Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihinotosta kysymys..

Nipa
24.02.2016 |

Eli kun mä otan suihin ihan siihen saakka et mies tulee. Jos ja kun en niele, täytyykö sitä tavaraa runkata vielä siinä laukeamisen hetkellä, vai tuleeko kaikki "itsestään"? Miten mä käytännössä siis toimin, kun mies laukeaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lopeta juuri laukeamisen hetkellä, se on ikävin temppu mitä voi tehdä. Se H-hetki kestää 5-10 sekunttia, jolloin tunto on herkimmillään ja itse laukeaminen tapahtuu. Sen jälkeen kannattaa hidastaa ja lopettaa, muuten alkaa tuntumaan huonolta. Ainakin hidastat tahtia selvästi.

Niele tai sylje pois, ihan sama. Kokeneena tunnet kun on tulossa, se sitten naamalle tai rinnoille - up to you.

Vierailija
2/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan harrastanut seksiä, mutta ainakin itse lopetan runkkaamisen siihen, kun siemensyöksy alkaa. Ihan itsestään ne kaikki tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kivekset otat suuhun älä vaan imaise se sattuu meinaan helvetisti mulla ainakin

Vierailija
4/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti siis fiksuinta lopettaa se imeminen hyvis ajoin ja tehdä käsin loput, jos ei vahingossakaan haluu niitä suuhunsa.. En tiedä miten hyvin tunnen tulemisen.

Kivesten kanssa mä ruukaankin olla varovainen.

Vierailija
5/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipa kirjoitti:

Eli kun mä otan suihin ihan siihen saakka et mies tulee. Jos ja kun en niele, täytyykö sitä tavaraa runkata vielä siinä laukeamisen hetkellä, vai tuleeko kaikki "itsestään"? Miten mä käytännössä siis toimin, kun mies laukeaa?

Sä voit kokeilla.Itse tykkään ett muutaman kerran viälä runkkaa kun laukean n10-15 vetoa viälä.Kysyt siltä pojalta minä tuntuu hyvältä ym.Tykkäätkö jos saat mällit rinnoille?

.

Vierailija
6/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi yksi asia jota naiset eivät näytä koskaan tajuavan: siemensyöksy ja orgasmi ovat kaksi eri asiaa. Yleensä mies saa ne yhtä aikaa mutta on mahdollista saada pelkästään toinen. Siemensyöksy on näkyvä sarja ruiskauksia mutta orgasmi on se hyvän olon tunne jonka takia seksiä harrastetaan.

Siemensyöksyn voi saada ilman orgasmia millä miestä voi kiduttaa aka "ruined orgasm" jos esimerkisi runkaaminen tai suihinotto lopetetaan juuri sillä hetkellä kun ensimmäinen ruiskaus lähtee tai on niin lähellä ettei sitä voi enää estää. Kun siemensyöksy on kerran alkanut, ei mies voi enää lopettaa sitä vaan tahdottomat supistukset jatkuvat kerran käynnistyttyään niin kauan että koko lasti on lentänyt vaikka orgasmi estettäisiinkin poistamalla kaikki mekaaninen puristus ja liike peniksen päästä. Orkun saamiseksi pitää mekaanista liikettä (tässä tapauksessa suihinottoa/runkkaamista) jatkaa koko siemensyöksyn ajan aina viimeiseen pisaraan saakka.

Keynesin raportin mukaan osalla miehistä, oliko kolmasosalla ?, kaikki peniksen pään ärsytys pitää päinvastoin lopettaa siemensyöksyn käynnistyttyä jotta nämä saisivat kunnon orgasmin sillä kalun pää on niin herkkä orkun aikana ettei se siedä lainkaan kosketusta. Nämä eivät orgasmin hetkellä suinkaan nylkytä edestakaisin apinan raivolla vaan päinvastoin jäykistyvät täysin paikalleen tai jopa vetävät kalun kokonaan ulos ja laukeavat vasta kun se heiluu vapaana ilmassa ilman minkäänlaista kosketusta.

Vierailija
7/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä voit kokeilla.Itse tykkään ett muutaman kerran viälä runkkaa kun laukean n10-15 vetoa viälä.Kysyt siltä pojalta minä tuntuu hyvältä ym.Tykkäätkö jos saat mällit rinnoille?

.

Jep, kiitti vastauksesta. kyl mä mielellään rinnoille ottasin, suuhun tuntuu vastenmieliseltä. 

Vierailija
8/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Jep, kiitti vastauksesta. kyl mä mielellään rinnoille ottasin, suuhun tuntuu vastenmieliseltä. 

Kiitos kun vastasit😉.Mitään ei kannata tehdä mitä itse ei halua.Sekin tuntuu hyvältä jos poika on sheivannu itsensä.sä voit samalla.hiukan hieroa palleja myös.Myös huulia liikutat terskaa vasten.Minkä kokoiset rinnat omistat muutes?

.

Vierailija
9/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nipa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Kiitos kun vastasit😉.Mitään ei kannata tehdä mitä itse ei halua.Sekin tuntuu hyvältä jos poika on sheivannu itsensä.sä voit samalla.hiukan hieroa palleja myös.Myös huulia liikutat terskaa vasten.Minkä kokoiset rinnat omistat muutes?

.

Jaa mites se rintojen koko vaikuttaa siihen miten mies saa ruikkastua niille? 

Vierailija
10/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nipa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

.

Jaa mites se rintojen koko vaikuttaa siihen miten mies saa ruikkastua niille? 

No ei se niinku sillee liity.Mut jos haluaa siitä.edetä hiukan pitemmälle eli nussis rintojen väliin.Oletko kokeillu?

Vierailija
11/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä lähtien kun mies sanoo, että nyt tulee ja sen koko tulemisen ajan veivaat niin maan perkeleesti. Hakkaat sitä kuin se olisi sinulle rahaa velkaa. Sen jälkeen hidastat ja annat vielä pari kielaria siihen kyryvännuppiin ni se on jo hyvä.

Vierailija
12/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/14 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orkun tahtiin runkkaat niin kauan kun alkaa veltostuun . Käsket miehen sanoin milloin lopetat. Tiedät sitten toisella kerralla miten toimitaan

Vierailija
14/14 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkäksi tulee kalu, kun orkku tulee. Pitää kuitenkin runkata niin kauan kuin spermaa roiskuaa mulukusta. Otteet pitää vain olla huomattavasti hellemmät silloin, kun orkku on päällänsä, koska mulukku on silloin niin halvatun herkkä.

Kerran yksi täti vaan kiihdytti vatkausta, kun siemenet alkoivat lennellä. Se sai mut voihkimaan, kun mulukku oli niin herkkä. Täti luuli, että tuntui paremmalta ja lisäsi tempoa. Sitten piti mennä jo linkkuun ja irrottaa ote mulukusta väkisin. On vain paljo noita tietämättömiä naisihmisiä vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi