14v ja luomenpoisto kasvoista, kokemuksia/suosituksia paikasta pk-seudulla?
Tätä on jahkattu jo kauan, mutta pakko kai se olisi tuo luomi poistaa, sijaitsee nenänvarressa n.1cm päässä silmän sisäreunasta ja on aika iso, n.1cm kokoinen. Ei millään tavoin ole ärtynyt, muuttunut tms mutta kun sijaitsee tuossa kohden naamaa niin aurinkokin siihen aika paljon ottaa ja saattaahan nuo välillä pidettävät silmälasit ja aurinkolasitkin sitä hangata..
Millekään yleislääkärille en poikaa vie, itseltäni poisti terv.keskuksen lääkäri ison luomen (n.2cm) reidestä ja komea arpi jäi muistoksi.
Kokemuksia, suosituksia?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Flamingon Diacorissa teki ainaki mun kohdalla siistiä jälkeä.
Paljonko maksoi?
Vierailija kirjoitti:
Ihotautilääkäri vai plastiikkakirurgi vai kuka?
ap
Se, kuka sen luomen poistaa, ei ratkaise sitä millainen arpi jää. Arven jäämiseen vaikuttaa ihotyyppi ja se, miten paljon iho liikkuu ja venyilee parantumisvaiheessa. Minulta leikkasi sama tk-lääkäri kasvoista sekä selästä ja selässä on selvä arpi kun taas kasvoissa ei mitään.
Kokenut ihotautilääkäri tai plastiikkakirurgi ovat ihan yhtä hyviä vaihtoehtoja. Kannattaa soittaa sinne minne on menossa ja kysyä ajanvarauksessa että ketä he suosittelisivat omalle lapselleen.
Vierailija kirjoitti:
Se, kuka sen luomen poistaa, ei ratkaise sitä millainen arpi jää. Arven jäämiseen vaikuttaa ihotyyppi ja se, miten paljon iho liikkuu ja venyilee parantumisvaiheessa. Minulta leikkasi sama tk-lääkäri kasvoista sekä selästä ja selässä on selvä arpi kun taas kasvoissa ei mitään.
Minulta leikkasi luomen kasvoista erikoistuva terveyskeskuslääkäri. Arpi joka jäi, on tosi pieni, lyhyt ja kapea viiva, joka ei näy kuin vain jos katsoo tosi läheltä.