Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalais-sveitsiläinen pariskunta hankkii kaksoset. Lapsi biologisesti vaimon siskon ja oman miehen. Synnyttäjä jenkeistä.

Vierailija
25.02.2016 |

Mitä mieltä tästä blogista ja järjestelystä?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasta ei saa hoidolla tai ei halua adoptoida, ei se oikeuta kenenkään riistoon. Vaikka saisi luvan.

Vierailija
22/49 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta ihmiset saavat hankkia tällä tavalla lapsia, jos jonkin maan laki tämän sallii ja ketään ei käytetä hyväksi. Toivottavasti vaan ovat pohtineet asian loppuun asti ja miettineet mm. mahdollisia riskejä ja lapsen oikeuksia. Eipä asia mulle kuulu, heidän päätöksensä. En kuitenkaan halua, että tällainen olisi mahdollista Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ottivat siskon solut. Ois saanu Harvardin käyneen solun, jos ois maksanu 20 000 enemmän. Näin kertoi siis.

Vierailija
24/49 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä bloggaaja on mitä ilmeisimmin hyvissä töissä ja erittäin varoissaan. Tuntuu, että kaikki on hänelle liiankin helppoa. Heti tärppäsi kaksoset ekasta ivf:stä. Oma äiti ottaa virkavapaata ja tulee auttamaan. Sisko auttaa. Elämä on.

Vierailija
25/49 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhiä naisia on vuosikymmeniä käytetty Suomen huostabisneksessä "sijaiskohtuina".Eipä tuossa paljon uutta sinällään.

Tämä ei rinnastu millään lailla huostaanottoon. Tässä bloggaaja, joka syntyi geeneiltään mieheksi, sai hyviä töitä ja rikastui, päätti hommata synnyttäjän itselleen. Yhtään ei perustele miksi hänellä olisi tähän oikeus. Tai miksi mies haluaa siskon kanssa lisääntyä. Investointipankkiiri, oletan?

Vierailija
26/49 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hyväksy sijaissynnytystä. No, ehkä vielä, jos siitä ei saisi korvausta. Mut koko tämä suhde bloggaajan ja synnyttäjän välillä on outo. Lisäksi on mahdollista, ettei bloggaajan kotimaa tunnusta lapsia. Ilmeisesti näillä kuitenkin varaa majostaa loputtomiin Yhdysvalloissa.

Vierailija
27/49 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös joku lestadiolainen mielellään voisi synnyttää? Jos saisi vielä rahaa.

Vierailija
28/49 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta ihmiset saavat hankkia tällä tavalla lapsia, jos jonkin maan laki tämän sallii ja ketään ei käytetä hyväksi. Toivottavasti vaan ovat pohtineet asian loppuun asti ja miettineet mm. mahdollisia riskejä ja lapsen oikeuksia. Eipä asia mulle kuulu, heidän päätöksensä. En kuitenkaan halua, että tällainen olisi mahdollista Suomessa.

Mutta miten tiedät, että ketään ei käytetä hyväksi? Riittääkö se, kuten tässä, et ostaja sanoo, et ei me käytetä hyväksi, me tehtiin sopimus?

Vierailija
29/49 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös sitä mieltä, että sisko olisi voinut synnyttää lapset. Tietysti on raskasta odottaa lasta. Mutta tuo perusjuttu, että munasolu tulee siskolta, on aivan ok.

Mietin itse nuorempana munasolujen luovuttamista.

Vierailija
30/49 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös joku lestadiolainen mielellään voisi synnyttää? Jos saisi vielä rahaa.

Säästä meidät typeryydeltäsi. kiitos.

Vierailija
31/49 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin saa käyttää lahjasoluja ja tämä ihan ok. Tosin ehkä outoa siskolle kun hänellä ei omia lapsia, niin nähdä siskollaan nämä omat lapset. Heidän äitinsä oli tähän luovutukseen kannustanut, mutta ei toivottavasti painostanut. Toivottavasti sisko saa siis joskus omia lapsia. Sellainen masentunut reppana olo tuli siskosta tuosta blogista

Vierailija
32/49 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoa enemmän säälin tuota Jennifermammaa, joka synnyttää. Nämä halus 2 kerralla: luulen, et pystyn. Vastasi tämä.

Vierailija
33/49 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa heille toimivalta järjestelyltä.

Vierailija
34/49 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa lapsettomuuden hoito on sairauden hoitoa. Eli oikeasti surrogaatin kulut tulee kattaa verovaroista.

Vierailija
35/49 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän nuo vapaaehtoisesti naisettomat sinkkumiehetkin lapsia hakee. Yhdestä katalogista valitaan luovuttaja ja toisesta synnyttäjä.

Vierailija
36/49 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa heille toimivalta järjestelyltä.

Mitä, jos kyseessä olisi Intia tai Ukraina? Olisiko silloinkin toimivaa? Minua ottaa päähän tämä ihmisten typeryys, jossa katsotaan asiaa vain vaaleanpunaisten silmälasien läpi. Aah, uiui, kaksoset. Söpöä. Vaikka nämäkin alkiot skriinattiin ja valikoitiin sieltä sopivasti oikeaa sukupuolta olevat. Mutta ei, kaikki tässä blogissa on mahtavaa ja pitäisi sallia meilläkin.

Vierailija
37/49 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisesti koko blogiyhteisö sulkee silmänsä tältä, että kohtu on kauppatavaraa. Synnyttäjä nähdään vain suurena hyväntekijänä. Toisaalta bloggaaja paheksui hänen sairauslomiaan, koska se lisäsi kustannuksia.

Naisen ruumis, naisen kohtu, naisen päätös. Vai oletko abortinvastustaja myös?

Vierailija
38/49 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan vastusta aborttia. Vaan rahalla ostoa kuten edellä kerrottu.

Vierailija
39/49 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/49 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat ovat nyt syntymässä. Rahasta ei huolta kun eivät tiedä mihin vakuutukseen nämä kuuluvat ja hoito on kallista arvio kaksosista 84 000 dollaria, jos mitään ei satu. Juridisia vaikeuksia myös tällä naisella tiedossa, koska Sveitsikään ei tunnusta todennäköisesti lapsia.