Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenenkään parisuhde alkanut pettämisen kautta?

Vierailija
25.02.2016 |

Pettikö kumpikin vai ainoastaan toinen? Kumpi?
Kuinka nopeasti/hitaasti suhde kehittyi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-- kirjoitti:

Olen rakastunut varattuun. Olen itsekin varattu. Molemmilla jo aikuiset lapset, mutta silti mies ei aio missään nimessä erota. Ei anna meidän suhteellemme mitään toivoa. Saa nähdä kuinka kauan minä kestän tätä, en luultavasti kovin kauan. Paha vaan, että minä olen rakastunut häneen.

Olet reppana ja luuseri.

Vierailija
22/25 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ehkä suoranaisesti alkanut pettämisestä meillä, mut sinnepäin... Mieheni siis aikoinaan baarissa yritti iskeä mua, mutta tiesin hänen seurustelevan... Yritti kyllä sanoa, että heillä on viime aikoina ollut vain riitelyä ja on-off säätöä, mutta sanoin että ilmoittelee, kun ovat eronneet lopullisesti... Kuukauden päästä mies ottikin yhteyttä, että ovat eronneet ja siitä lähtien tosi tiiviisti oltiin yhdessä, puolen vuoden päästä muutettiin yhteen, mentiin kihloihin ja pian siitä naimisiin, nyt yhteistä taivalta takana 9 vuotta ja 3 lasta siunaantunut ❤

Nostan hattua!

Hienoa nähdä että joku oikeasti toimii noin suoraselkäisesti eikä sorru pettämiseen.

No eipä tuokaan sankari lähtenyt riitelysuhteesta ennen kuin oli uusi katsottua valmiina...

Asiat ei oo aina niin mustavalkoisia... Voi haluta että vanha suhde paranee ja yrittää saada toimimaan, mutta jos siinä tilanteessa tulee vastaan suuri ihastus niin on helppo lähteä vanhasta suhteesta.

Lapset tekee tästä vielä vaikeampaa.

Itse en lähde kuolleesta suhteestani, koska arki sujuu vaimon kanssa ja parempi lapsille.

En lähde vaikka tiedän että sillä on ollut muita ja nytkin toinen - ihmettelen kyllä välillä miksi hän ei lähde.

Ainoa syy joka saisi minut lähtemään olisi että löytäisin sen oikean tai oikeamman :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettikö kumpikin vai ainoastaan toinen? Kumpi?

Kuinka nopeasti/hitaasti suhde kehittyi?

Älä aloita suhdetta kakkosnaisena varatun miehen kanssa. Loukkaat ihmisiä siinä todella paljon. Varmasti osa pettäjistä siirtyy uusiin suhteisiin ja jättää vaimonsa, mutta 90 %:sti eivät jätä ja sinusta tulee vaan katkera vanhapiika joka roikkui varatussa miehessä vuosia ja tuhlasi oman elämänsä ja pahimmassa tapauksessa lapsensaantimahdollisuutensa. 

Vierailija
24/25 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ehkä suoranaisesti alkanut pettämisestä meillä, mut sinnepäin... Mieheni siis aikoinaan baarissa yritti iskeä mua, mutta tiesin hänen seurustelevan... Yritti kyllä sanoa, että heillä on viime aikoina ollut vain riitelyä ja on-off säätöä, mutta sanoin että ilmoittelee, kun ovat eronneet lopullisesti... Kuukauden päästä mies ottikin yhteyttä, että ovat eronneet ja siitä lähtien tosi tiiviisti oltiin yhdessä, puolen vuoden päästä muutettiin yhteen, mentiin kihloihin ja pian siitä naimisiin, nyt yhteistä taivalta takana 9 vuotta ja 3 lasta siunaantunut ❤

Nostan hattua!

Hienoa nähdä että joku oikeasti toimii noin suoraselkäisesti eikä sorru pettämiseen.

No eipä tuokaan sankari lähtenyt riitelysuhteesta ennen kuin oli uusi katsottua valmiina...

Asiat ei oo aina niin mustavalkoisia... Voi haluta että vanha suhde paranee ja yrittää saada toimimaan, mutta jos siinä tilanteessa tulee vastaan suuri ihastus niin on helppo lähteä vanhasta suhteesta.

Lapset tekee tästä vielä vaikeampaa.

Itse en lähde kuolleesta suhteestani, koska arki sujuu vaimon kanssa ja parempi lapsille.

En lähde vaikka tiedän että sillä on ollut muita ja nytkin toinen - ihmettelen kyllä välillä miksi hän ei lähde.

Ainoa syy joka saisi minut lähtemään olisi että löytäisin sen oikean tai oikeamman :)

Tosi reilua kumppanille, että aiot vaihtaa sukkana uuteen. Luuserit ja ihmiset jotka pelkäävät olla yksin toimivat tuolla tavalla. Jos ei ole onnellinen suhteessa ja jo pitää ovea auki uudelle naiselle niin miksei eroa jo nyt ja ei loukkaa vaimoaan. Jotenkin aika lussu touhua...

Vierailija
25/25 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan lisää kokemuksia? Mielenkiintoinen kysely. Miksi Ap kysyit tätä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän