Amerikan unelmavävy -liveseuranta
tässä ketjussa.
Siellähän on se gaykin mukana. Tiiraakohan suomalaisia poikia rannalla?
Kommentit (1792)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katariinan puheääni on aivan kamala :D ihmettelen jo senkin vuoksi jos Eric valitsee hänet, mulle toi nariseva ja monotoninen nasaaliääni jo itsessään olisi turn off. Ei jaksaisi kuunnella. Ja kun ei oo mitään vaihtuvuutta siinä äänessä vaan koko ajan samaa narinaa ja nasaalia, välillä korottaen ääntään. Sitten toi ihokin, kuoleman kalpea. Yök
Todistaa vain sinun omasta älykkyydestäsi ja syvällisyydestäsi tai sen puutteesta.
Miksi ihmisiä pitäisi arvottaa älyn ja syvällisyyden suhteen, eikö kaikki ole yhtä arvokkaita älykkyydestä tai muista ominaisuuksista riippumatta.
Retoris-filosofinen ohis.
Minä en arvota. Ymmärrän, että ihmisiä on erityylisiä. Mutta tuo kommentoimani kommentoija antoi ymmärtää kauneuden ja keimailun olevan ainoa merkittävä tekijä. Ja kauneuskin on katsojan silmässä, koska minusta Katarina ei ole ruma vaan nätti.
Miksi sitten koit tarpeelliseksi arvioida toisen kommentoijan älyä. Ja ajatteletko yleensäkin muiden ihmisten älykkyyden osoituksen olevan se, että ovat samaa mieltä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jessehän sanoi, että Ida oli kysynyt häneltä jotain henkilökohtaista hänen taustastaan, ja oli päättänyt vastata siihen rehellisesti. Ja sit Ida suuttui ja repäisi sen korun kaulastaan. Mulle tuli ekana mieleen, että olisko ollut puhe jostain entisten kumppaneiden lukumäärästä tms... Jessehän vaikuttaa aika playboylta joten vois olla aika liuta
Leikit sitten rikkinäistä puhelinta? Sillä Jesse ei sanonut mitään tuollaista!
Jesse sanoi, että Ida kysyi häneltä henkilökohtaisia kysymyksiä. Mistään Jessen taustasta ei kukaan ole maininnut sanaakaan!
Katsopa vaikka Katsomosta uudestaan, ennen kuin vääristelet täällä!
Itse veikkaan, että Ida kysyi Jesseltä häiritseekö heidän ikäeronsa Jesseä, johon Jesse on sanonut rehellisesti, että häiritsee tai on häirinnyt aiemmin. Josta tuli sitten pieni leikkimielinen kärhämä, joka oli 5 minuutissa unohdettu, kuten itse totesivat.
Jep. Ei sanaakaan mistään Jessen taustoista. Täällä taas mammat keksii juttuja....
Jesse: "Ida kysyi muutaman aika henkilökohtaisen kysymyksen, eikä pitänyt vastauksistani".
Kohdassa 30:30:
http://www.katsomo.fi/#!/jakso/33011151/amerikan-unelmavavy/580905/paat…
Ida ei kysynyt mistään Jessen taustoista, vaan jotain henkilökohtaista. Meistä kukaan ei tiedä mitä.
Ihmeellistä, kun pistetään päähenkilöiden suuhun omia mielikuvituksen tuotteita! :o)
Kyllähän taustaankin liittyy henkilökohtaista asiaa, ei voi siis myöskään vetää johtopäätöstä ilman mielikuvituksen käyttöä, etteikö taustaan liittyneet kysymykset olisi voineet henkilökohtaisia asioita koskea.
Vaikea uskoa, että ei-henkilöön liittyvien taustakysymysten vuoksi olisi alettu repiä koruja kaulasta.
Onko sinulla lukihäiriö?
Jesse nimenomaan sanoi, että Ida kysyi jotain HENKILÖKOHTAISTA häneltä.
Mistään taustoista kukaan ei sen sijaan ole kysynyt mitään! Tämän "taustoista kysymisen" joku mamma täällä itse keksi. Sellaista ei ohjelmassa lainkaan mainittu.
Henkilökohtainen kysymys voi olla ihan mitä tahansa.
Katso itse kohdasta 30:30:
http://www.katsomo.fi/#!/jakso/33011151/amerikan-unelmavavy/580905/paat…
Ei itselläsikään sisälukutaito vaikuta olevan huippua. Henkilökohtainen kysymys voi tosiaan olla mitä tahansa, myös taustaan liittyvää.
