Ketkä neljä mies tai nainen julkkista haluaisit ottaa aviopuolisoiksi, jos moniavioisuus olisi sallittu???
Kommentit (15)
En keitään, sillä minua kauhistuttaa ajatus "4 x vaimon sukulaiset", kun yksissäkin on kestämistä.
Ottaisin Jenni Vartiaisen , Sannin , Evelinan ja Johanna Kurkelan
T. Mies
Javier Bardem, Gael García Bernal, Tom Burke, Anthony Hopkins. Aaah mikä setti mulla =)
Tauski, Matti Nykänen, Henna Kalinainen ja Tuksu.
Jimmy Fallon, Ryan Reynold, Matt LeBlanc ja Jaajo.
Lenny Kravitz, prinssi Harry, Gordon Ramsay, Seal.
Kauheen raskasta olis pitää neljä julkkista nurkissa lojumassa. Julkkiksilla on julkkisten tarpeet ja koko ajan pitäis olla keskipisteenä ja saada kaikkee kivaa. Taidan skippaa tän.
No siis itse ainakin lähtisin kartoittamaan asiaa siltä pohjalta, että yksi voisi olla kotitalousihminen, yksi talousihminen, yksi hyvä organisoimaan ja yksi moniosaaja. Kaikki tietysti hyvän näköisiä ja sekä anteliaita ja hyviä panemaan. Vielä ei tule ainuttakaan kriteereitä täyttävää mieleen.
Näkee taas naisten pariutumisen helppouden kysymyksen asettelussa. En saisi ketään julkkista edes kahville saati sitten 4 naimisiin..
Mutta kuvittelliisesti:
Anna Abreu
Chisu
Pamela Tola
Laura Lepistö
Joku kokki olis kiva eli Björk. Sit joku puhelias ukko, vaikka Suomipopin se blondi äijä. Sit joku lapsirakas, vaikka Hintsikka. PT tarvittais kanssa, Gustafsberg tai mikä sen nimi nyt oli.
Benedict Cumberbatch, Tom Hiddleston, Adam Driver ja Chris Evans.
Hmm. Aika paha. Salma Hayek, Jennifer Lawrence, James McAvoy ja Jesse Williams.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Aika paha. Salma Hayek, Jennifer Lawrence, James McAvoy ja Jesse Williams.
HOMO!
Peter Franzen, Lauri Tilkanen, Jasper Pääkkönen ja sitten tarvii vähän nuorempaa verta, niin Robin vielä messiin!