Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan lähdössä Thaimaaseen lomalle. Onko Phuket enään hyvä kohde?

Vierailija
25.02.2016 |

Vai onko liikaa turisteja jo?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5/5, tässä on hyvää tarttumapintaa joka mammalle!

Vierailija
2/23 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bangkok on liian iso kaupunki kivalle lomalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan kuullut sellaisesta paikasta kuin Thaimaase. Ehkä voisit matkustaa Thaimaahan?

Vierailija
4/23 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D ja joku tuli jo viisastelemaan

Vierailija
5/23 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt jotenkin yrittänyt mahduttaa avaukseen golitzin ja fliizzin.

Vierailija
6/23 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phuketin Pattaya on hieno paikka kyllä. Paljon erin laisia palveluita, upea pitkä hiekka ranta ja edullista. Suomen kieliset menút ravintoloissa plussaa. Sopii hyvin lapsi perheille.

Vierailija
7/23 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaaseen on hyvä jäädä lomailemaan.

Vierailija
8/23 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phuket ihan out. Täynnä venäläisiä jokka elää kun pellossa. Täyteen rakennettu ja hinnat hurjat. Vältä menemästä. Mene Ko Lantalle sen sijaan.

Vierailija
9/23 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ThaiLAND= THAIMAA!!

SE ON THAIMAAHAN MIE SANON NYT VIIMEISEN KERRAN.

Vierailija
10/23 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Phuketin Pattaya on hieno paikka kyllä. Paljon erin laisia palveluita, upea pitkä hiekka ranta ja edullista. Suomen kieliset menút ravintoloissa plussaa. Sopii hyvin lapsi perheille.

Pattaya ei ole Phuketin saarella *oikaisee*. :D

Vierailija
11/23 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vielä huomannut enään...

Vierailija
12/23 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa sinne viellä voi mennä, itsekkin voisin alkaa harkitseen.

Vierailija
13/23 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se viellä hyvä kohde. Lauvantaisin kannattaa käydä markkinoilla ostaa paitoja, vaikka niissä on yleensä liian lyhyet hiat. Ompelia osaa kyllä suurentaa. Thaimaaseen on aina kiva mennä.

Vierailija
14/23 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Phuket on kiva paikka. Varsinkin lapsiperheille. Upeita hotelleja uima-altaineen ja luonto ja rannat ovat kauniita. Mutta siihen se sitten melkein jääkin. Onhan siellä eläintarha ja jotain muuta pientä mutta jos lomalta kaipaa muutakin kuin rannalla köllöttelyä ei se ole Thaimaasta se paikka mihin lähtisin. Phuket on myös ehdottomasti kallein Thaimaan kohteista. Tuk-tukit varmaan 4 kertaa kalliimpia kuin esim. Pattayalla jota suosittelisin lomakohteeksi vaikka kaikki jotka siellä eivät ole olleet ovat sitä mieltä että siellä ei ole muille kuin seksituristeille tekemistä. Mutta Pattaya on niin paljon muutakin. Upeita ostoskeskuksia, isoja eläintarhoja, Kulttuuria, kelluvat markkinat yms yms. siellä oltiin 2 viikkoa ja aika ei riittänyt kaikkeen mitä olisin halunnut nähdä. Rannat eivät ole Phuketin veroiset mutta kun lähtee lautalla koh larnin saarelle on siellä hiekkarantaa kyllikseen. Tai tekee retken kuvankauniille Koh sametin saarelle ja jää sinne vaikka yhdeksi yöksi.

Phuketissa olen kerran käynyt ja uudestaan ei tarvitse mennä vaikka siitä lomasta nautinkin.

Vierailija
15/23 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phuket on juuri nyt oikein hyvä kohde, koska siellä on turistimäärät vähentyneet n. miljoonalla. Toki näkyy hieman lamana esim. Karon Beachilla, mutta väljyyttä on enemmän.

Olen käynyt Phuketissa kolme kertaa ennen vuotta 2010 ja meno alkoi olla minulle turhan vilkasta. Tämän vuoden alussa käytiin uudelleen ja olin positiivisesti yllättynyt.

Phuket on helppo kohde; tekemistä riittää ja toisaalta rantoja löytyy paljon.

Vierailija
16/23 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phuket ei ole enään kiva paikka, liikaa HUUTAVIA LAPSIA jotka käy hermoon.

Vierailija
17/23 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko lasten kanssa matkustavia? Mun mielestä oikein kiva paikka on tuo Phuket. Paljon tekemistä ja hyvät rannat. Porukkaa on mutta mahtuuhan sinne. Ja venäläisiä on nykyään joka paikassa?

Vierailija
18/23 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjoittaa "enään" ja "Thaimaaseen", niin varmaan Phuket ja Teneriffa ovat molemmat tosi otollisia kohteita.

Vierailija
19/23 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olekaan kuullut sellaisesta paikasta kuin Thaimaase. Ehkä voisit matkustaa Thaimaahan?

Olen aina halunnut matkustaa Swazimaaseen tai Tulimaaseen.

Vierailija
20/23 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Phuketissa on parasta rannat! Kata Beach näistä paras ja myös sen vieressä oleva pieni Kata noi on tosi kaunis. Itse en ehkä menis noihin eläintarhoihin, eläimet on siellä tosi surkeissa oloissa. Toinen juttu mistä haluaisin varoittaa on siellä liikkuvat paikalliset joilla roikkuu jokin kiva apina, lisko tms. kainalossa ja haluaavat näitä sitten kuvattavan turistien kanssa. Oikeesti nuo eläimet kärsii todella paljon! Kannattaa lukea ainakin gibboni apinoista netistä. Mutta muuten kiva paikka kyllä kaikin puolin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan