Kuulemma he jotka kirjoittavat asioita muistiin kynällä
Kommentit (11)
Ok, en kyllä pidä itseäni muita älykkäämpänä. Kirjoitan kaikki muistiinpanot perinteisesti paperille. Kännykällä tai tietokoneella kirjoittaminen on rasittavaa ja paljon hitaampaa.
Mä oonkin tällänen daiju, että pitkät muistiinpanot tai opiskelu on helpompi tehdä koneella. Kirjoittaminen on nopeampaa eikä tartte jälkikäteen ihmetellä, onko toi nyt k vai r.
Varsinkin lyijykynän käyttäjät ovat fiksuja. He luottavat maailman varmimpaan tekstinteko-ohjelmaan, jonka päivityskin käy näppärästi teroittimella tai jopa veitsellä. Eikä kaadu.
Lähdettä?
Itse kirjoitan aina paperille, siihen on ihan erilainen tuntu kuin johonkin näppäimistöön, asiat jäävät mieleen paremmin. Enpä tiedä olenko silti älykkäämpi kuin muut.
Kirjoittaminen motorisena suorituksena auttaa älyllisten ongelmien ratkaisemisessa. Mulla toimii myös kävely. Olen kävellyt rakenteen monelle kirjalliselle työlle.
Jos tarvitaan sekä loogista että intuitiivista ajattelua, varmaan parasta olisi hiihto tai rumpujen soitto, missä käytetään kaikkia neljää raajaa.
AV-palstalle kirjoittelevat ovat kuulemma tyhmempiä kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Entä ne jotka hakkaavat muistiinpanonsa nuolenpääkirjoituksella kivitauluun?
He ovat poikkeuksellisen sitkeitä.
Vierailija kirjoitti:
AV-palstalle kirjoittelevat ovat kuulemma tyhmempiä kuin muut.
Tuo kommentti sen todistaa ;-)
Vierailija kirjoitti:
Lähdettä?
Itse kirjoitan aina paperille, siihen on ihan erilainen tuntu kuin johonkin näppäimistöön, asiat jäävät mieleen paremmin. Enpä tiedä olenko silti älykkäämpi kuin muut.
Johan se sanotaan otsikossa: kuulemma.
Entä ne jotka hakkaavat muistiinpanonsa nuolenpääkirjoituksella kivitauluun?