Kenenkään parisuhde alkanut pettämisen kautta?
Pettikö kumpikin vai ainoastaan toinen? Kumpi?
Kuinka nopeasti/hitaasti suhde kehittyi?
Kommentit (25)
Mies petti silloista vaimoaan ja kuukauden päästä asuttiin yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi ja loppui samalla tavalla. Lumppu mikä lumppu.
No, tuo taitaa olla se riskeistä suurin, että kapsahtaa omaan nilkkaan. :(
Molemmat petti.
Nyt olemme olleet jo pitkään onnellisesti aviossa.
Minä petin edellistäni, mutta en näe tässä pahaa, seksittömässä liitossa olin elellyt viisi vuotta ja intohimo vain tuli kuvioihin. Nyt yhdessä tämän uuden miehen kanssa viidettä vuotta, ei tulisi mieleenkään pettää.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat petti.
Nyt olemme olleet jo pitkään onnellisesti aviossa.
Meillä sama. Mies oli naimisissa, teini-ikäiset lapset, minä olin avoliitossa, ei lapsia. Itse erosin heti, en vain välittänyt enää puolisostani ja olisin mieluummin jatkanut elämää yksin kuin hänen kanssaan. Kaksi vuotta meni siihen, että miehen avioero oli selvä ja vasta sitten muutimme yhteen. Lapsista vanhempi suuttui aluksi isälleen verisesti ja vihasi minua, mutta vuoden päästä muutti meidän luokse omasta tahdostaan. Viisi vuotta suhteen alusta menimme naimisiin ja nyt on oltu naimisissakin jo liki 10v. Onnellisina yhä. :)
No ei ehkä suoranaisesti alkanut pettämisestä meillä, mut sinnepäin... Mieheni siis aikoinaan baarissa yritti iskeä mua, mutta tiesin hänen seurustelevan... Yritti kyllä sanoa, että heillä on viime aikoina ollut vain riitelyä ja on-off säätöä, mutta sanoin että ilmoittelee, kun ovat eronneet lopullisesti... Kuukauden päästä mies ottikin yhteyttä, että ovat eronneet ja siitä lähtien tosi tiiviisti oltiin yhdessä, puolen vuoden päästä muutettiin yhteen, mentiin kihloihin ja pian siitä naimisiin, nyt yhteistä taivalta takana 9 vuotta ja 3 lasta siunaantunut ❤
Hierojani liitto alkoi niin, että hän sekä nainen pettivät omia kumppaneitaan. Nyt he ovat keskenään naimisissa ja ainakin miehen touhut jatkuvat... Tiedän siitä, että itse olen yksi näistä seksikumppaneista... Ei tietoa, onko kumppaneita enemmänkin, mutta luultavasti on koska mies on aikamoinen pelimies.
Vierailija kirjoitti:
Minä petin edellistäni, mutta en näe tässä pahaa, seksittömässä liitossa olin elellyt viisi vuotta ja intohimo vain tuli kuvioihin. Nyt yhdessä tämän uuden miehen kanssa viidettä vuotta, ei tulisi mieleenkään pettää.
Miksi roikuit seksittömässä liitossa noin kauan?
Olen kerran rakastunut varattuun mieheen, mutta tulin onneksi ajoissa järkiini.
Rakastuin varattuun mieheen.Tapasimme ravintolassa ja mies oli luonani yötä jo ekana iltana.Kahden kk päästä ostimme oman talon.Nyt ollaan 7 vuotta oltu yhdessä.Mies eli seksittömässä liitossa,suurin syy eroon oli se.
Vierailija kirjoitti:
No ei ehkä suoranaisesti alkanut pettämisestä meillä, mut sinnepäin... Mieheni siis aikoinaan baarissa yritti iskeä mua, mutta tiesin hänen seurustelevan... Yritti kyllä sanoa, että heillä on viime aikoina ollut vain riitelyä ja on-off säätöä, mutta sanoin että ilmoittelee, kun ovat eronneet lopullisesti... Kuukauden päästä mies ottikin yhteyttä, että ovat eronneet ja siitä lähtien tosi tiiviisti oltiin yhdessä, puolen vuoden päästä muutettiin yhteen, mentiin kihloihin ja pian siitä naimisiin, nyt yhteistä taivalta takana 9 vuotta ja 3 lasta siunaantunut ❤
Nostan hattua!
Hienoa nähdä että joku oikeasti toimii noin suoraselkäisesti eikä sorru pettämiseen.
Olen rakastunut varattuun. Olen itsekin varattu. Molemmilla jo aikuiset lapset, mutta silti mies ei aio missään nimessä erota. Ei anna meidän suhteellemme mitään toivoa. Saa nähdä kuinka kauan minä kestän tätä, en luultavasti kovin kauan. Paha vaan, että minä olen rakastunut häneen.
En ole ikinä pettänyt ketään kumppaniani ja en sinkkunakaan ole ikinä lähtenyt kenenkään varatun miehen matkaan. Aina ajatellut että ei koske mua tollaiset kuviot. Mutta mä tapasin vähän alle vuosi sitten miehen, johon ihastuin todella vahvasti. Hänellä oli sormus, joten olen yrittänyt tässä kuolettaa tunteita siitä lähtien, vaihtelevalla menestyksellä. Kaikki menee hyvin kun ei vähään aikaan nähdä, mutta kun nähdään ne tunteet vaan vyöryy mun päälle. Tilannetta mutkistaa sekin vielä, että miehellä on pieni lapsi. Myös nykyään itse seurustelen toisen kanssa, tähän mieheen tutustuin paremmin kun en hetkeen tätä ihastusta nähnyt ja aattelin että ne tunteet olisi ohi ja olinkin onnellinen tämän nykyiseni kanssa ja olen nytkin, mutta se jokin yhteys mikä tämän ihastuksen kanssa on, se ei vaan mee pois.
Oon tässä muistellut yhden entisen työkaverin tarinaa, jolle kävi juuri noin. Hän seurusteli ja mies johon oli ihastunut seurusteli. Sitten nämä kaksi kohtasivat ja tajusivat, että he eivät vaan voi olla ilman toisiaan. Puhuivat asiasta eivätkä pettäneet puolisojaan. Päättivät kuitenkin omilla tahoillaan erota ja menivät yhteen erojensä jälkeen. Olivat onnellisia. Tarina ei kerro miten kumppaninsa ottivat tuon (en kysynyt silloin ja en enää ole yhteydessä häneen) ja se on se joka mua mietityttää. Mä en halua satuttaa mun avomiestä enkä mä ikinä haluais että tän miehen perhe hajoaa.
Mutta ei se muuta sitä faktaa että mä tunnen todella vahvaa sielunkumppanuutta ihastukseeni.
Millainen tilanne Ap:lla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostan hattua!
Hienoa nähdä että joku oikeasti toimii noin suoraselkäisesti eikä sorru pettämiseen.
No eipä tuokaan sankari lähtenyt riitelysuhteesta ennen kuin oli uusi katsottua valmiina...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostan hattua!
No eipä tuokaan sankari lähtenyt riitelysuhteesta ennen kuin oli uusi katsottua valmiina...
Asiat ei oo aina niin mustavalkoisia... Voi haluta että vanha suhde paranee ja yrittää saada toimimaan, mutta jos siinä tilanteessa tulee vastaan suuri ihastus niin on helppo lähteä vanhasta suhteesta.
Meillä myös molemmat petti.
Nyt ollaan oltu 10 vuotta yhdessä, josta 6 aviossa. Yksi lapsi. Paremmin ei voisi mennä.
En kuitenkaan suosittele kenellekään.
Pari tuntia sitte "kommentti meni jonoon moderointia varten" ja ei sitä ole julkaistu. Onko jollain modella PMS vai menikö tunteisiin?
Tosin kommenttini ei sisältänyt sinänsä mitään pahaa. Ei ollut asiatonta kielenkäyttöä, ei haukkumisia, ei mitään. Vastasin vain kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Pari tuntia sitte "kommentti meni jonoon moderointia varten" ja ei sitä ole julkaistu. Onko jollain modella PMS vai menikö tunteisiin?
Tosin kommenttini ei sisältänyt sinänsä mitään pahaa. Ei ollut asiatonta kielenkäyttöä, ei haukkumisia, ei mitään. Vastasin vain kysymykseen.
Kokeile laittaa sama uudestaan, mä oon joskus tehnyt noin ja se seuraava onkin mennyt läpi. Saattaa olla joku bugi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä myös molemmat petti.
Nyt ollaan oltu 10 vuotta yhdessä, josta 6 aviossa. Yksi lapsi. Paremmin ei voisi mennä.
En kuitenkaan suosittele kenellekään.
Mikset? 10 vuotta onnellisuutta kuulostaa hyvältä.
Alkoi ja loppui samalla tavalla. Lumppu mikä lumppu.