Kappas, opit lukemaan!
Henkilökohtainen kysymys, josta Jesse puhui, voi todellakin olla ihan mitä tahansa. Juuri niin kuin kirjoitin.
Taustoista ei sen sijaan ohjelmassa sanottu sanaakaan. Se on ihan omaa mielikuvituksesi tuotetta.
Ei kannata jankata niitä omia mielikuvitusjuttuja täällä. Kannattaa mieluummin keskustella siitä mitä ohjelmassa on oikeasti tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Satu on itäsuomalainen kampaaja, oman elämänsä instamalli ja varsinainen jumppaguru. Jesse on koulutettu umpirikas seurapiirikiipijä. Match made in heaven?
MTV:n sivujen mukaan Satu on toimistotyöntekijä.
Mä mietinkin miten Idalla on niin hyvä englanti, vuosi Ausseissa kertoo jo paljon! Vaikka Satu jännittäisi, niin en silti usko hänen antinsa olevan paljoakaan tuota näytettyä monipuolisempaa. Luulen että Jesse oli eka lumoutunut Sadun ulkonäöstä, mutta nyt paljon lumoutuneempi Idasta. Lisäksi uskon että Ida tulee toimeen tosi hyvin Jessen lähipiirin kanssa. Satu on hiljaisempi ja varmaan haluaa olla vain Jessen kanssa, eikä ole mukavuusalueellaan, kun pitäisi sosialisoida vieraiden ihmisten kanssa.
En voi sille mitään että Erickistä tulee aina mieleen Boy George. :D Hänen valinnastaan en osaa sanoa mitään, koska tytöt on niin erilaisia. Näkisin Katariinan enemmän jonkun filosofistisen taiteilijasielun kanssa.
Ja Tomille Heidi-Maria natsaa tosi hyvin. Norakin on kyllä kivan oloinen tyttö, mutta H-M on jo alusta asti tuntunut sopivimmalta vaihtoehdolta Tompalle.
Se Essi on ihana!!!! Niin kaunis ja mukava jalat maassa- tyyppi! Todellakin toivon että Erick valitsee sen!
Tom toivottavasti valitsee sen EI Heidi-Marian vaan sen toisen en nyt nimeä muista...Heidi-Maria on ärsyttävä. Se toinen mukava jalat maassa-tyyppi kuten toi Essikin.
Jesse on mun mielestä mokannu valintansa... Satu ei todellakaan sovi sosiaaliseen Jenkkilään, en usko että on edes sosiaalinen Jessen perheen ja ystävien kesken. Ei jotenkin osaa kommunikoida ollenkaan toi Satu? Luulen että on todella arka ihminen.. Ja Ida taas on ihan mukava MUTTA hyi kamala miten siitä paistaa tuo lapsekkuus!!! Onko sillä kaulaa ollenkaan? Ihan ihme kiemurtelua kokoajan, kamala kiimailme hyhhyh ja ikää tosiaan vasta 19v!
Eli siis Jesse mun mielestä kussu valintansa enkä usko että kumpikaan naisista tulee olemaan mikään pysyvä rakkaus...Korkeintaan hetkellistä fyysistä ja siihen se sitten kaatuukin.
Parhain suhde tulisi ehkä Erickille ja Essille :) nimetkin sopii yhteen <3
Kyllä tämä ohjelma on jo tapulteltu pakettiin.
Yksi pari on umpirakastunut, toinen melkein rakastunut ja kolmaskin kunnolla ihastunut.
Jesse ja Ida ovat umpirakastuneita ja sopivatkin täydellisesti toisilleen. Kumpikin yltiösosiaalisia ja rempseitä seikkailijaluonteita, joilla on samanlainen huumorintaju ja arvot.
Tom ja Hanna-Maria ovat myös täydellisiä yhdessä. Kumpikin hieman varautuneita ja ujohkoja taiteilijaluonteisia esteetikkoja.
Erick ja Essi ovat ihastuneita, eivät vielä rakastuneita, mutta hekin sopivat toisilleen hyvin. Kummatkin ovat ulospäinsuuntautuneita ja huumorintajuisia jalat-maassa-tyyppejä.
Tässä ohjelmassa on varmaan parhaat onnistumisprosentit mitä kaikkiin tosi-tv-ohjelmien romansseihin tulee.
Tom ja Heidi-Maria ovat jo kihloissa ja asuvat avoliitossa. Jesse ja Ida seurustelevat. Ja Erickillä ja Essilläkin näyttää netin perusteella olevan lämpimät välit.
