Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stylebook app

Vierailija
25.02.2016 |

Käyttääkö joku? Minkälaisia kokemuksia: onko helppo käyttää, hiipuuko innostus jne...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin sen ja olen todella innostunut. Ensimmäinen kuukausi täynnä. Puolisonikin hankki miesten vastaavan ja on juonessa mukana.

Kummasti hiipuu shoppailuinto kun näkee virtuaalisesti vaatevaraston ja sen, ettei nyt ihan heti tarvi vaatteita jne.

Vierailija
2/4 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hankkia tuon miehelleni. Hänellä on tapana käyttää vaatteet sellaisiksi riekaleiksi, jotka eivät pysy enää päällä ilman narua. Hänellä olisi vaatteen käyttökertalustannus minimaalinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin sovellutuksen jo muutama vuosi sitten. Sehän maksaa alle 5€. Olen sen jälkeen sinnikkäästi laittanut vaatteeni digitaaliseen vaatekaappiin ja päättänyt, että vaatteiden käyttökustannukset saavat luvan olla mahdollisimman matalat.

Kyllä sitä yllättyy, että kuinka paljon vaatteita omistakaan, vaikkei ole millään tavalla varakas ihminen! Kalenterista on ihanan helppoa luntata, mitä käytti viime kesänä helteillä jne.

Olen jo sen ikäinen, että vaatevarasto on klassisen mallista ja sen vuoksi sieltä ei poistu mitään edellisien kausien muotioikkuja, joita ei enää ilkeäsi käyttää. On myös kivaa antaa appin tehdä vaateyhdistelmäehdotuksia. Sehän on kuin olisi oma stylisti käytössä ja avaa silmiä yhdistellä oman puvuston vaatteita uudella tavalla. 

Vierailija
4/4 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ala kuvaamaan jokaista vaatetta, jonka kuvaa ei löydy en löydä enää miltään nettisivulta. Laitan netin hakukoneeseen esimerkiksi sanat white linen blouse ja valitsen hakutuloksista sen, joka muistuttaa eniten omistamaani vaatetta. Nykyään ihan ChatGPT:n ilmainen app piirtää kuvan vaatteesta kun kertoo sen yksityiskohdat. Käytän niitäkin piirustuksia apuna. Olen suurpiirteinen esimerkiksi joidenkin rantamekkojen suhteen ja ei ole niin tarkkaa, että pitsin kuvio on samanlaista kuin omassani. Pääasia on, että väri ja koko menevät oikein. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi