.
Oon 173cm ja noin puolet mun ex-poikaystävistä/säädöistä on ollut mua huomattavasti lyhyempiä (165<) tai mun pituisia. Mutta kun se ei oo niitä haitannut, ei se oo haitannut muakaan. Ei mulle oo mitään merkitystä, miten pitkä tai millanen kroppa miehellä on. Mut sillä on merkitystä, miten sen kroppansa kantaa.
Olen 160-senttinen nainen ja pidän lyhyistä tai keskimittaisesta miehestä. Yli 180-senttinen mies on minulle liian pitkä.
Ei itseään kannata masentaa tuollaisilla ajatuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulkee suurimman osan naisista pois pariutumismarkkinoilta kun on lyhyt mies.
Suomessa on kumminkin yli 2,5 miljoonaa naista. Että jos vaikka 80% 2 miljoonaa on pois markkinoilta, niin jää sulle vielä 500 000 kpl valinnanvaraa. Niin että kyllä siitä pitäisi löytyä
Laskit sitten päiväkoti-ikäisetkin naisiksi? Eikun tarhaan vaan morsmaikkua etsimään, ap!
Hommaa korokepohjat kenkiin ja itseluottamusta😜
Hei ihan kuin olisin vastannut tähän samaan jo pari päivää sitten, miten mahdollista?!?!?
Ap kuule, suurin osa suomalaisista miehistä on lyhyitä ja näyttävät olevan useimmat löytäneet itselleen naisen keski-ikään mennessä, joten en olisi hirveän huolissani. Niillä useimmilla näyttää olevan tavallisen näköinen suomalainen nainen. Ai ei kelpaa, kun sulla pitäis olla sellainen yksi 5000:sta, satumaisen kaunis ja täydellinen nainen? No sille en voi mitään jos hän ei ole kiinnostunut juuri sinusta.
Oikeastaan sun pitäis ap olla iloinen että oot lyhyt, sillä silloin kaikki pinnalliset naiset kiertää sut kaukaa. Saat sitten omaksi jonkun henkisesti kypsän. Sun ei siis tarvi käyttää turhaa aikaa niiden pinnallisten treffaamiseen. Löydät vähän kuin oikotietä sellaisen hyvän kumppanin, kun muut hukkaa aikansa ensin huonoihin.
Myönnän ja en myönnä. Oma mies on kyllä lyhyehkö, mutta vajaat 10 senttiä minua pidempi. Tykkään pitkistä miehistä, mutta tämä nykyinen on kaikin puolin niin ihana ja rakas, etten välitä yhtään. Apn tilanne ei siis ole mahdoton, ihanteistaan joustavia naisia on olemassa.
Noh, entisensä oli sitten toista maata. Valitteli jatkuvasti, kun ei voinut käyttää korkokenkiä, kun mies jäi niin lyhyeksi. Ihan kuin se mies valittamalla kasvaisi.
Eli kyllä pituus on varmasti joillekin naisille (ja siten myös miehille) ongelma, jos on vähänkään heikompi itsetunto. Se, jos naisella on heikko itsetunto, ei kuitenkaan ole miehen ongelma.
Minä olen alle 170 senttinen mies. Eipä ole naisia minun seurani kiinnostanut.