On tylsää. Kysy multa jotain!
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Sheivaatko?
Kainalot joo.
Ap
Minkä kirjan luit viimeksi? Mitä näkyy ikkunasta?
Millaiset housut sinulla on jalassa?
Vierailija kirjoitti:
Minkä kirjan luit viimeksi? Mitä näkyy ikkunasta?
Luin viimeksi Hanna Nikkasen ja Antti Järven kirjan Karanteeni - kuinka aids saapui Suomeen. Ikkunasta näkyy luminen piha ja puita, toisesta ikkunasta tie.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Millaiset housut sinulla on jalassa?
Mulla on jalassa mustat joustamattomasta puuvillakankaasta valmistetut Niken housut. Löysin nämä ehkä vuosi sitten kirpparilta, ihan parhaat kotihousut.
Ap
Pidätkö anustappia kokatessasi? Minkä värinen anustappi sulla on?
Teen nyt tässä vaiheessa selväksi, etten vastaa sukupuolielämää koskeviin kysymyksiin!
Ap
Jos pieraisee pakkasella, niin tuleeko pyllystä höyryä kuten suustakin tulee kun hengittää? Tätä olen miettinyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos pieraisee pakkasella, niin tuleeko pyllystä höyryä kuten suustakin tulee kun hengittää? Tätä olen miettinyt.
Mä esitän arvelun: hengityksen höyry on vettä. Mulla on nyt tässä vieressä sellainen lasten tietokirja, jonka mukaan pierussa on 59 % typpeä, 21 % vetyä, 9 % hiilidioksidia, 7 % metaania, 3 % happea ja 1 % muuta. Ei siis vettä. Sanoisin siis, että pieru ei höyryä, mutta sehän selviää kokeilemalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö nuolaisemaan nenääsi?
En, kielen kärjen ja nenän alaosan väliin jää noin sormenleveys. Niin lähellä, niin kaukana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö koruja? Millaisia?
Mulla on vain korvikset korvissa, nämä on jotain esihistorialliselta ajalta peräisin olevia lävistyskoruja (kirurginterästä). Pitäisi ostaa uudet korvikset. Joskus saatan pitää jotain korua, mutta en omista jalometallisia koruja. Löysin kyllä vähän aikaa sitten instagramista yhden pienen koruvalmistajan, jonka sormuksen haluaisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Montako nyrkkiä mahtuu reikääsi? Reijän saat valita itse
Suu - kaksivuotiaan nyrkkejä mahtuu sinne enemmän kuin yksin, mutten ole varma, mahtuuko kahta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain korvikset korvissa, nämä on jotain esihistorialliselta ajalta peräisin olevia lävistyskoruja (kirurginterästä). Pitäisi ostaa uudet korvikset. Joskus saatan pitää jotain korua, mutta en omista jalometallisia koruja. Löysin kyllä vähän aikaa sitten instagramista yhden pienen koruvalmistajan, jonka sormuksen haluaisin.
Ap
Mikä valmistaja? :) Onko suomalainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä valmistaja? :) Onko suomalainen?
On suomalainen, tarkemmin sanottuna Inarilainen Moodag jewelry. Tai taitaakin olla ennemmin käsityöläinen. Mä linkitän tähän sen sormuksen, jonka haluaisin: https://www.instagram.com/p/-zV_fiNFkT/
Ap
Sheivaatko?