HELVETTI!!! menee hermot tuohon 2.5v ja varsinkin
tuohon helvetilliseen kynsien leikkuuseen. Muuten niin rauhallinen kun olen niin tuossa menee hermot ja tulee itku.
Nytkin 2.5v on huoneessaan johon raahasin *itkee* minä EN halua tehdä niin mutta kun ne kynnet halkeilee jo kun niitä ei onnistu leikkaan ja sit se potkii ja huutaa ja pelkää ja naapurit kerran jo kävi pimpottaan,et mikä on hätänä kun lapsi huutaa apua... VOI LUOJA.
Tällä kasvaa vielä niin helkutin nopeaa nuo kynnet et kerran-pari viikossa tuo helvetti ja huutaminen ja tappelu käydään läpi ja en jaksa tuota...
Ollaan muuten kokeiltu leikata unessa,se se vasta " kivaa" olikin...
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Esim. rusinoita, viinirypäleitä, raksuja...Ottais niitä siihen mukaan ja aina, kun on yksi kynsi leikattu, niin saa yhden pienen herkun. Tai sitten yhdestä kädestä/jalasta leikatut kynnet vs. joku herkkupala?
Eli lahjontaa siis olen ehdottomassa ;-)
Raksuja? :D
Vierailija kirjoitti:
Esim. rusinoita, viinirypäleitä, raksuja...Ottais niitä siihen mukaan ja aina, kun on yksi kynsi leikattu, niin saa yhden pienen herkun. Tai sitten yhdestä kädestä/jalasta leikatut kynnet vs. joku herkkupala?
Eli lahjontaa siis olen ehdottomassa ;-)
toimii meijänkin koiralla hyvin :D
Vierailija kirjoitti:
HELVETTI ei ole nyt paikalla, mutta SAATANA tässä, en kyl voi muuta sanoo, kuin se on semmosta se, lapsilla tuppaa olemaan ne uhmakaudet ym. Kyllä siitä selviää rennolla otteella.
"Kaikkea uhmailua , ei välttis tartte huomioida, turvallisessa hengessä."
Tämä lause meni mönkään, eikä todellakaan tarkoita sitä, mitä siinä lukee!
Vaan, Kaikkea uhmailua ei tartte aina huomioida , tilanteet voi hoitaa turvallisessa hengessä.
Mutta, tässä olikin kyse kynsien leikkuusta, onko joskus sattunut jotain siinä tilanteessa, kun noin pistää hanttiin? Ja , jos aina yritetään hirveen shoun hengessä hoitaa kynsien leikkuu niin pelkoahan se herättää pienessä lapsessa.
Jokohan olette saaneet kynnet leikattua?
kummallinen nainen äidiksi, kiroaa omaa lastaan kun ei ehdi ostamaan huumetta ja siideriä
Oi, olipa rakentavasti ja esimerkillisesti huomautettu!