Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini herätti mut talvihorroksesta

Vierailija
25.02.2016 |

Nyt kyllä alan vähän miettiin, miten kotona pukeudun. Tulikko äiti ratsastamasta ja räkänen nauru päälle, sai mut peilin eteen ja joo näytin hirveeltä. Mistähän sitä alottais, että näyttäis taas elävältä ihmiseltä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita ratsastus.

Vierailija
2/12 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi omassa kodissaan pitäisi näyttää elävältä ihmiseltä? Jos siis ihmisten ilmoilla pukeudut asiallisesti ja siististi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä luolassa horrostit?

Vierailija
4/12 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tyyppi, joka hehkuu kesällä ja lakastuu syksyllä. Jos voisin niin nukkusin talviunet sängyn alla. Peilistä näin harmahtavat hiukset, kalpeat kasvot, virttyneen villatakin, reikäset trikoot ja salmiakkikuvioiset polvisukat. Niin ja 2 nauravaa teiniä siä taustalla. T:Ap

Vierailija
5/12 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tyyppi, joka hehkuu kesällä ja lakastuu syksyllä. Jos voisin niin nukkusin talviunet sängyn alla. Peilistä näin harmahtavat hiukset, kalpeat kasvot, virttyneen villatakin, reikäset trikoot ja salmiakkikuvioiset polvisukat. Niin ja 2 nauravaa teiniä siä taustalla. T:Ap

Älä murehdi. Tähän aikaan vuodesta ihmiset ovat rumimmillaan, kun kesästä on niin pitkä aika, mutta auringonvalo keväthangilla on kovin kirkas. Ihmiset ovat vaaleanpunervanharmaita ja lämmityskausi on pahentanut iho- ja hiusongelmia, ja kevättalven aurinko sitä korostaa. Kaikki me olemme aivan perseen näköisiä tähän aikaan vuodesta. Kesä tuo taas terveen sävyn kasvoillesi ja taittaa hiuksen harmahtavia sävyjä lämpimämmiksi. Tuohan kuulostaa sitä paitsi aivan tavalliselta kotiasulta. Jos haluat piristystä, niin osta ehjät, pehmeät trikoot ja uusi kotineule. Ei kotona tarvitse pönöttää farkuissa ja kauluspaidassa.

Vierailija
6/12 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä trikoot roskiin, käy kampaajalla, osta luxus-suihkutuotteita, saippuaa, shamppoota yms. Osta uusi huulipuna, uusi naamarasva ja....vappuviuhka. :)

Vierailija
7/12 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin herätti minutkin, muutaman vuoden horroksesta ja tajusin että nyt minä häivyn "pilaamasta" elämäänsä.

Sulla on ihana elämä.

Vierailija
8/12 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä totuudesta. Meinasin jo vaipua epätoivoon. T:Ap

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä murehdi. Tähän aikaan vuodesta ihmiset ovat rumimmillaan, kun kesästä on niin pitkä aika, mutta auringonvalo keväthangilla on kovin kirkas. Ihmiset ovat vaaleanpunervanharmaita ja lämmityskausi on pahentanut iho- ja hiusongelmia, ja kevättalven aurinko sitä korostaa. Kaikki me olemme aivan perseen näköisiä tähän aikaan vuodesta. Kesä tuo taas terveen sävyn kasvoillesi ja taittaa hiuksen harmahtavia sävyjä lämpimämmiksi. Tuohan kuulostaa sitä paitsi aivan tavalliselta kotiasulta. Jos haluat piristystä, niin osta ehjät, pehmeät trikoot ja uusi kotineule. Ei kotona tarvitse pönöttää farkuissa ja kauluspaidassa.

Vierailija
9/12 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ihme, jos tuollaisissa vaatteissa ja tuossa kuosissa rahjustat. T: myös teinien äiti

Vierailija
10/12 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asusi kuulostaa mukavalta päällä. Anna teinien nauraa, aikuisena ymmärtävät miten luksusta on tulka töistä kotiin, vaihtaa pieruverkkarit jalkaan ja olla kotoisasti:) Tsemppiä!

Vierailija
11/12 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En heitä 20v vanhoja lempi trikoita roskiin, mutta toi vappuviuhka vois piristää tätä tyyliä:) T:Ap

Vierailija kirjoitti:

Heitä trikoot roskiin, käy kampaajalla, osta luxus-suihkutuotteita, saippuaa, shamppoota yms. Osta uusi huulipuna, uusi naamarasva ja....vappuviuhka. :)

Vierailija
12/12 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mun elämä ihanaa. Mutta, mikä sulla on hätänä? T:Ap

Vierailija kirjoitti:

Niin herätti minutkin, muutaman vuoden horroksesta ja tajusin että nyt minä häivyn "pilaamasta" elämäänsä.

Sulla on ihana elämä.