Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takaisin vedettävät Mars- ja Snickers ym. patukat

Vierailija
24.02.2016 |

Ne, joilla on noita patukoita, joiden päivämäärät on listattu siihen erään kuuluviksi, jotka vedetään takaisin löytyneen muovinpalan vuoksi, niin meinaatteko syödä, vai palauttaa ne patukat?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä. Ostan nykyään tosta uudesta lähikaupasta Lion patukkaa :D En ole syönyt varmaan 5 vuoteen.

Vierailija
2/8 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä. Ostan nykyään tosta uudesta lähikaupasta Lion patukkaa :D En ole syönyt varmaan 5 vuoteen.

Mutta sinullako ei siis ole kyseisiä takaisinvedettäviksi kutsuttuja patukoita pöydällä pyörimässä?

Minulla on pari, mutta en tiedä jaksanko ruveta palauttelemaan. Tekisi mieli vaan syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön. Ehkä vähän kuitenkin katson tarkemmin näkyykö jotain...

Vierailija
4/8 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 400 gramman pussi, ja aion syödä. Jos löytyy muovinpala niin syljen pois. Asia ois ihan eri jos noissa ois vaikka salmonellaa, niin palauttaisin, mutta muovinpala ei vaikuta vaaralliselta.

Vierailija
5/8 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä minäkin ne aion syödä.

-ap

Vierailija
6/8 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai te tosissanne aijo syödä?!

Vierailija
7/8 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette kai te tosissanne aijo syödä?!

Miksi ei vois? Mitä haittaa yhdestä muovin palasta? Kai ne vetää ne pois myynnistä vaan siksi ettei joku amerikkalainen tukehdu muovin palaan ja vedä oikeuteen. Itse en ole lapsi enkä tukehdu suklaasta löytyvään muovin palaan. Sitä paitsi tuskin sieltä edes löytyy mitään, aika moni on ehtinyt niitä kuitenkin sen tammikuun alun löydön jälkeen syödä eikä kukaan muu ole löytänyt mitään kuin se yksi saksalainen.

Vierailija
8/8 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä melkoinen homma ruveta vetämään takaisin sellaista määrää patukoita 55 eri maasta. Mitähän niille tapahtuu, kaatopaikalleko vain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi