Amerikan unelmavävy -liveseuranta
tässä ketjussa.
Siellähän on se gaykin mukana. Tiiraakohan suomalaisia poikia rannalla?
Kommentit (1792)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se Katariina tiedä, valitseeko Erick älyn ja huumorin vai jonkun muun kärjen. Se vaan totesi, että ovat erilaiset eivätkä siis voi kilpailla keskenään vaan Erick valitsee sen tyylin, jota pitää itselleen mieluisampana.
Just niin!!
Se vaan totesi että MÄ OON FIKSU,tyylikkäämpi ja kiinnostavampi ku Essi kaikinpuolin - ajatuksissaan.Mutta kun kaikki mammat täällä ei lue kehonkieltä tai ihmisten ilmeitä lainkaan,ilmeisesti.😬😉
Mä olen älykäs mutten kaunis. Mun korvaan kalskahtaa aina se, että moni valitsee vain kauneuden vuoksi. Ärsyttääkin.
Ehkä sinulla on syystä tai toisesta angstia tuota älyaspektia kohtaan niin, että karvat nousevat pystyyn tosi herkästi?
Satu on paras noista naisista, mutta hän on myös eri maailmasta. Kuten Iida sanoi, Satu ei puhu pahaa kenestäkään ja kun häntä vertaa ohjelman muihin loppukisassa mukana oleviin naisiin, niin hänestä puuttuu kokonaan sellainen pistävä kateellisuus ja mustasukkaisuus mikä on pilkistänyt esiin melkein jokaisella muulla, ehkä nyt Tomin toista loppukisaajaa (ei Heidi-Maria) lukuun ottamatta. Jonkin verran kangertelevaa enkku on joo, mutta ei mielestäni mitään niin ylitsepääsemätöntä, että suhteen jatkaminen Jessen kanssa olisi mahdotonta. Satu voi olla epävarma ja kaikki niitä luonnehdintoja mitä hänestä on tarjottu, mutta ne eivät tee hänestä yhtään vähemmän suloista ihmistä. Jollei Jesse valitse Satua, ei se johdu englanninkielestä vaan siitä että on lätkässä Iidaan enemmän. Satu on juuri sellainen tyttö, joka joutuu koulukiusaamisen uhriksi, koska kateelliset eivät kestä hänen viatonta olemustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se Katariina tiedä, valitseeko Erick älyn ja huumorin vai jonkun muun kärjen. Se vaan totesi, että ovat erilaiset eivätkä siis voi kilpailla keskenään vaan Erick valitsee sen tyylin, jota pitää itselleen mieluisampana.
Just niin!!
Se vaan totesi että MÄ OON FIKSU,tyylikkäämpi ja kiinnostavampi ku Essi kaikinpuolin - ajatuksissaan.Mutta kun kaikki mammat täällä ei lue kehonkieltä tai ihmisten ilmeitä lainkaan,ilmeisesti.😬😉
no hitto! meni ohi. varmaan siksi etten osaa lukea ajatuksia... :D se että sanoo olevansa erilainen ei tarkoita että uskoo olevansa parempi. varsinkaan kun kukaan täällä keskustelevista ei taida tuntea näitä tyttöjä. sanoihan essikin että he ovat erilaisia. miten nämä kommentit eroavat siis toisistaan? taitaa olla vaan kysymys siitä kenen toivoisit olevan ericin lopullinen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Satu on paras noista naisista, mutta hän on myös eri maailmasta. Kuten Iida sanoi, Satu ei puhu pahaa kenestäkään ja kun häntä vertaa ohjelman muihin loppukisassa mukana oleviin naisiin, niin hänestä puuttuu kokonaan sellainen pistävä kateellisuus ja mustasukkaisuus mikä on pilkistänyt esiin melkein jokaisella muulla, ehkä nyt Tomin toista loppukisaajaa (ei Heidi-Maria) lukuun ottamatta. Jonkin verran kangertelevaa enkku on joo, mutta ei mielestäni mitään niin ylitsepääsemätöntä, että suhteen jatkaminen Jessen kanssa olisi mahdotonta. Satu voi olla epävarma ja kaikki niitä luonnehdintoja mitä hänestä on tarjottu, mutta ne eivät tee hänestä yhtään vähemmän suloista ihmistä. Jollei Jesse valitse Satua, ei se johdu englanninkielestä vaan siitä että on lätkässä Iidaan enemmän. Satu on juuri sellainen tyttö, joka joutuu koulukiusaamisen uhriksi, koska kateelliset eivät kestä hänen viatonta olemustaan.
Eikös Satu käynyt jossain vaiheessa Jesselle kantelemasta, että muut tytöt kiusaa. Ida ei varmaan tiedä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miks tää Katariina on ns älykkö? Ihan perusfiksulta vaikuttaa, ihan niinkuin esim Essikin. Siksikö kun kävi Heurekassa ja on puhunut "älyllisestä yhteydestä: (:D) ?
No ei tässä varmaan ihan sitäkään tarkoiteta. Mutta eihän tuo Katariina ainakaan ole mikään irtoripsipissis. Eli siinä etsitään yhteyttä muilla avuilla kuin pukeutumalla hempukaksi.
Eli ulkonäkö tekee "älykkääksi"? "Hempukka" (kehenhän mahdat nyt viitata?) taas ei voi olla älykäs? Musta Katariina vaikuttaa älyltään ihan tavalliselta, ei mitenkään tyhmältä siis, mutta en nyt ihan tosissaan näe, että hän olisi älyltään mitenkään ylivertainen muihin Ericin tyttöihin nähden. Toki voi olla, ettei vain telkkarissa ole näyttänyt tätä puolta itsessään, mutta ihmettelen tätä hänen mainettaan.
Ehkä Erick on käynyt hänen kanssaan kuvatuilla treffeillä keskusteluja mm. aiheista jotka koetaan "älykkääksi" ja syvällisemmiksi. Mutta jos muiden tyttöjen kanssa ei sellaisia keskusteluja ole käyty lainkaan on ihan ymmärrettävää että juuri nämä pätkät näkyvät katsojille... Tämä "älykön" maine johtuu ehkä siis enemmän editoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Satu käynyt jossain vaiheessa Jesselle kantelemasta, että muut tytöt kiusaa. Ida ei varmaan tiedä siitä.
Mutta nehän kiusasivat sitä, tilanne on ihan eri kuin alkaa arvostella jotakuta selän takia vain siksi kun henkilö ärsyttää/ sen toivoo putoavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miks tää Katariina on ns älykkö? Ihan perusfiksulta vaikuttaa, ihan niinkuin esim Essikin. Siksikö kun kävi Heurekassa ja on puhunut "älyllisestä yhteydestä: (:D) ?
No ei tässä varmaan ihan sitäkään tarkoiteta. Mutta eihän tuo Katariina ainakaan ole mikään irtoripsipissis. Eli siinä etsitään yhteyttä muilla avuilla kuin pukeutumalla hempukaksi.
Eli ulkonäkö tekee "älykkääksi"? "Hempukka" (kehenhän mahdat nyt viitata?) taas ei voi olla älykäs? Musta Katariina vaikuttaa älyltään ihan tavalliselta, ei mitenkään tyhmältä siis, mutta en nyt ihan tosissaan näe, että hän olisi älyltään mitenkään ylivertainen muihin Ericin tyttöihin nähden. Toki voi olla, ettei vain telkkarissa ole näyttänyt tätä puolta itsessään, mutta ihmettelen tätä hänen mainettaan.
Ehkä Erick on käynyt hänen kanssaan kuvatuilla treffeillä keskusteluja mm. aiheista jotka koetaan "älykkääksi" ja syvällisemmiksi. Mutta jos muiden tyttöjen kanssa ei sellaisia keskusteluja ole käyty lainkaan on ihan ymmärrettävää että juuri nämä pätkät näkyvät katsojille... Tämä "älykön" maine johtuu ehkä siis enemmän editoinnista.
Hehän ovat jutelleet ihan tavallisista aiheista, kuten ovat muutkin?! Mä en ihan todella tajua. Saako ihminen noin helpolla älykön maineen? Leikkaa polkkatukan, laittaa mustaa päälle ja vihjaa olevansa sitten muuten tämmöinen salaperäinen älykkö? Noh kai tällainen brändäys uppoaa.
Jessellä järki sentaan pelaa, kun näki niinkin tarkasti Tiian todellisen olemuksen kaiken sen teeskennellyn pehmeyden ja katumuksen läpi jolla Tiia yritti lopussa sumuttaa. Hänellä oli mielenkiintoinen reaktio siinä vaiheessa kun joutui käymään hengittmässä sivunnalla ennen kuin ilmoitti lopullisen valintansa. Mitä lie Jesse-poika kelannut siinä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehän ovat jutelleet ihan tavallisista aiheista, kuten ovat muutkin?! Mä en ihan todella tajua. Saako ihminen noin helpolla älykön maineen? Leikkaa polkkatukan, laittaa mustaa päälle ja vihjaa olevansa sitten muuten tämmöinen salaperäinen älykkö? Noh kai tällainen brändäys uppoaa.
No eikö tuo tapa jolla hänen ulkonäköänsä kuvaile ole juuri vastakohta pitkähiuksiselle, ruskettuneelle, meikatulle, värikkäisiin kukkamekkoihin pukeutuvalle nauravaiselle naiselle? Onko sellainen sitten pissis? Jos Katariinaa voi sanoa tämän ohjelman perusteella tylsäksi, salaperäiseksi tosikoksi, joka muka leveilee älyllään samalla Essiä voisi nimittää sitten pissikseksi. Tämä ei ole mielipiteeni kummastakaan. Molemmat ovat mielestäni nimittäin omalla tavallaan kauniita ja viehättäviä. Ohjelman perusteella ei ehkä ole fiksuinta olettaa yhdestäkään osallistujasta mitään tai vetää muitakaan johtopäätöksiä. Jokainen on yksilö ja hyvä niin! Toiset meistä samaistuu Essiin ja toivoo hänen voittavan, toiset toivoo sitä taas Katariinalle.
Jesse etenee täysin miehille sisäänkirjoitetun kaavan mukaisesti: jos tarjolla on nuori parhaassa lisääntymisiässä oleva nainen (Ida) joka on myös osoittanut muita äidille ja vaimolle tärkeitä ominaisuuksia, miksi valita kymmenen vuotta vanhempi nainen (Tiia) jolla vaikea luonne tai nainen jonka käytös osoittaa epäluotettavuutta ja stressinsietokyvyn puutetta (Satu). Ida teki tosi viisaasti kun ei heti suostunut pussailuihin. Miehelle merkki siitä että nainen ei ole altis hetken mielijohteesta syrjähyppyihin joista tuloksena voisi olla toisen koiraan siittämä jälkeläinen jota pahimmassa tapauksessa joutuisi elättämään omanaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä ohjelma on jo tapulteltu pakettiin.
Yksi pari on umpirakastunut, toinen melkein rakastunut ja kolmaskin kunnolla ihastunut.
Jesse ja Ida ovat umpirakastuneita ja sopivatkin täydellisesti toisilleen. Kumpikin yltiösosiaalisia ja rempseitä seikkailijaluonteita, joilla on samanlainen huumorintaju ja arvot.
Tom ja Hanna-Maria ovat myös täydellisiä yhdessä. Kumpikin hieman varautuneita ja ujohkoja taiteilijaluonteisia esteetikkoja.
Erick ja Essi ovat ihastuneita, eivät vielä rakastuneita, mutta hekin sopivat toisilleen hyvin. Kummatkin ovat ulospäinsuuntautuneita ja huumorintajuisia jalat-maassa-tyyppejä.
Tässä ohjelmassa on varmaan parhaat onnistumisprosentit mitä kaikkiin tosi-tv-ohjelmien romansseihin tulee.
Tom ja Heidi-Maria ovat jo kihloissa ja asuvat avoliitossa. Jesse ja Ida seurustelevat. Ja Erickillä ja Essilläkin näyttää netin perusteella olevan lämpimät välit.
Good job, MTV3! :)
Ja mehän näitä ihmisiä nähdään EDITOITUNA 1h viikossa...aika hyvää analysointia sen pohjalta. Olet varmaan aikoimoinen ihmistuntija...
Seurustelevatko Jesse ja Ida? Lähde?
Eikö ketään muuta häiritse se että Essi ei selvästikään pysty kommunikoimaan englanniksi? Hän puhuu Erickille aina suomea. Mikäs siinä, jos Erick ymmärtää mutta ei hän tule Losissa pelkällä suomella pärjäämään. Vaikeaa tutustuttaa perheeseen ja kavereihin jos ei tältä irtoa minkäänlaista keskustelua englannin kielellä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just niin!!
Mä olen älykäs mutten kaunis. Mun korvaan kalskahtaa aina se, että moni valitsee vain kauneuden vuoksi. Ärsyttääkin.
Ehkä sinulla on syystä tai toisesta angstia tuota älyaspektia kohtaan niin, että karvat nousevat pystyyn tosi herkästi?
Ööh.Mulla ei ole mitään angstia.Eikä oo karvat noussu pystyyn missään vaiheessa.Sulla taitaa kaikesta "älykkyydestä" huolimatta olla vaikeaa ymmärtää silmäniskua kommenttini lopussa.
Niin,niin se on tässä maailmassa että moni valitsee kauneuden mukaan,valitettavasti.Myös tässä ohjelmassa se on huomattu että jäljellä on hoikimmat ja parhaimman näköiset naiset.Hieman kookkaammat(en hauku nyt ketään läskiksi!)tai ei-niin-viehättävät tippuivat järjestäen pois.Tosin aika monella tippuneella oli aika rasittavan tuntuinen luonnekkin...
Mulla ei oo mitään älyspektia vastaan vaan käytöstä jossa toista vähätellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nehän kiusasivat sitä, tilanne on ihan eri kuin alkaa arvostella jotakuta selän takia vain siksi kun henkilö ärsyttää/ sen toivoo putoavan.
Onko siitä faktaa, että kiusattiin vai vaan subjektiivinen kokemus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just niin!!
Ööh.Mulla ei ole mitään angstia.Eikä oo karvat noussu pystyyn missään vaiheessa.Sulla taitaa kaikesta "älykkyydestä" huolimatta olla vaikeaa ymmärtää silmäniskua kommenttini lopussa.
Niin,niin se on tässä maailmassa että moni valitsee kauneuden mukaan,valitettavasti.Myös tässä ohjelmassa se on huomattu että jäljellä on hoikimmat ja parhaimman näköiset naiset.Hieman kookkaammat(en hauku nyt ketään läskiksi!)tai ei-niin-viehättävät tippuivat järjestäen pois.Tosin aika monella tippuneella oli aika rasittavan tuntuinen luonnekkin...Mulla ei oo mitään älyspektia vastaan vaan käytöstä jossa toista vähätellään.
Mun on kyllä älykkyydestäni huolimatta vaikea ymmärtää silmäniskua kommenttisi perässä, koska tänne se välittyy kahtena neliönä. Sen verran olen kyllä ymmärtänyt, että noissa neliöissä on jotain hymiöitä tai muita symboleja, jotka eivät jostain syystä näy kaikissa laitteissa samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just niin!!
Niin,niin se on tässä maailmassa että moni valitsee kauneuden mukaan,valitettavasti.Myös tässä ohjelmassa se on huomattu että jäljellä on hoikimmat ja parhaimman näköiset naiset.Hieman kookkaammat(en hauku nyt ketään läskiksi!)tai ei-niin-viehättävät tippuivat järjestäen pois.Tosin aika monella tippuneella oli aika rasittavan tuntuinen luonnekkin...Mulla ei oo mitään älyspektia vastaan vaan käytöstä jossa toista vähätellään.
Eikö omat kommenttisikin ole vähätteleviä ihmistä kohtaan jota et tunne?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään muuta häiritse se että Essi ei selvästikään pysty kommunikoimaan englanniksi? Hän puhuu Erickille aina suomea. Mikäs siinä, jos Erick ymmärtää mutta ei hän tule Losissa pelkällä suomella pärjäämään. Vaikeaa tutustuttaa perheeseen ja kavereihin jos ei tältä irtoa minkäänlaista keskustelua englannin kielellä :(
No siitä en tiedä mutta mulla on kans ulkomaalainen mies jolle puhun välillä suomea (ymmärtää vähän) jotta oppisi kielen hiljalleen. Uskon että Essi haluaa just samaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siitä en tiedä mutta mulla on kans ulkomaalainen mies jolle puhun välillä suomea (ymmärtää vähän) jotta oppisi kielen hiljalleen. Uskon että Essi haluaa just samaa
Minäkin olen puhunut monen kanssa niin, että molemmat puhuvat omaa äidinkieltään, koska sillä ilmaiseminen on helpompaa ja täsmällisempää ja kuulija ymmärtää kuitenkin ihan hyvin.