Good job, MTV3! :)
Vierailija kirjoitti:
Se Essi on ihana!!!! Niin kaunis ja mukava jalat maassa- tyyppi! Todellakin toivon että Erick valitsee sen!
Tom toivottavasti valitsee sen EI Heidi-Marian vaan sen toisen en nyt nimeä muista...Heidi-Maria on ärsyttävä. Se toinen mukava jalat maassa-tyyppi kuten toi Essikin.
Jesse on mun mielestä mokannu valintansa... Satu ei todellakaan sovi sosiaaliseen Jenkkilään, en usko että on edes sosiaalinen Jessen perheen ja ystävien kesken. Ei jotenkin osaa kommunikoida ollenkaan toi Satu? Luulen että on todella arka ihminen.. Ja Ida taas on ihan mukava MUTTA hyi kamala miten siitä paistaa tuo lapsekkuus!!! Onko sillä kaulaa ollenkaan? Ihan ihme kiemurtelua kokoajan, kamala kiimailme hyhhyh ja ikää tosiaan vasta 19v!
Eli siis Jesse mun mielestä kussu valintansa enkä usko että kumpikaan naisista tulee olemaan mikään pysyvä rakkaus...Korkeintaan hetkellistä fyysistä ja siihen se sitten kaatuukin.
Parhain suhde tulisi ehkä Erickille ja Essille :) nimetkin sopii yhteen <3
Hölkyn kölkyn ja lehmätkin lentää... :o)
Etkö seuraa ollenkaan mitä oikeassa elämässä tapahtuu?
Tom ja Heidi-Maria ovat jo kihloissa! Tom on muuttanut Suomeen Heidi-Maria takia ja pari asuu avoliitossa Helsingissä.
Ei siinä sinun toiveillasi tai mielikuvituksillasi ole paljoa tekemistä.
Ainoa asia, joka kirjoituksessasi oli totta, oli tuo Erickin ja Essin sopivuus toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Heidi-Maria on ihan rakastunut, kasvot sädehtivät myös hänellä. Nora sen sijaan ei osoita kauheasti kiinnostusta. Noran ulkonäöstä tulee muuten hyvällä tavalla mieleen saluki =)
Hehe.Repesin tälle! Saluki!
Vakavasti puhuen,kyllä Norakin näyttää tosi ihastuneelta.On vain erilainen persoona kuin Heidi-Maria.HM selkeästi tunteellisempi. Alkuun HM oli mun suosikki,mutta nyt tykkään enemmän Norasta.Nora vaikuttaa rennommalta...
HM laulu.... Kröhm.Yllättävä veto 😁
Ja Erick ja Essi ei sovi yhteen. Ehkä hengausfrendeiksi ja telttailemaan silloin tällöin Turun saaristoon,mutta mitään pidempää romanssia heidän välilleen ei tule kehkeytymään.Essi on kyllä ihana,mukava ja niin fresh,mutta näiden jungin kirjaimetkaan ei mätsää(ehkä jotkut tietää mitä tarkoitan?) Erick on intuitiivinen ja tarvitsee toisen intuitiivisen kumppanikseen. Eli mut 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katariinan puheääni on aivan kamala :D ihmettelen jo senkin vuoksi jos Eric valitsee hänet, mulle toi nariseva ja monotoninen nasaaliääni jo itsessään olisi turn off. Ei jaksaisi kuunnella. Ja kun ei oo mitään vaihtuvuutta siinä äänessä vaan koko ajan samaa narinaa ja nasaalia, välillä korottaen ääntään. Sitten toi ihokin, kuoleman kalpea. Yök
Minua ärsyttää kenenkään puheääniä enemmän asenne.
Tämä "Minä-olen-paras-olen-niin-älyllinen"- ja "Essi-ei-ole-mitään-hän-on-niiiiiiin-erilainen-kuin-minä-joka-olen-paras" -asenne.
Todella ärsyttävää, ylimielistä, kapeakatseista ja pinnallista.
Ei ole älyllistä - saati viisasta - nähnytkään tämä typy. Eikä minkäänlaista karismaakaan löydy.
Joo oon samaa mieltä. "Siis me ollaan niiiiiin erilaisia ja meidän deititki tulee olee tosi erilaisii siel jenkeis,koska mä oon spesiaali.Oon niiiiiin paljon mielenkiintoisempi ku Essi.Kyl tää kilpailu on siis niin paketoitu.Ihan niinku älyllisestikki sovitaan Erickin kaa yhteen."
mitä?! no onhan noi tytöt erilaisia! ja näkee itsekin sen ja sanoo sen! melkein jokainenhan on sen sanonut! eikä kukaan ole tainnut sanoa että on ketään nätimpi tai älykkäämpi... tässä vaiheessa olisi ehkä hyvä myös miettiä mitä kysymyksiä on tytöltä haastattelussa kysytty. ei tunnu ihan samoja olevan... vastauksista siis päätellen.
tuskinpa yksikään miehistä valitsee lopulta tyttöä joka ei häntä miellyttäisi niin fyysisesti kuin älyllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää kenenkään puheääniä enemmän asenne.
Tämä "Minä-olen-paras-olen-niin-älyllinen"- ja "Essi-ei-ole-mitään-hän-on-niiiiiiin-erilainen-kuin-minä-joka-olen-paras" -asenne.
Todella ärsyttävää, ylimielistä, kapeakatseista ja pinnallista.
Ei ole älyllistä - saati viisasta - nähnytkään tämä typy. Eikä minkäänlaista karismaakaan löydy.
Joo oon samaa mieltä. "Siis me ollaan niiiiiin erilaisia ja meidän deititki tulee olee tosi erilaisii siel jenkeis,koska mä oon spesiaali.Oon niiiiiin paljon mielenkiintoisempi ku Essi.Kyl tää kilpailu on siis niin paketoitu.Ihan niinku älyllisestikki sovitaan Erickin kaa yhteen."
mut eikö tää mimmi ollut vielä vähän epävarma tunteistaan? ja se toinen oli ihastunut ensimmäisistä treffeistä lähtien? et onko niin paketoitu kilpailu ehkä kuitenkaan?
Eihän se Katariina tiedä, valitseeko Erick älyn ja huumorin vai jonkun muun kärjen. Se vaan totesi, että ovat erilaiset eivätkä siis voi kilpailla keskenään vaan Erick valitsee sen tyylin, jota pitää itselleen mieluisampana.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se Katariina tiedä, valitseeko Erick älyn ja huumorin vai jonkun muun kärjen. Se vaan totesi, että ovat erilaiset eivätkä siis voi kilpailla keskenään vaan Erick valitsee sen tyylin, jota pitää itselleen mieluisampana.
Just niin!!
Vierailija kirjoitti:
mitä?! no onhan noi tytöt erilaisia! ja näkee itsekin sen ja sanoo sen! melkein jokainenhan on sen sanonut! eikä kukaan ole tainnut sanoa että on ketään nätimpi tai älykkäämpi... tässä vaiheessa olisi ehkä hyvä myös miettiä mitä kysymyksiä on tytöltä haastattelussa kysytty. ei tunnu ihan samoja olevan... vastauksista siis päätellen.
tuskinpa yksikään miehistä valitsee lopulta tyttöä joka ei häntä miellyttäisi niin fyysisesti kuin älyllisesti.
Joo toki saa sanoa että on erilainen,mutta jos sen sanoo niin että ilme ja olemuskin kertoo että kokee olevansa parempi kuin toinen,niin se on ylimielistä. Ehkä kaikki ei ihmisten kehonkieltä ja ilmeitä lue yhtä hyvin kuin toiset. Katan naamasta kyllä näki asenteen noiden kommenttien takana.
Siis miks tää Katariina on ns älykkö? Ihan perusfiksulta vaikuttaa, ihan niinkuin esim Essikin. Siksikö kun kävi Heurekassa ja on puhunut "älyllisestä yhteydestä: (:D) ?
Vierailija kirjoitti:
Siis miks tää Katariina on ns älykkö? Ihan perusfiksulta vaikuttaa, ihan niinkuin esim Essikin. Siksikö kun kävi Heurekassa ja on puhunut "älyllisestä yhteydestä: (:D) ?
No ei tässä varmaan ihan sitäkään tarkoiteta. Mutta eihän tuo Katariina ainakaan ole mikään irtoripsipissis. Eli siinä etsitään yhteyttä muilla avuilla kuin pukeutumalla hempukaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just niin!!
Se vaan totesi että MÄ OON FIKSU,tyylikkäämpi ja kiinnostavampi ku Essi kaikinpuolin - ajatuksissaan.Mutta kun kaikki mammat täällä ei lue kehonkieltä tai ihmisten ilmeitä lainkaan,ilmeisesti.😬😉
Ihan kiinnostavaa kuunnella, että sekä kaksikot Essi+Katariina ja Nora+HM kertovat olevansa hyvin erilaisia. Nora/HM myös vihjasi etteivät tule toimeen kovin hyvin, mutta entäs Essi ja Katariina?