Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni käyttää ulostuslääkkeitä

Vierailija
24.02.2016 |

Ja kuinka usein? Itse käytän jatkuvasti.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tyhjensin ohjeen mukaan, mutta sitä tuli vaan. Ei mulla suoli toimikaan muutoin kun toilaxilla tai laxoberonilla mutta niitäkin joudun sitten ottamaan tripla annoksen. Kalliiks tulee ja kiva kun on tälläinenkin ongelma. Auttaisikohan magnesium ja millä annoksella? Tiedän että naurattaa mutta mua ei.

Vierailija
22/23 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nyt saa jo puhua menneessä aikamuodossa, eli käytin joitain kertoja kuukaudessa. Laxoberonia, kun Duphalac aiheutti kauheat ilmavaivat (eri toimintamekanismi, tiedetään). Lopulta sain avun gluteenittomasta ja enimmäkseen maidottomasta ruokavaliosta. Lisäksi aloin ottaa iltaisin 2xMagneCit-valmistetta.

Voin myös allekirjoittaa tuon, että ruoan laadulla ei juuri ole tekemistä sen kanssa, miten vatsa toimii vai toimiiko lainkaan. Kun se päättää tehdä stopin, niin se myös tekee. Mutta nykyään voin melko huoletta luottaa siihen, että vatsa toimii lähes joka aamu ja tyhjenee kunnolla. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan gluteenitonta! En ole laihtunut kiloakaan näiden 2 v aikana (eikä ole ollut tarkoituskaan/tarvetta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää ruokalusikallinen pellavansiemeniä aamuisin. Sotken ne jogurttiin, niin menevät huomaamatta kurkusta alas.